Ja, daar ga ik wel vanuit. Bij de huisarts is de pas niet nodig, maar ziekenhuizen wel. Ik moet nog navragen of het ook geldt bij het medico psychologisch centrum waar we in oktober een afspraak voor onze zoon hebben. Ik ga er inderdaad vanuit dat het daar ook moet in welk geval die afspraak afgezegd gaat worden...
Echt absurd is het. Eerst liepen ze te zeiken dat de reguliere zorg niet door kon gaan en nu ontzeggen ze reguliere zorg. Schandalig is het
Ik las dit laatst al bij iemand die ik volg op insta. Die is al jaren bekend met oorontstekingen. Had ze nu weer. Ze mocht niet naar de huisarts komen tenzij ze gevaccineerd was of liet testen.
Echt bizar hoor. Dit gaat echt veel en veeeeel te ver allemaal. En dat er dan mensen zijn die dit ‘normaal’ vinden en hier voorstander van zijn maakt me nog veel bozer en verdrietiger.
Ja maar dus ook gewoon tijdens de les??? Ik vind dit echt niet normaal en hartstikke ongezond, zowel mentaal als fysiek!
Triest gewoon hoe kunnen ze dit (jonge) kinderen aandoen. Ik zou er zo boos om worden, maar wat kun je er tegen doen? Wat als je dit weigert?
Geen idee eigenlijk.. Is ook niet normaal. Alle gezichtsuitdrukkingen vallen weg, daarbij is het ook nog eens super ongezond inderdaad.
Dat er überhaupt ouders zijn die hun kind laten misbruiken om aan dit soort onderzoeken mee te doen, Daar kan ik ook echt met mijn verstand niet bij. Je zal maar zo’n vader en moeder hebben. Ben je lekker mee.
Ja dat kan ik dus ook echt niet begrijpen! Ze zullen er wel een hoop geld voor krijgen…maar kom op, dat doe je toch gewoon niet!?
Ja dat zegt wel iets over die mensen. Ik lees af en toe dingen waarvan ik echt denk van ben je nu werkelijk zo dom, naïef whatever
Ja zal inderdaad een geldkwestie want dat is voor dit soort mensen belangrijker dan het welzijn van hun kind.
Als mijn kind van 9 jaar straks een mondkapje moet dragen in de les dus zittend achter een tafeltje dan haal ik haar van school en stap ik over op thuisonderwijs en ik weet nu al dat er velen zullen volgen. PS: of die moeten inmiddels ook gehersenspoeld zijn
We gaan het risico maar nemen. Kan geen centrum vinden waar ik me volgende week zaterdag avond kan laten testen.
Ik denk daar nu al over na. Waar ik tegenaan loop is dat wanneer je kinderen eenmaal ingeschreven staan op een school, je niet zomaar over kan gaan op thuisonderwijs. Dan krijg je de overheid echt tegen je… de macht op jou via je kind.
Denk niet dat er nog veel gecontroleerd zal worden aan de grens. Wij zijn in het hoogseizoen teruggekomen vanuit Frankrijk en hebben de oudste niet laten testen. Totaal geen controle gezien bij de grens.