Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als die organisatie's er achter staan dan kan het kabinet er op tegen zijn maar dan drukken ze het toch wel door ben ik bang...Echt ,ik zeg het niet graag maar ik ben op dit moment toch een soort van blij er mee dat ik in de bijstand zit en weinig sociale contacten heb....Ik wil namelijk nog steeds geen vaccin (weerstand word alleen maar groter door dit soort dingen) en ik wil me niet hoeven laten testen voor kleine dingen.Mocht het zo zijn dat ik zonder qr niet meer mijn boodschappen kan doen dan doe ik dat online,gewoon winkelen doe ik ook al veel online....

Finca vindt dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    o_O

3. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Dat denk ik dus ook maar dan komt online boodschappen doen echt in de knel met zoveel animo ben ik bang.

sannever en SAARC vinden dit leuk.
  4. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Als iets ineens zovaak in het nieuws komt, weet je al dat ze de bevolking ervoor aan het warm maken zijn. Reken er dus maar op dat die QR op het werk er gaag komen. Ik denk persoonlijk nog niet deze dinsdag (al zou het me niet verbazen, maar volgens mij mag dat nog niet, is er nog een wet voor), maar wel de keer erop.

Ook zoiets raars trouwens. Wetten zijn er niet voor niets, toch? Maar ach, het komt ze niet uit dus wijzigen ze toch gewoon die wet?! Absurd!

Nikki23, Loufoque, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn werk gaat hier hoogstwaarschijnlijk niet aan mee doen. We hebben al veel te weinig personeel en als ze dit gaan invoeren blijft er echt niets over en dan hebben ze echt een gigantisch probleem.

6. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Precies mijn gedacht.

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Die wetten zeggen tegenwoordig helemaal niets meer. Ineens kan alles binnen een aantal weken gewijzigd worden.

SAARC vindt dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Dat zie ik bij ons ook niet zo snel gebeuren. Grotendeels jongeren die er werken en werkgever durft ons ook in ruimtes zonder ramen + fatsoenlijke ventilatie te stoppen... zou wel even m'n woordje doen als ze besluiten met qr te gaan werken :roflmao: maar goed, dat ze het überhaupt durven uit te spreken is al erg genoeg.

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant

Dit zou ik kunnen zijn!!!

10. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Maar gewoon even...
    Met het coronapaspoort die vorig jaar alleen door wappies geopperd werd en nu voor de wappieroepers omarmt wordt...

Onze vrijheid wordt opgeheven, het begint bij het vragen naar een vaccinatiebewijs, maar een precedent wordt geschapen voor overige medische informatie opvragen...

Begint een beetje lijken op een communistisch bewind.....

Dood en doodeng.
    En genoeg mensen die het nog normaal vinden ook!!!!.

De overheid gaat straks alles bepalen.

Nikki23, SAARC, Edr89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Nee, sorry. Sommige dingen kan ik negeren maar ik vind dit echt heel erg. En ik vind het ook heel erg dat @Beheer hier niks aan doet.

Sado vindt dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb geen verwijzing gemaakt hoor
    (Ik moet wel denken aan Ab Osterhaus die het stiekem jammer vindt dat je niet alle ongevaccneerden op 1eiland mag zetten.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Wat moet beheer doen dan?

14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.829
    113
    Het is meer dan gruwelijk wat er is gebeurd maar wat ik zij ik snap de gedachten.
    Ook toen begon het onschuldig.
    En iedereen weet wat er gebeurde maar tot op de dag van vandaag zijn er ook nog steeds straf kampen dus of wij de mens hebben geleerd van toen weet ik zo net nog niet.

SAARC vindt dit leuk.
  15. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Beginnen met zulke berichten te verwijderen en waarschuwingen.

Kwek vindt dit leuk.
  16. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Schaamteloos.

Zara75 vindt dit leuk.
  17. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    sorry heb jou per ongeluk gequote zag ik. Heb het weggehaald, komt door mobiel, dan tik ik soms scheef.

Wat betreft die Osterhaus: het meest absurde vind ik nog dat hij als grootste bezwaar zag dat het praktisch niet mogelijk was omdat je niet kon zien of mensen gevaccineerd zijn of niet :confused: Werkelijk absurd die man. Of hij verwoord zich heel ongelukkig maar ik zie echt met geen mogelijkheid hoe hij het anders had kunnen bedoelen :eek:

Saartje33 en SAARC vinden dit leuk.
  18. tuc

tuc Niet meer actief

Hij drukte zich niet onhandig uit nee, daar ben ik wel van ovrrtuigd.
    Ik snap jouw verontwaardiging, maar er is dus wel iemand in NL met aanzien wat dit betreft die dus diep van binnen vindt dat we ongevaccineerden eigenlijk zouden moeten afvoeren naar een eiland. Icm Bruls vind ik dit persoonlijk wel eng worden

Liedx, Wish05, Edr89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Ik begrijp dat je het eng vindt. En ik durf echt niet hard te zeggen dat een coronabewijs niet verplicht wordt in werksituaties. Maar, wat ik wel weet, is dat als mensen iets niet acceptabel vinden, zoals ongevaccineerden op een eiland stoppen, ze daar wel voor op gaan komen. Ik denk wel dat een coronabewijs voor werksituaties voor een groot deel van de mensen als acceptabel gezien kan worden. Je hebt namelijk sowieso een grote groep die denkt “ach, ik ben gevaccineerd en heb een bewijs dus ga me er echt niet druk over maken”.

In Brazilië is er nu een maandje een wet door dat bedrijven ongevaccineerde medewerkers mogen ontslaan. Gebeurt bijna nooit. En de bedrijven die ik ken, doen het ook niet en zij zien ook geen stijging in de gevaccineerden. Maar goed, dat zijn wel maar twee bedrijven, ook niet heel representatief natuurlijk.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant

Ik geloof er niet meer in, dat mensen op gaan komen voor iets waar ze zelf niet direct "last" van hebben.
    Alles waar mensen iets van zeiden, iets van vonden, niet mee eens waren... als makke schapen volgen ze nu.

Ik zeg niet dat ik mensen die maatregelen volgen makke schapen noem, maar wel als ze het er eerder niet mee eens waren en nu ineens lekker met hun qr code gaan zitten eten.etc

Nee hoor, niemand gaat de straat op als ik niet mag werken of op texel gezet wordt.

Loes23, Edr89, Saartje33 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina