Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.624
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

    En je kan het ook gewoon verspreiden dus neem je het vaccin eigenlijk alleen maar voor jezelf.

    Ik doe het ook niet. Te weinig bekend, te snel ontwikkeld.
     
    Rosa Canina en Hanneke vinden dit leuk.
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.624
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Is ook raar. Bedoel, kijk naar de griep. Als er zoveel griepbesmettingen zijn gaan ze toch ook niet alles dichtgooien.

    Bedoel als er nu weer een lockdown komt op basis van alleen besmettingen dan blijf je aan de gang want gevaccineerde mensen kunnen gewoon besmet raken en dit verspreiden. Het ging om de druk op de ic, dat is wat er altijd is gezegd.
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.977
    17.015
    113
    Vrouw
    Ik heb al die tijd ook gewoon doorgewerkt op locatie bij een bedrijf met 100+ medewerkers. Wel wat maatregelen natuurlijk, maar in een kantine waar geen ramen open kunnen en waar je toch al snel met 20 man zit, loop je toch groter risico. Maar al die tijd geen uitbraak geweest. Ik dacht als wij gewoon met z'n allen door mogen werken dan zal het wel meevallen.
    In het begin was ik wel wat voorzichtig omdat ik ook net zwanger was, maar gewoon doorgewerkt tot 34 weken en niet ziek geweest.
     
    Rosa Canina vindt dit leuk.
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
  5. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Maar dit is niet besloten toch? Of begrijp ik het begrip besloten in deze niet goed?
     
  6. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    O wacht ik zie er nu 2.0 achter staan :thumup:
     
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    De echte besloten clubs kunnen idd niet meer. Dat is toen veranderd. Dus in theorie kunnen degenen die dat topic overnamen zich hier weer melden en dan krijgen we hier hetzelfde gezeur. Maar dat is tot op heden niet:roflmao:
     
    Rosa Canina vindt dit leuk.
  8. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Nou precies, en volgens mij valt het erg mee met de druk op de ic.

    Ik ben trouwens benieuwd of we bij de eerste de beste griepepidemie ook ineens met z'n allen in quarantaine moeten? Zo ja, dat zou ontzettend slecht voor ons immuunsysteem zijn. Het immuunsysteem moet letterlijk regelmatig aan de gang worden gezet om zo je weerstand op peil te houden. Krijg je maanden lang geen virussen binnen en hoeft je lichaam niets te doen, dan heb je dus inderdaad kans dat je van een gewone verkoudheid doodziek kan worden. Maar volgens mij denkt Hugo daar ook niet over na.
     
    SAARC en Rosa Canina vinden dit leuk.
  9. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Als dat zo is dan zal ik even mijn mening geven op een iets minder nettere manier als dat ik altijd doe. Denk niet dat ze dan nog terug komen. :|
     
    Biny en tuc vinden dit leuk.
  10. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Biny, MariekeRox, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hugo is een omhooggeschoten basisschoolmeester (niet dat er iets mis is met leraren, maar schoenmaker blijf bij je leest), die zich niet met medische zaken bezig moet houden. Het is wel duidelijk dat hij er 0,0 verstand van heeft.

    Echt, wat een charlatan!
     
  12. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.624
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Maar ook nu wordt je weer in de zeik genomen. Want nu worden het weer ineens misschien 3 prikken. Ehm hoezo? 2 prikken was je toch voor 96% beschermd? Waarom zijn er nu ineens 3 nodig? Wat veranderd de 3e prik aan het vaccin waardoor je dan ineens wel beschermd bent tegen de deltavariant? Het is toch een mutatie, das een heel "ander" soort corona virus, waarom moet je dan 3 prikken hebben van hetzelfde vaccin.

    Echt hoor... En wat gaan ze doen als er een Poolse variant komt, en ene Russische? Ze weten niet eens hoe lang een vaccin werkt want kennelijk werken de antistoffen net aan 6 maanden. 6 maanden!! Dus je laat je 2 keer vaccineren met iets waarvan je totaal niet weet wat de consequenties zijn en dan werkt het net aan 6 maanden.

    Hoelang gaan ze dit volhouden dan? Hoevaak moeten mensen gaan vaccineren. Elk half jaar?

    Bedoel als
     
    SAARC vindt dit leuk.
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Jouw laatste vraag ben ik ook oprecht benieuwd naar.
    Laten we een fictief cijfer nemen: dat nu 70% van de 18+ers zich volledig laat vaccineren.
    Hoeveel procent zouden een derde prik nemen, of voor een jaarlijkse prik teruggaan? Ben ik heel nieuwsgierig naar.
     
  14. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik denk meer dan je denkt hoor. Die nieuwsberichten die nu naar buiten komen over een derde prik is volgens mij om het bij de mensen in de week te leggen. Zodat men alvast rekening kan houden met een derde prik. Verwachtingsmanagement zeg maar. Op een gegeven moment wordt het vast zo gebracht dat je zonder die derde prik je leven niet zeker bent.
     
    Riverdale87 en Heartofhope vinden dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ja dat het zo gaat, precies als jij beschrijft weet ik wel zeker. Zo ging alles tot nu toe. Maar ik ben dus benieuwd hoeveel dat dan weer zo aannemen. Jij denkt dus best veel nog?
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.624
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ook.

    En nu merk je dus hoe weinig onderzoek er over alles is gedaan. Ze weten niet eens hoelang een vaccin beschermd. Das nogal handig om te weten voordat je miljarden mensen gaat vaccineren toch.

    Corona antistoffen, wanneer je zelf corona hebt gehad, zijn ook na 4 tot 5 maanden uit je bloed. Toen dat bekend werd werden daar meteen vragen over gesteld aan de Jonge en toen werd er gezegd dat ze het allemaal nog niet wisten maar dat het vaccin zeker een jaar beschermd.

    Niet dus.

    Je voelt je gewoon steeds meer in de zeik genomen en belazerd. Nu ook weer met die besmettingen. Nu zijn er 17 miljoen vaccinaties gezet, 8 miljoen mensen volledig gevaccineerd. Nu lopen de besmettingcijfers op en nu moeten er weer maatregelen komen. Hoezo? De ic druk is nog steeds megalaag. De meeste besmettingen zitten onder de jongeren die er bijna geen last van hebben en dus niet zorgen voor ziekenhuisopname dus waarom dan dit gigantische gestress?
     
    Bloem2310, SAARC en Rosa Canina vinden dit leuk.
  17. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ja zie ik wel gebeuren, ligt er helemaal aan wat voor pressiemiddel er gebruikt gaat worden. Misschien wordt het op mutaties gegooid, op de jongeren, een volgende lockdown, denk dat ze nog wel wat scripts in hun hoge hoed hebben zitten.
     
    SAARC en tuc vinden dit leuk.
  18. xxessiexx

    xxessiexx Actief lid

    2 jun 2010
    427
    12
    18
    Hoi,
    Ik sluit mij graag bij jullie aan.
    Eigenlijk plaats ik nooit reacties, maar ik voel mij nu verplicht om van mij te laten horen.
    Zodat anderen ook weten dat er meer mensen zijn die zich niet laten vaccineren.
    Ook ik werk in de zorg. Op zich voel ik nu geen druk vanuit mijn werkgever, maar inderdaad wel vanuit de overheid. Voor mijzelf zou ik geen prik nemen. Ik heb ook nooit angst voor corona gehad. Terwijl ik voor bijna alles bang ben :roflmao:
    Er hangt gewoon een naar sfeertje om dit alles heen.

    Ook ik ben benieuwd hoeveel mensen die 3e prik gaan nemen. Hoelang kan dit nog doorgaan?
     
    maliro en Rosa Canina vinden dit leuk.
  19. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    #59 Rosa Canina, 9 jul 2021
    Laatst bewerkt: 9 jul 2021
    Hoi, ik ben Roos en ik laat mij niet vaccineren. Ten eerste ben ik niet bang voor Corona en daarnaast maak ik me grote zorgen over waar het heengaat met de maatschappij. De hysterie omtrent vaccineren is disproportioneel.

