Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.533
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat laatste geloof ik direct. Het hfst Corona is allang gesloten maar ben dan wel heel benieuwd wat er speelt binnen de EU dat ze al deze gekke moves maken. Toen ineens alle landen op geel gingen vielen de laatste schillen die ik voor mijn ogen had echt definitief op de grond. 1,5 jaar ouwehoeren over een virus wat nooit meer weggaat, rot op zeg ;)

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Dat het hoofdstuk Corona is afgesloten ben ik niet met je eens, vooral wereldwijd is het nog steeds een probleem, maar ik ben wel met je eens dat we er nu op een andere manier mee om moeten gaan. Daarom ben ik heel benieuwd hoe het in Engeland zal gaan.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  3. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.899
    5.857
    113
    Vrouw
    Ik ook. Wat natuurlijk wel zo is, is dat een virus zich verspreidt tussen mensen die bij elkaar komen, dus het ligt ook gewoon aan gedrag van de mensen. En hoeveel verantwoordelijkheid die zelf nemen op drukke plekken. Denk dat daar ook wel verschil tussen mensen/culturen zit.

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Wedden dat dit debat niet gevoerd gaat worden maar dat het OMT ofzo hier over beslist? Die hoeven niet te debatteren over hun, pro vaccinatie, mening.

Anouk2005 en rocketscience vinden dit leuk.
  6. Palomino

Palomino Actief lid

18 mei 2021
    203
    329
    63
    Vrouw
    #1166 Palomino, 31 jul 2021
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
    Even ter verduidelijking op mijn eigen post: ik ben geen Corona ontkenner. Maar als je naar de sterftecijfers wereldwijd kijkt, is Corona niet dodelijker dan elke normale seizoensgriep. En tóch laat de MSM en onze overheden ons dat denken. dan kun je je afvragen waarom.

Waarom moeten er lockdowns komen om winkeliers en ondernemers om zeep te helpen behalve de grote namen?
    Waarom moeten mensen bij elke stap gecontroleerd worden, waarom bestaat medisch geheim ineens niet meer?
    Waarom is het normaal geworden om aan wildvreemden ineens naar hun medische achtergrond te vragen? (Zelfs het winkelpersoneel of de buurman die je nooit sprak, vinden het ineens normaal om te vragen of je al gevaccineerd bent en vragen dat op een toon alsof je daar al maanden springend op zit te wachten?)
    Waarom worden er geen kritische vragen gesteld door de journalisten aanwezig op een persconferentie? (Oké het antwoord weet ik, dat mógen ze niet)
    Waarom is Corona door onze regering bestempeld als klasse A ziekte, in dezelfde categorie als Ebola? (Echt, huuuuhhhh?)
    Waar zijn de bewijzen van daling in besmettingen na de invoer van de mondkapjes?
    Waarom mogen er geen vragen gesteld worden over de snelheid waarmee de vaccins kwamen, terwijl ieder ander vaccins minstens 2 jaar duurt voordat het op de markt komt. En waarom hebben de bedrijven die produceren allemaal afstand gedaan van de mogelijkheid om aangeklaagd te worden bij ernstige bijwerkingen en nevenschade? waarom heeft moderna en inmiddels ook pfeizer MILJARDEN winst gemaakt en dit geld ondergebracht in zogenaamde belastingparadijzen?
    Waarom worden alle demonstraties in Nederland met ME neergeknuppeld, met grof geweld, honden, waterkanonnen, paarden, wapenstokken… terwijl anno 2010 een bedreigde agent al ontslagen werd als hij een waarschuwingsschot lostte, of verdachten niet vervolgd konden worden of strafvermindering kregen omdat hun advocaat het gooide op ‘geweld bij arrestatie’ ?
    Waarom berichten de media niet over de al maandenlang wekelijkse en wereldwijde demonstraties in London, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Amerika en God weet waar allemaal nog meer?
    Waarom wordt er dagelijks content van Facebook, YouTube etc verwijderd waar soms enkel vragen in naar voren komen, of een fragment wordt getoond uit bijvoorbeeld een debat waardoor een hoge pief even in zijn hemd wordt gezet…?
    Waarom worden de IC bedden niet opgeschaald? (Is het niet Gommers die op deze vraag in een talkshow letterlijk antwoord: dat gaan we niet doen.Niks is zo erg als dat we dalijk teveel bedden en mensen hebben, dan vervelen ze zich dood!)

