Veel objectieve informatie is alleen Engelstalig. Mijn zoon van 11 (hb) heeft dus al maanden geleden allerlei Engelstalige wetenschappelijke onderzoeken gelezen en dan zowel pro als anti vaccinatie. Die weet nu dus ongeveer evenveel van vaccinaties als ik met mijn opleiding haha. Maar dit is dus geen gemiddeld kind, die bijt zich echt in de informatie, bijna op een extreme manier.
Aangezien ik in het andere topic toch al beschuldigd wordt van bommetje droppen om erover te roddelen kan ik het net zo goed doen toch? Onbegrijpelijk dat jonge gezonde kinderen zonder pardon het vaccin zouden krijgen. En zelfs een kind van 6 dat een weloverwogen besluit kan maken chapeau! Hier konden ze toen amper hun naam schrijven maar heel knap dat dat toch al kan op 6 jarige leeftijd. Zo ik heb geroddeld.
Maar het was helemaal geen beschuldiging tegen jou persoonlijk toch? Ik begrijp niet waarom je je aangesproken voelt. En om eerlijk te zijn: ik vind het ook niet chic om hier dingen uit andere topics te bespreken. Er is een groot verschil tussen het in het algemeen bespreken van vaccinaties bij kinderen en het aanhalen van iemands persoonlijke situatie in een ongerelateerd topic. Of je het er nu mee eens bent of niet. Het werkt beide kanten op.
Dit werkt echt lekker zo zeg, je knalt hier in dit topic een stelling er in waarvan je vantevoren weet dat er reacties komen waar je het niet mee eens bent. En dan ga je er lekker in je afgesloten konkelclubje tegen elkaar over zitten roddelen. Vermaak gegarandeerd! Hebben we het woord "respect" vandaag al genoeg genoemd? R-E-S-T-E-C-P Aangezien dit opgeschreven werd voelde ik me aangesproken ja. Idd niet sjiek om dan alsnog hier mijn frustratie te uiten en heel flauw wat te 'roddelen'.
@Bloempjelief Volgens mij was er kort geleden een flinke rel in de lounge over het feit dat iemand zijn mond openviel over berichten die in deze club werden geschreven. Daar waren jullie beslist not amused over. Nu doen jullie exact hetzelfde in jullie kluppie. Chapeau dames
Jij had heel die stelling er niet in gegooid, dus geen reden om je aangesproken te voelen. Laten we het aub gewoon on topic houden anders kunnen we dit clubje binnen de kortste keren weer opdoeken...
Mi ging het in die reactie om de vraag of je je kind van 8 ook zou laten vaccineren als dat hier ook aanbevolen zou worden zoals nu in Amerika. Die vraag heb ik gesteld en daar werd in dit topic over de antwoorden wat gezegd en toen kwam die reactie. Wordt er nog een spatie plaatje bij gezet en toen raakte ik een beetje gefrustreerd en een flauwe bui.
Sommige mensen lezen daar ook alleen maar wat ze willen lezen, omdat ze kennelijk standaard al van het slechte van de mens uitgaan. Zo heb ik hier duidelijk aangegeven dat ik het desbetreffende topic nog niet gelezen had. En daarna ben ik in het desbetreffende topic in een normale, gezonde discussie gegaan met de gene die die uitspraak had gedaan over haar dochter. Zo jammer dat mensen dat voor het gemak maar even over het hoofd zien. Ik heb dus echt het gevoel dat sommige leden, waaronder ikzelf, zwaar onder de loep worden gelegd en zodra men denkt iets tegen je te kunnen gebruiken, ze dit ook maar al te graag doen.
Ik begreep de tag naar jou ook helemaal niet, er waren anderen hier die net als mij het wel hadden aangehaald. Maar wij zijn gewoon bekend denk ik
Nee daarom, beetje jammer dat men de persoon achter de mening over vaccineren niet wil zien. Op het corona topic help ik ook genoeg mensen met vragen over vaccinaties en andere dingen mbt corona. Maar dat willen ze niet zien. Tja dat zegt meer over deze mensen dan over mij.
Wat ik ook vervelend vind is dat mensen je gegevens zomaar aan de GGD kunnen geven zonder dat je het weet. Waar is de AVG wet dan ineens gebleven? Ik werd gebeld met de mededeling dat mijn dochter een 'nauw contact' is geweest van een positief getest kind. Dat mijn dochter nu in quarantaine moet en morgenmiddag getest 'moet' worden. Ik heb natuurlijk gevraagd hoe en wat ze dat weten. Nu blijkt het om een kind te gaan die vorig weekend een poosje met mijn dochter in het buitenzwembad heeft gespeeld... Ik was daar zelf ook en heb ze amper samen gezien. Mijn dochter vertelde dat ze eventjes samen handstand onder water hebben gedaan in het diepe. Dus ik heb het advies van de GGD in de wind geslagen. Vond dit echt te ver gezocht voor een eventuele besmetting. Maar daarnaast vind ik het niet prettig dat de GGD dus ongevraagd informatie heeft van mijn kind.
Nee @Cin85 vindt dat de desbetreffende moeder een opvoedcursus nodig heeft. Sorry maar dat gaat toch veel te ver. Er wordt hier om respect gevraagd maar telkens weer blijkt dat dat andersom niet geldt ofzo. ‘verlaat de ruimte weer’