    1. De IC’s lagen vol, aldus de ministers. Dan denk ik; Ja, dat zal best, maar vergeet ook niet dat deze zelfde ministers ervoor zorgden dat er in 10 jaar tijd 7500 ziekenhuisbedden werden gesloten en 1100 IC bedden van de 2300. Dat is dus bijna gehalveerd. Bedankt Rutte en Schippers, top! En dan nu niet janken over volle ziekenhuizen. :mad:

    2. Een Corona virus bestaat al miljoenen jaren. Het werd in de jaren 60 pas ontdekt door de elektronenmicroscoop. Maar de bevolking wordt voorgehouden dat het een compleet nieuw virus is. Vraag een KNO arts een kweek van de neus te nemen bij iemand met sinusitis en hij kweekt bijna alleen maar Corona virussen.

    3. Een virus muteert. En elke mutatie is een afzwakking van het virus. Dat is altijd al zo geweest en is nu niet ineens anders.

    4. Waarom testen? Het is complete kul. De PCR test is hier niet voor ontwikkeld en geeft vaak vals positief aan. En wat zegt een besmetting? Niet iedereen is hier ziek van hoor.

    5. Waarom het aantal doden aan Corona per dag vermelden? Er gaan 428 mensen per dag dood in Nederland, dus als ze zeggen 50 Corona doden, waarom is er dan geen platform voor de andere overleden mensen? Zijn die niet belangrijk?

    6. Wanneer er iemand overlijdt aan onderliggend lijden en een Coronavirus, dan wordt deze patiënt als Corona dode opgeschreven. Maar wanneer iemand overlijdt aan vaccinatie en onderliggend lijden, wordt deze opgeschreven als overleden aan onderliggend lijden. Er word dus met twee maten gemeten.

    7. Zorgen voor een goed eigen immuunsysteem is nog altijd de beste oplossing. Vitamine D3 zorgt voor bijdrage aan een goed immuunsysteem. Waarom horen we daar niets over?

    8. Marion Koopmans en Ab Osterhaus zijn dierenartsen. Ze hebben nooit de eed van Hippocrates af hoeven leggen, dus ze kunnen nooit verantwoordelijkheid dragen voor hun reilen en zijlen. Waarom krijgen we geen virologen en immunologen uit de menselijke geneeskunde te horen? Juist, deze twee hebben meerdere belangen. En ze hebben ineens een stukje macht en macht doet rare dingen met mensen. o_O

    9. Ik ben van mening dat de politiek zich niet met de medische wereld moet bemoeien. Ze weten er 0,0 van. Dat blijkt wel weer. Het is lachwekkend en tragisch tegelijk.

    Er zijn meer redenen, maar dan leest niemand meer denk ik :roflmao: Als je je afvraagt, hoe komt Roos aan deze wijsheid? Nou, ik heb een heel goed interview gezien tussen Flavio Pasquino en hoogleraar en hartchirurg Professor Dokter Jan Grandjean en ik gebruik mijn boerenverstand.

    O ja en ik werk in de zorg, op een laboratorium.

    https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrol
     
    Bloem2310, sannever en Cin85 vinden dit leuk.
  20. SweetPrincess

    SweetPrincess Bekend lid

    17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Mijn oma heeft ook veel last van haar been met vreselijke pijn en er zit een ontsteking in.. Eerste antibiotica hielp niet dus nu een sterkere.


    Zelfs nemen wij ook geen vaccin, man wilde wel maar heb hem gevraagd nog even te wachten aangezien wij toch geen plannen hebben voor vakanties of festivals. Het kan altijd nog, maar eenmaal genomen kan je het niet terug draaien. Zijn familie is wel helemaal gevaccineerd, mijn fam niet behalve mijn oma dus. En onze vrienden ook zowat allemaal zodat ze naar festivals kunnen gaan..

    In het verleden hebben ze wel eerder vaccins gemaakt tegen corona virussen las ik en die proefdieren hadden hoge hoeveelheid antistoffen maar eenmaal besmet met het echte virus gingen ze dood. Dat zou moeten betekenen dat er in de winter dus erg veel doden gaan vallen?
    Ben erg benieuwd hoe deze winter gaat lopen, denk dat er eind september weer veel maatregelen gaan komen..
     

Deel Deze Pagina