Zoo herkenbaar. Ik zit ook iedere keer te hopen dat mijn oudste kinderen Corona krijgen. Op de een of andere manier lukt het gewoon niet. Ze gaan met massa’s mensen om die vervolgens positief testen maar zij blijven negatief testen. Volgens mij hebben ze allang antistoffen en zijn ze gewoon niet meer bevattelijk ervoor
Nou precies. Slaat echt nergens op allemaal. En idd we worden klaargestoomd voor de vaccinaties van de jongere kinderen. Vreselijk
Wij ook in mrt 2020 en ook met smaak en reukverlies. Daarna veel Corona contacten maar altijd negatief testen. Blijft een wonderlijk iets.
Die Hijink slaat toch ook weer de spijker op zn kop in het debat. Rutte geeft geen enkel antwoord, je hoort dat hij helemaal niet luistert naar de vragen. Zoals Hijink zelf zegt: je gooit er een kwartje in en er komt van alles uit, behalve wat je bedoelde.
Konden we op wachten natuurlijk ,andere landen zijn al begonnen met de kinderen zoals Cuba bv waar kinderen vanaf 2jaar al een prik krijgen....Mijn zoon krijgt hem niet. Frappant dat ze het nu ineens niet meer aankunnen met testen bij de GGD's nu 2G in de planning zit.Ook 1G schijnt niet haalbaar te zijn omdat er dan te weinig testcapaciteit is.
Vroeg iemand hier nou hoe Oostenrijk controleert of mensen met een geldige reden buiten komen? In dit filmpje zie je hoe de politie proactief controleert. https://www.geenstijl.nl/5162101/papieren-de-oostenrijkse-lockdown-voor-ongevaccineerden-in-praktijk/
Nou ,er waren mensen die zich niet voor konden stellen dat de politie daadwerkelijk zou gaan controleren ook al was het aangekondigd...Ik krijg er enge gevoelens bij met die kwasten in den haag die graag copy/paste doen omdat het ze zo uitkomt...
er waren zoveel dingen die men zich niet voor kon stellen, en wat ze alleen maar roeptoeterij vonden. En steeds meer komt uit.
Daarom, ik word hier niet vrolijk van. Hopen dat de politie in Nederland hier niet zo tegenover staat. @Devilschase weet jij toevallig wat hun standpunt is en hoe het personeel hier over denkt?
dan mag men mij walgelijk of wat dan ook noemen, maar ik kan het gewoon niet anders zien. Al zouden Bruls en Paternotte van plezier op hun stoel zitten glijden als ze dit zien.
Ik denk in beelden! Het enige dat walgelijk is, is wat er momenteel plaats vindt en dat men dit onder de noemer corona gewoon normaal vindt en accepteert.