Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hier is het over het algemeen, o negatief? Dan lekker naar school. Goed voor de weerstand. Is 1 leerkracht die daar niet helemaal mee eens is ( ondanks dat die is gevaccineerd) maar de directie vind dat als het volgens de regels is kinderen gewoon naar school kunnen. En die leerkracht heeft de keuze om toch afstand te mogen houden en een mondkapjes te gebruiken ( wat die dan weer niet doet)

Fantykoekie vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

hier van school gelukkig ook geen commentaar. Toen hij na een week kwam, nog steeds snotterend en ik aan de juf uitlegde dat ze maar moet bellen als hij te moe is, liet hij zn diploma zien. En juf zei: o fijn dat hij getest is. Klonk alsof ze het niet eens per se verwachtte.

Edr89 vindt dit leuk.
  3. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hier word dat gelukkig ook niet verwacht.

Biny en tuc vinden dit leuk.
  4. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ik heb niet het idee dat het heel erg speelt bij ons op school. Wij testen over het algemeen de kinderen hier thuis niet. Zijn nog maar 4 en 3 jaar oud. Maar heb de oudste de afgelopen 2 dagen thuis gehouden omdat hij zo moest hoesten. Ik vermoed van zijn vader opgelopen want die is al 2 weken aan het hoesten. De is dan weer wel getest.

Spectre vindt dit leuk.
  5. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb vandaag de uitslag gekregen en geen corona.
    Had Ik ook niet verwacht, maar nu al een bijna 2 weken verkouden.
    Eerst snotterig, toen ging dat beter, en ineens koud en warm en keelpijn.
    Dus voor de zekerheid toch maar gedaan.

Hier de juf van de jongste corona.
    Ineens mogen de kinderen niet op school komen en thuis testen voor ze weer naar school mochten.
    Pffft. De app hier viel mee, alleen ouders die om radicaal melden dat hun kind vrij is...
    Privacy is echt overboord gegooid.

Spectre vindt dit leuk.
  6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Och jongens die rellen, het is echt te gek voor woorden. Als dat 2g wordt doorgezet dan is echt de ellende niet te overzien.

Ik snap niet dat defensie niet wordt ingezet, de politie kan dit niet alleen handelen, ze moeten nu gewoon bijstand krijgen. Hoop dat ze allemaal veilig thuiskomen.

Saartje33, tuc en SAARC vinden dit leuk.
  7. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ja heel triest :(

SAARC vindt dit leuk.
  8. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Die rellen zijn echt heel erg, en dan krijgen we straks vast ook weer te horen dat het allemaal ongevaccineerden zijn en dat "we" allemaal alleen maar voor ellende zorgen. Terwijl de meesten dit natuurlijk helemaal niet vinden kunnen en dit waarschijnlijk groeps rellers zijn die alles als excuus aanpakken om te rellen.

Saartje33 en Spectre vinden dit leuk.
  9. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Sterkte voor je collega's. Stelletje asso's die daar rellen nu.

10. tuc

tuc Niet meer actief

idd, net als bij voetbal de relschoppers ook geen voetbalfans zijn.

Saartje33 en SAARC vinden dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Roosje35, Cin85, Edr89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    En er is niets veranderd na de laatste rellen. De politie staat er alsnog weer alleen voor. Je zou toch denken dat na de laatste rellen van vorig jaar dat er een plan ligt voor als het nog een keer gebeurd. Deze rellen waren aangekondigd. Waarom wordt er geen hard geschut ingezet. Defensie met dummiepatronen die al die gasten neerhalen. De DSI die die gasten neermaait. Maar nee hoor, daar staan de "normale" agenten weer die als neventaak de ME hebben tegen een schijt loontje zo keihard te werken. Met gevaar voor eigen leven. Ik vind het echt vreselijk.

Saartje33, SAARC, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zojuist op de liveblog dat er mensen worden neergeschoten. Hoe ver moet dit gaan?

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Pfff meen je niet... jeetje:(

SAARC vindt dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Ja vreselijk dit. Ik hoop dat men dat in wil zien dat dit geen demonstranten zijn. Dit zijn puur relschoppers, die uit zijn op rottigheid. :confused: wat heb je er nu aan om je stad te slopen, om je tegen hulpverleners te keren en anderen in gevaar te brengen.. :mad:

Saartje33, Zara75 en SAARC vinden dit leuk.
  16. maliro

maliro Niet meer actief

Mijn broertje belde mij op. Helemaal wanhopig. Hij wil het vaccin niet maar is bang dat hij zijn baan kwijt raakt. Hij heeft een zeldzame ziekte dus hij is bang voor bijwerkingen. Ik moest wel even slikken. Heb je een volwassen kerel aan de lijn die zich zo in een hoek gedrukt voelt.
    Zo triest.

Hanneke, Edr89 en Biny vinden dit leuk.
  17. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Is geloof ik al besproken (ander topic dacht ik), maar volgens mensen is dat land niet te vergelijken met Nederland door zijn omvang..

18. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Knuffel, is ook te bizar voor woorden. Komt hij misschien in aanmerking voor medische uitzondering?

19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Maar dan zou je juist verwachten met een vaccinatiegraad van 100% dat het niet zo gaat oplopen toch? Dan maakt de omvang toch helemaal niks uit? Of ben ik nou gek :|

Edr89, Biny en Finca vinden dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Dat is heel naar! En het is ook heel bizar.. Kan hij dat eventueel aankaarten bij zijn werkgever mocht het zo ver komen?

Deel Deze Pagina