Ja idd maar of ik m ga gebruiken weet ii niet hoor. Ja gisteren in de loop van de dag knap ziek en hoge koorts 39.4 maar vandaag koorts wat minder dus voel nu me wat beter. Maar blijf in mn bed hoor.
Erg he,dat is tegenwoordig ook mijn gedachte....niet dat ik iemand iets ergs toewens maar een herstelbewijs maakt het voor ongevaccineerden straks wel makkelijker in de maatschappij.Als ik zeker wist dat ik alleen milde klachten zou krijgen dan zou ik het opzoeken.Liever dat dan een vaccin
Groot gelijk.. fijn dat het al wat beter gaat! Hopelijk ben je er snel weer van af. Nee zo denk ik er ook over hoor, maar voor bepaalde zaken is het toch fijn als je het achter de hand hebt.
Beterschap! Zelf zou ik zo'n QR code achter de hand houden voor nood, dus als je zonder niet meer naar het ziekenhuis mag ofzo.
Dank jullie voor de beterschaps wensen! En idd voor bijv zh of zwemles wil ik hem evt nog wel gebruiken. Maar niet voor de Ikea en de kruidvat. Net uit een beetje verveling die app geïnstalleerd, was benieuwd wat ik zou krijgen, maar heb een qr van 28 nov tot 26 mei gekregen, maar een half jaar dus. Ach gaan t zien hoor.
https://twitter.com/radio1be/status/1460993044749168647?s=21 “Het vaccin werkt niet goed tegen transmissie. Dus heeft het geen zin of je als zorgpersoneel nu gevaccineerd bent of niet. ” Diederik Gommers Voorzitter Nederlandse Intensivisten, vindt verplichte vaccinatie geen goed idee.
https://www.nu.nl/algemeen/6168408/tweede-kamer-steunt-invoering-coronapas-in-niet-essentiele-winkels.html Nuttig maar niet heus Het zat er al aan te komen maar het is toch zo’n dom plan. En men stemt daar maar gewoon mee in.
Ook wel weer bijzonder dat je hem maar voor een half jaar krijgt want de geldigheid van een jaar had nu al in moeten gaan
Nee bij wappies blijft het een half jaar, in hoop dat je dan alsnog gaat vaccineren als de rest van Nederland aan de 2e of 3e booster zit...
Is toch gewoon gek? Het zou per 15 nov voor 1 jaar gelden Zou dat jaar dan enkel gelden voor gevaccineerde mensen? Die hoeven wanneer ze de vaccinatie hebben en dan alsnog corona krijgen voorlopig geen booster en dat zij enkel dat jaar krijgen? Ze maken er ook echt een potje van
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zit, maakte een grapje, maar het zou mij inderdaad niets verbazen als ze dat jaar nu combineren met een prik. Nog even en je krijgt een zak met geld als je corona vaccinatie neemt.
Haha denk dat het idd voor wappies maar een half jaar is . Mss zijn ze gewoon nog niet zo vlot mer veranderingen toevoegen? Tussen de informatie staat ook nog niet dat gevaccineerde huisgenoten ook gewoon binnen moeten blijven, lijkt me een kleine moeite dat ff vlot aan glte passen, maarja das vast heeeeel ingewikkeld.
Mijn bewijs is deze week verlopen, en ik kon hem ook niet meer bekijken op coronacheck. In combinatie met de dreiging van 2g voor niet essentiële winkels vind ik dat niet zo fijn. Wij hebben net een huis gekocht, waar veel asn moet gebeuren, dus ik moet de komende tijd nog wel eens naar niet essentiële winkels als bouwmarkten, baskamerspeciaalzaken, , vloerenzaken etc toe.