Rustig aan dames. Iedereen is welkom hier toch, zolang er maar geen vermoeiende discussies worden gestart..
Maar serieus ik snap het niet. Ik hoor regelmatig in dit topic dat het als zo onbeleefd wordt ervaren als er gevraagd wordt naar vaccinatie status, maar dan vraag je er wel naar? Dus ik wil graag weten in welke situatie je er wel en niet naar mag vragen. En @Nikki23 zou het heel veel moeite zijn om iets minder agressief te doen en misschien gewoon even beleefd te doen?
@Wish05 Het is niet nep. Was het maar nep. Maar het schijnt wel een video te zijn van vorig jaar. Channel 9. Dit soort onzin wordt gewoon echt verkondigd.
Ik heb het idee dat ze in Australië sowieso altijd een beetje extreem met dit soort dingen om gaan. Als ik zie hoe streng de controles op vliegvelden enz. zijn…
Australië is een beetje ontspoord. Met minimale besmettingen gooien ze de boel op slot. Het leger controleert daar of er aan de regels wordt gehouden, ik sommige areas (waaronder Sidney) mag je niet verder dan 10km van je huis etc. Echt gestoord. Ken iemand in Melbourne en ze maken echt de ene na de andere lockdown mee.
Duitsland had vorig jaar toch ook zoiets debiels bedacht dat positief geteste kinderen uit huis geplaatst zouden moeten worden als ze niet in totale isolatie van de rest van het gezin zouden zitten? Knettergek.... heb er geen beter woord voor. Al is het van vorig jaar dan alsnog knettergek.
Misschien onder andere hierom? https://www.skynews.com.au/opinion/spineless-political-leaders-are-either-lying-to-the-elites-or-lying-to-us/video/1a6053e0f094d3e504763d45fc896221?fbclid=IwAR3JqH04rHMxb77lWNe73o65sdAADR_nzJlK2Elj4Or3AcyKgG_cYgUzcIw