Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.310
    17.211
    113
    Qua werk ben ik nu zo blij dat we een eigen schip hebben en daardoor geen angst voor ontslag bij niet vaccineren

Spectre en Hanneke vinden dit leuk.
  2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb laatst een linkje van deze best wel vage site gekregen, vind in het filmpje vooral veel bombarie, maar ook een wetenschapper over die t cellen. Mss was dit ook wat jij zag?

https://commonsensetv.nl/het-belangrijkste-interview-dat-u-ooit-zult-zien-met-geert-vandenbossche/

Nogmaals, ik heb geen idee of dit echte info is. Haha. Voor ik dalijk op t matje geroepen word omdat de wetenschapper al 10 jaar niet meer werkzaam is of weet ik veel wat.

sannever vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Ik weet het echt niet, geloof niet dat het je immuunsysteem sloopt. Ik heb zelf een bagger weerstand en ook zwanger dus dan is t helemaal bagger, maar niet vaker ziek geweest ofzo terwijl dochter genoeg meesleepte.

Maar vermoedelijk dat van twee kanten tegelijk t net ff teveel is/was.

Die collega staat in t onderwijs net als mn man dus die basis weerstand is wel oke. Maar omdat zowel hijzelf en zn partner tegelijk zijn gevaccineerd en behoorlijk beroerd zijn (hij heeft de hap al gehad en is met een saturatiemeter naar huis gestuurd maar scoort wel te laag) waarschuw ik liever als dat je allicht in eenzelfde situatie terecht komt die mogelijk voorkombaar zou zijn geweest door ff wat voorzichtiger te zijn rondom vaccinatie qua risico t OOK nog eens normaal op te lopen kort op die vaccinatie.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelukkig! Het was voor buitenstaanders al heftig, kun je nagaan als je in de linie staat. Het lijkt me verschrikkelijk.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    #4446 Spectre, 20 nov 2021
    Laatst bewerkt: 20 nov 2021
    Dat waardeer ik wel hoor, dankjewel! :)
    Heb niet echt angst voor het vaccin. Werk ook al 2 jaar op locatie, tussen veel jonge collega's, veel van de leeftijd die naar feestjes gaan enz. Dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik met de weerstand, ook tijdens mijn zwangerschap doorgewerkt en niet ziek geworden gelukkig.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ehm ja ik vond het ook wel heel ver gaan…
    In het begin was alles prima en ineens barstte het los…

ben tot 21.45 gebleven, uiteraard niet mee gereld

nog 3 rondjes door de stad gelopen want alle metro’s waren dicht getimmerd
    Nog geschuild achter een hele grote parasol voor het waterkanon… gelukkig alleen maar natte benen

en uiteindelijk een taxi gevonden gelukkig

Het lijkt me helemaal niks om als agent tussen van die mensen te staan

SAARC vindt dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Was je alleen? Ik wist helemaal niet dat er een protest was georganiseerd eigenlijk.. voor wat was het protest bedoelt? Jammer dat het zo is gelopen. Protesten en demonstraties niks mis mee, maar de boel slopen en tegen hulpverleners keren valt niet goed te praten.

SAARC en Saartje33 vinden dit leuk.
  9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee ben je gek haha was met m’n man en schoonbroertje

voor zover ik weet was het gewoon bedoeld tegen de maatregelen, ook mensen met doeken enzo

in het begin was het zelfs heel gezellig, beetje kletsen met mensen, muziek erbij enzo
    En ik weet eigenlijk niet goed waar het vandaan kwam maar ineens begon iedereen over te steken
    Het begon met 1 scooter in de fik en voor ik het wist werden er ineens politie auto’s gesloopt en in de fik gezet…

misschien waren die mensen het er niet echt mee eens dat de politie gewoon op je in komt rijden…

Overigens heb ik daar ook m’n mening over, Maarja ik weet ook niet zo goed hoe ze t anders zouden moeten doen

diede en Spectre vinden dit leuk.
  10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #4450 Devilschase, 20 nov 2021
    Laatst bewerkt: 20 nov 2021
    Heb ik iets gemist? Op de rijksoverheid staat bij Corona maatregelen vanaf 12 november het volgende :
    Screenshot_20211120_113605_com.android.chrome.jpg

Binnen en buiten sporten mag. Mag je dan ook gewoon naar de sportschool???

Edit: laat maar, als je verder gaat zoeken staat de coronapas er gewoon bij. Dacht al...

11. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Wat verdrietig weet precies hoe het voelt.
    Heb vandaag contact gezocht met 113

Hanneke vindt dit leuk.
  12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier net m'n oudste zoon de jongste naar zwemles laten brengen, helaas is hij om de week bij zijn vader dus kan niet elke week... Staat er serieus een beveiliger voor het pand. Is 1 ouder die gewoon door is gelopen. Komt net serieus de politie aan en hebben ze dus de politie gebeld. Er zijn nu in totaal 4 kinderen op zwemles... Dus 4 ouders in t hele pand.

Maar 300 meter verderop is in het tuincentrum een kerstshow, rete druk en dat mag allemaal gewoon met mondkapje. Echt te krom voor woorden.

einad, Riverdale87, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Het is een geweldige schrijfster, maar verder vind ik het een walgelijk mens. Dit is de zoveelste opmerking in deze strekking van haar.
    SmartSelect_20211120-123044_Facebook.jpg

SAARC vindt dit leuk.
  14. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Veel sterkte voor jou!

SAARC en Anne2019 vinden dit leuk.
  15. maliro

maliro Niet meer actief

Is tech van de zitten. Tuurlijk zit het zwembad ook in een rotpositie maar dat ze niet kijken naar de situatie (4 kinderen aan het zwemmen), sjonge.

SAARC vindt dit leuk.
  16. maliro

maliro Niet meer actief

Dat is ook heftig. Hopelijk gaat het met je? Mijn pb staat open mocht je er behoefte aan hebben

17. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.899
    5.859
    113
    Vrouw
    Heftig @Anne2019 heel veel sterkte voor jou. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen die je steunen

18. tuc

tuc Niet meer actief

:(:(:cry:

19. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Dankjewel.
    Ik krijg nu wat gesprekken via 113, hopelijk gaat dat me wat op weg helpen.
    Maar verder zit ik vooral in een zwart gat. Ga door voor de kinderen

Spectre vindt dit leuk.
  20. maliro

maliro Niet meer actief

Wat rot allemaal.
    Fijn dat je wat gesprekken krijgt, hopelijk helpt het. Ik zal voor je bidden

Deel Deze Pagina