Vreselijk dat dit soort dingen nu gebeurt. Hugo in het begin met z’n mooie praatjes. Nee hoor we willen niet dat er druk op ligt, gaan niks verplichten ook niet indirect etc. En mensen gaan er stapje voor stapje maar gewoon in mee, zonder erbij na te denken. Dit zaakje stinkt aan alle kanten
En mensen vinden het nog normaal ook. Waar in het begin werd gezegd dat alleen kwetsbaren een vaccin moesten hebben ben je nu een aso als je kiest voor geen vaccin. En dan nu het geleuter dat de bescherming van kwetsbaren op het eind loopt. Gaan we dan eeuwig van vaccinatie naar vaccinatie?
Dat zie ik hier ook. Meer mensen die langs de huizen komen vragen om eten e.d. Sommigen hebben zoals met de lockdown nu gewoon geen inkomsten. Als ze hun eigen huis bezitten dan hebben ze nog geluk, hebben ze iig geen maandelijkse woonkosten. Mijn schoonzusje zit nu ook in zo'n situatie (gelukkig heeft ze wel een eigen huis). Echt schrijnend.
En waaaaaaaaarom doen we dan dat testen voor toegang. Gommers geeft dus eigenlijk toe dat er bij deze mega toename besmettingen geen juiste bij zitten omdat dit gedaan is bij mensen zonder klachten.
Is een bericht van vorig jaar. Maar de inhoud klopt idd. Marion heeft zoiets ook al eens gezegd. Als je a-symptomatisch positief test zegt dat idd niks en betekent het niet per definitie dat je besmet bent, laat staan besmettelijk.
uhh is dit niet van augustus vorig jaar…volgens mij heeft hij dit niet gezegd in het licht van het testen voor toegang.
In wezen maakt dat niet zoveel uit. Feit blijft dus dat Gommers Feit blijft dan toch dat testen zonder klachten niet betrouwbaar is??
ja klopt! Maar ik dacht dat hij het wellicht naar aanleiding van het testen voor toegang had gezegd en eigenlijk direct een bommetje onder dat beleid wilde leggen. Dat is dan dus niet het geval.
Al dat gezeur richting niet-gevaccineerden en dit nog rechtvaardig vinden ook! Hugo heeft er een a-ziekte van gemaakt én bewust jongeren gemanipuleerd om zich te laten vaccineren. Als deze ziekte zo ontzettend gevaarlijk is, dan wíl je dat risico toch niet eens nemen? https://www.briefjevanjan.nl/aan-hugo-de-j/
Schoonmoeder appt net trots een foto van mijn 15 jarige schoonzusje nadat ze haar vaccinatie heeft gekregen... zucht..
Weet niet wat ik er van moet vinden hoor. Luister nu een regionale radio. Een stukje over jongeren die de vaccinatie halen. Ja ik wil gewoon overal heen kunnen en op vakantie. Tja