Zo zijn mijn ouders ook. Niet eens een hand of knuffel geven met Verjaardagen (omdat gezegd is dat je dat beter niet kunt doen). Bij de kinderen doen ze dat gelukkig wel, maar zou toch ook graag weer eens een knuffel van mijn ouders willen ipv die kille afstand.. Maar zij zijn ook personen die iedere avond om 8 uur voor de tv zitten om het journaal te kijken. Daar word je gewoon niet veel wijzer van.
Gruwelijk ja. Ik kan er ook niet meer naar kijken. En mensen in mijn omgeving die dan continu met (corona) nieuws komen uit dat 20.00 uur journaal, alsof dat de feiten zijn. Nog gefeliciteerd trouwens!
Ik begreep van een kennis dat je voor €500 al een QR code kan krijgen inclusief booster shot. Dus dat er 3 vaccinaties gegeven zouden zijn. Vond dat best eng, zou het groene vinkje straks verdwijnen als je de 3e shot niet haalt? Daarnaast zou ik bang zijn om genaaid te worden, en dat je nooit een QR code ontvangt ofzo.
Ja precies dat, oplichters genoeg. Ik denk zeker dat het groene vinkje op lange termijn weg gaat wanneer je maar 2 prikken hebt gehad.
Ik snap heel goed dat de jongelui zich laten besmetten. Die hebben zeer weinig kans op klachten. Dus ja dan begrijp ik het wel. ik zou het zelf denk ik niet durven. Bijna 40 en overgewicht. Dus ja.. maar als het me overkomt is het prima
Nee hoor, net als dat je kijkt naar het aantal hartklachten/ infarcten bij jonge gezonde mensen (vooral hardlopers en voetballers).
Ik zou hem graag persoonlijk de mijne geven, dan weet ik tenminste zeker dat hij hem gehad heeft, momenteel heb ik nog steeds het gevoel dat hij zelf niet gevaccineerd is. Uiteraard zou ik wel neiging krijgen om even 'per ongeluk ' het bot te raken (niet dodelijk, wel eventjes gemeen pijnlijk).
Zojuist 3 vriendinnen uitgenodigd om vanavond hier een drankje te doen (dus netjes binnen de richtlijnen) beide kinderen zijn nog geen uur bezig met thuisonderwijs en ik word dus alweer gek. Denk dat ik volgende week maandag van 08.30-15u de honden uit ga laten ofzo.
Hij heeft zich uitgesproken tegen het 2g beleid, hij is daar geen voorstander van. Hij stopt ook bij het OMT. Misschien dat hij zich daarom nu durft uit te spreken... of het is wellicht de reden dat hij weg moet bij het OMT.
En ik dacht dat ik de enige was. Ik twijfel al van begin af aan of hij zelf wel gevaccineerd zou zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5268273/oostenrijk-totale-lockdown-vaccinatieplicht-corona-maatregelen Hoe verplicht dan? Komen ze je uit je huis halen?