ja, dat virus bestaat. Of je die nou Corona noemt of een griepvarriant (meneer van Dissel Himself noemt het zelf : een verkoudheidsvirus.)
    Maar nog nooit is de hele wereld (!!!) plat gegooid voor de griep of een vergelijkbaar virus. Voor het tweede jaar.
    Als mensen het dan nog niet zien, ben ik bang dat ze het nooit zullen zien.

edit: dit is trouwens op niemand persoonlijk gericht :)

Anouk2005, Liliane92, rocketscience en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.131
    1.830
    113
    Ik snap er ook werkelijk waar niets van.
    Als je naar wiki kijkt met de Spaanse griep.
    Dat verdween ook want je hoort er nu toch niets meer van.
    En zo met meer ziektes mexi net zo waar is die dan.

En nu zou deze dodelijk zijn en is de gewone griep foetsie, en komt nu ineens de rs om de hoek kijken.

Las gister een stukje dat een heel land op slot gaat iets wat toen ook gebeurde (spaanse) en dan zijn wij klaar en dan beginnen hun.
    Zo blijf je het voeden zeker als het gewoon niet weg gaat en dit gewoon een nieuwe virus word/is.

En ik denk dat als we zo nodig weer op slot moeten er flinke rellen komen.
    Gewoon omdat het te lang duur.

Denk dat wij het wel moeten accepteren dat het er is.
    En dat we nu moeten gaan kiezen open of zo als nu.

citroenrasp vindt dit leuk.
  8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.387
    21.768
    113
    @din0 daarom denk ik ook dat de msm zo stil zijn over Zweden, zo'n beetje het enige land zonder lockdown en dat was achreraf toch niet zo rampzalig als men vermoedde.
    Er zijn ook wetenschappelijke bewijzen dat lockdowns gewoon niet werken, dat ze het tegenovergestelde bereiken van het werkelijke doel.

din0, Spectre, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.315
    8.814
    113
    Vrouw
    Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Cin85, 11131618, Anouk2005 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.315
    8.814
    113
    Vrouw
    Net stond ik in de winkel. Hoor opeens een vrouw boos zeggen 'ik heb geen schurft hoor!'. Waarop een ander snauwend zei 'afstand houden'. Het is toch te erg voor woorden dat mensen gewoon zo wat bang zijn voor elkaar.

11131618, Anouk2005 en citroenrasp vinden dit leuk.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.315
    8.814
    113
    Vrouw
    Vond dit trouwens wel een goeie. Zo waar gewoon.

Bijgevoegde bestanden:

Cin85, 11131618, citroenrasp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.387
    21.768
    113
    Vreselijk, mensen leven zo in angst, aangepraat van bovenaf :(

Mim89 vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.315
    8.814
    113
    Vrouw
    Ja echt erg :(

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.563
    113
    Vrouw
    Voorgaande griep virussen bestaan nu nog steeds, de Mexicaanse griep is niet ineens verdwenen ofzo. Maar er is natuurlijke immuniteit doordat het jaarlijks terugkomt en volgens mij zit het ook in het jaarlijkse griepvaccin.. daarom denk ik dat het met corona net zo zal zijn, het gaat niet meer weg.

Liliane92 en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.563
    113
    Vrouw
    Dit is gewoon ongelofelijk en bizar. Je wordt gewoon tegen je wil in vast gehouden...
    Waren deze jongeren op de hoogte hiervan vraag ik mij af? Dat ze VERPLICHT in quarantaine moeten bij een positieve test?

17. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Heartofhope en Mim89 vinden dit leuk.
  18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.533
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mim89 en Nikki23 vinden dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.315
    8.814
    113
    Vrouw
  20. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Volgens mij was dit op Mallorca al in maart ingesteld omdat de besmettingen daar de pan uitrezen. Vind het ook wel een beetje krokodillentranen: eerst lekker de bloemetjes buiten zetten en dan boos worden als je in quarantaine moet. Ik heb meer meelij met de olympische sporters in Japan die worden ‘opgesloten’ na een positieve test en zo hun droom in duigen zien vallen.

Zara75, Anouk2005, Cin85 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina