Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Keur het ook niet goed, rellen, maar als ze niet luisteren willen bij de overheid dan maar voelen. Misschien is dat een controversiële mening. Het vernielen van andermans winkels en spullen en plunderen keur ik helemaal af overigens. Maar van vreedzaam demonstreren trekt de overheid zich niks aan en wordt er door politie vaak geweld uitgelokt zodat het negatief in het nieuws komt. Maar het gaat hier om onze vrijheid. Ze moffelen elk protest weg of minimaliseren het in de media. Ik hoop dat veel meer mensen beseffen dat een er een grote groep mensen zijn die het niet meer pikken. We moeten toch iets?

Edr89 en Biny vinden dit leuk.
  2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig! Ik kan niet anders dan zeggen dat de wereld echt helemaal gek geworden is :(

SAARC vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens uiteindelijk de knoop doorgehakt wel te gaan vaccineren.. lang getwijfeld en sta nog steeds niet achter het beleid en mijn vertrouwen is niet groot. Plus dat ik gewoon niks moet hebben van dat gedoe met de qr code... heb die app ook niet. Maar ik zie dagelijks ook veel mensen op mijn werk (vooral veel jongeren), en heb ook wat kwetsbaren in mijn directe omgeving dus puur daarvoor doe ik het.
    Nouja we gaan het meemaken.
    Hoop dat ik hier nog wel mag meeschrijven.. :oops:

Roosje35 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  4. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    schijnbaar is dat niet logisch. Weet ook niet waarom niet. 100% vaccinatie werkt niet. Duidelijk. Gommers geeft nu ook al aan vaccineren heeft geen nut en nog meer schokkende dingen die gebeuren met het omt en de regering die dingen beweren maar schijnbaar niet waar zijn. Maar vacineren helpt en iedereen moet!

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    De overheid gaat hier ook niks om veranderen hoor. Je raakt de verkeerde mensen met zulke rellen. Dit kan gewoon echt niet.

GroeneBomen, SAARC, Duma en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit is geen demonstratie. Dit zijn hooligans en ander paupervolk dat puur aan het rellen om het rellen is. Heb je de beelden niet gezien van die "strijder" die op de grond ligt, na te zijn neergeknald of dat kwam door vuurwerk werd ook gesuggereerd, en vervolgens staan al die andere zielige "strijders" eromheen te filmen. Is puur leedvermaak. Heeft niks met demonstreren te maken, maar alles met ff lekker de boel slopen.
    Mag hopen dat er een hoop worden opgepakt.

nizzie86, SAARC, Duma en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Vandaar dat gommers dus volgend jaar geen lid meer zal zijn van het omt (of adviseur, wat was ie nou?)
    Wel toevallig dat iedereen die een beetje laat doorschemeren over het beleid en maatregelen gelijk het veld ruimt…

Edr89, Biny en SAARC vinden dit leuk.
  8. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik zei niet dat het een demonstratie was. Maar wat doen we dan? Het gaat hier om onze vrijheid. Dan maar op pannetjes slaan op het Malieveld waar ze ons kunnen negeren? ik zeg niet dat dit dé weg is of de manier van doen maar wat anders? Alles maar lijdzaam ondergaan?

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.539
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat het een juiste keuze is.
    Als je er echt veel last van gaat krijgen is dit uiteindelijk wel de beste keuze die je dan kan maken. Scheelt echt een hoop frustratie.
    Ik ben ook gevaccineerd en ben er nog steeds blij mee. Ik pluk er dan maar de vruchten van ;)
    Te triest voor woorden nu ik het hier zo opschrijf maar helaas wel de werkelijkheid.
    Kan je vaccineren zonder afspraak of moet je echt een afspraak maken?

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Ik ben niet van plan om de qr te gaan gebruiken, enkel voor noodgevallen of zwemles.. misschien kan ik er zelfs nog iemand anders mee helpen ;)
    Het kan zonder afspraak.. M'n man is vorige week geweest, hij kon zo naar binnen lopen, was ook niet druk.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.539
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat prikken zonder afspraak is wel een uitkomst en wat je zegt misschien kan je er iemand anders ook nog mee helpen. Succes!

Spectre vindt dit leuk.
  12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.003
    113
    Kijk asjeblieft wel uit NA je vaccinatie. Collega en diens partner van mn man waren dag 1 gevaccineerd en dag 4 een positieve test in handen.

Die zijn er beiden heeeel beroerd aan toe, dus eerste periode na vaccinatie ff extra elert zijn (of zekerheidshalve ff een tvt oid doen voordat je m laat zetten).

We hebben geen verklaring voorbij zien komen maar we vermoeden dat t afweersysteem een beetje te druk bezig was en vervolgens keihard struikelde doordat nr 2 erbij kwam.

Daarom sloeg ik nu ook de griepprik over, aantallen van covid zijn me te hoog en mn afweersysteem is onderdrukt door de kleine man.

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Je bedoelt dat ze corona hadden toen ze de vaccinatie lieten zetten?
    Mijn man is een paar maanden terug al 1x gevaccineerd. De 2e was hij nog niet aan toegekomen en hij staat er eigenlijk een beetje hetzelfde in als mij. Maarja toen kwam de qr code bij de sportschool en dat kan hij écht niet missen..
    Hij heeft er voor alsnog weinig last van gehad..

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Of extra kwetsbaar na vaccinatie? :| daar zit ik niet op te wachten haha.

15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.003
    113
    Dat weten ze zelf ook niet helemaal zeker. Beetje grens geval met incubatietijd namelijk.

Of ze hadden t al onder de leden en de vaccinatie schopte ze onderuit.

Of t lijf was bezig met die vaccinatie te verwerken en covid schopte ze onderuit.

Of t maakt geen bal uit en covid had ze ongeacht wel flink gevloerd.

Zijn geen topsporters, niet zwanger en onder de 35. Eigenlijk niet de hoek dat je direct problemen verwacht.

Spectre vindt dit leuk.
  16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    #4436 Biny, 20 nov 2021
    Laatst bewerkt: 20 nov 2021
    Ik ben iig veilig thuis :)

Vero0504 vindt dit leuk.
  17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Het begon heel vreedzaam hoor ;)

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    De vaccinatie maakt je immuunsysteem kapot…

Roosje35 en Edr89 vinden dit leuk.
  19. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb inderdaad pas geleden een filmpje gezien van een wetenschapper die uitlegde dat de t cellen in je lichaam aangetast worden,ik kan het uiteraard niet meer vinden omdat het niet op de normale websites kwam.Ik weet dat er onderzoek naar gedaan is door oa het Erasmus maar dan in de zin van T cellen ruimen corona op in het lichaam.
    Na vaccinatie ook aanmaak van afweercellen die coronavarianten herkennen - Amazing Erasmus MC
    In het filmpje wat ik gezien heb werd hetzelfde gezegd maar met als kanttekening dat dit er voor zorgt dat de t cellen je afweersysteem aantasten en je vatbaarder maakt voor andere virussen.Sorry, klinkt warrig en ik vind het ook jammer dat ik het filmpje niet meer kan vinden...

Biny vindt dit leuk.
  20. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    was je erbij?

Deel Deze Pagina