Ik denk dat ze alles van je af gaan pakken zodat je wel moet. Je inkomsten etc. Dat je geen andere optie meer ziet.
België zal wel volgen want dat zijn ze hier ook aan het bekijken. Maar is dat niet beter? Ik bedoel nu is vaccin vrijwillig. Krijg je bijwerkingen is het eigen fout want was jouw keuze. Als het verplicht wordt neemt de overheid die verantwoordelijkheid op hun? Als ik fout denk, zeg het me dan. Vind het wel raar allemaal hoor. Een spuit verplichten die maar een paar maanden werkt.
Mss hadden ze gedacht dat die ‘dwarse ongevaccineerde’ zich daardoor ineens wel zouden laten vaccineren, maar dat gebeurde niet? Dus dan nu maar verplicht???
Nee. Staat al zwart op wit dat ze nooit aangeklaagd kunnen worden voor bijwerkingen. Fabrikant noch overheid.
Dus overheid verplicht maar als je er bijwerkingen van krijg ben jij nog degene die dus in fout is. Want was jouw arm. Gedver.
De wereld is f*cking gek aan het worden mis het de bedoeling om de bevolking uit te dunnen met dat vaccin…. Of wat het is het grote plan erachter…
Mocht dat doorkomen is tja wel stap dichter bij het plan hè. Totale controle. Als die wet erdoor is is een grote stap gezet.
Ik dacht echt dat het niet verplicht was omdat zolang het je eigen keuze is, je zelf verantwoordelijk bent voor bijwerkingen. Wordt het verplicht, dan is de staat verantwoordelijk voor bijwerkingen. Verkeerd gedacht. Tja als 1 land begint, een ander land er over bezig is (België) gaan meer landen volgen. Wordt meer en meer duidelijk dat het niet alleen om corona gaat .
Ik denk dat Corona zeker wel echt is. Ik geloof niet in 5G of ingespoten chips. Maar ik denk dat de overheid angst en polarisatie gebruikt om dingen gedaan te krijgen. Controle door bijv dmv QR codes enzo. De vaccinatie druk is een middel om iedereen aan de QR te krijgen. Alles is al verbonden aan je BSN. Waar je test, waar je QR gescand wordt. Ze weten dus wat je gaat doen en waar. Of je Corona hebt gehad of niet. Ze zien en weten zo ALLES van je. Daarbij denk ik dat ze ook financieel baat hebben bij de vaccins. Aandelen en geld. Er worden niet voor niks Pfizer fabrieken opgetrokken in Europa.
ze zijn echt van god los. Als het hier in NL verplicht wordt (ook voor kinderen dus) wil ik echt weg… maar waarheen???
Bizar hoe voorstanders steeds hun grenzen verleggen en zaken die werden weggelachen als complotten door dezelfde mensen nu als logisch worden gezien. Het is onbegrijpelijk dat mensen dit nog toejuichen ook. Een ieder schiet zichzelf in de voet. Dit steunen is misdadig!