Het zou een trieste bedoeling zijn als ze vaccinatie gaan eisen om naar school te kunnen, enkel om te voorkomen dat kinderen hun ouders besmetten. Want voor kinderen is het in principe gelijk aan een griepvirus. Ik mag hopen dat het niet zo ver komt. Dat is mijn enige zorg. Kunnen ze mij dwingen te vaccineren, maar vab mijn kinderen blijven ze weg en zou dat echt onacceptabel vinden.
Geloof dat er voor de school die hier in de buurt komt er al 12 leerkrachten zich aangemeld hadden. Net als in de zorg, ligt er ook bij leerkrachten een grote druk momenteel. En voor extra vakken geloof ik vrijwilligers, zijn vaak ouders of andere mensen die het leuk vinden om kinderen iets over hun passie te leren.
Dit is mijn grootste angst, dat het vaccin voor kinderen er doorheen gedrukt wordt. Geen vaccin, geen fysiek onderwijs. Gister op het nieuws dat het pfizer vaccin goed gekeurd is voor 5 tot 11 jarigen. Geloof wel dat een partij zich erover moest buigen, maar we weten tuurlijk al dat dit gaat gebeuren in de nabije toekomst. Dit kan toch niet mensen? Dit gaat toch veel en veel te ver.. Wie gaat er nou eens echt opstaan tegen deze waanzin? Demonstraties helpen niet en in de regering zitten niet echt mensen die er daadwerkelijk wat tegenin kunnen brengen. Ik heb het gevoel dat we als een mak lammetje naar de slagerij worden gebracht. Klote wereld
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5269875/blokker-intertoys-qrcode-scannen-winkelen-corona?fbclid=IwAR1nTMOwtz-_CSG6RbRD_WZU42iVEwSkL0U4Rb-EnbRKD2zSTEbtwq_nmzY Bizar hoor wat er gebeurt
lk word zo kwaad van dat hele 2G/3G gedoe, dat moeten ze per direct uit het raam smijten. Ik snap dat winkels zich erop hebben voorbereid, dat kan ik ze niet kwalijk nemen… maar kom op, nu is dat een gepasseerd station, je ziet dat het niet werkt, op álle fronten wil je besmettingen voorkomen en de druk op de zorg verlagen. Dus smijt die stomme G-maatregelen weg en focus je op andere dingen.
Dat zou kunnen hoor maar ik vraag me af of zoiets uiteindelijk gaat werken. Op zo'n school lopen natuurlijk ook ouders die allemaal flink gebrainwasht zijn en ik geloof toch niet dat ik daar mijn kind tussen zou willen zetten. We hadden er gisteren weer een op het spreekuur en het is knap vermoeiend kan ik je zeggen, iets met chips en controles etc etc, kan dat ook echt niet meer serieus nemen.
Ik klik op ‘leuk’, maar het is verschrikkelijk. Ik ben daar ook bang voor…. Zelf kan ik er nog wel tegen als ik steeds minder mag, maar voor mijn kinderen zou ik dat heel erg vinden. En een hele foute reden om ze dan maar te laten inenten.
Probleem met die nieuwe is geloof ik vooral dat die mutaties op z 'n spike eiwit heeft, waardoor vaccins minder goed zullen werken. Dus vanwege deze ineens wel willen vaccineren lijkt me een aparte keuze. Of hij ook echt agressiever is weet ik niet. Heb er nog maar weinig over gelezen verder. Wrl superk** als we dalijk weer terug bij af zijn foor deze variant *vertrekt weer uit het 'verboden' topic
Je bent welkom hoor. Ik vond dit een mooie column. https://twitter.com/frederike1981/status/1462390573583773703?s=21 Laatste zin: Door niet te vaccineren loop je iets meer risico om ernstig ziek te worden, maar tegelijk weet je 100% zeker dat je niet getroffen zult worden door eventuele schadelijke bijwerkingen”.