Docenteninstructies bevatten ook het lesmateriaal voor de leerlingen. Ik zie bij het bovenbouwmateriaal ook info over bijwerkingen en lareb. Dus het zit er wel in. De debatkaarten zijn de stellingen.
Ik kan bij bovenbouw alleen wat vinden over het middel cervarix. Ik bedoelde (mogelijke) bijwerkingen van de mrna vaccins. Vind het na langer zoeken overigens wel terug in het rollenspel. Alsnog niet mijn type lesmateriaal maar inderdaad het zit er in
Het is dat ik het hier lees anders had ik t niet eens geweten. Belachelijkheid kent geen grenzen lijkt wel...man man man. Maar goed...poliklinische bevalling is geen spoed en ook niet bepaald op afspraakbasis te regelen. Willen wij wel maar die guppies hebben nog wel eens een andere planning. Sorry ik heb persweeën maar ik moet nog ff een half uurtje op mn check wachten??? Of idd, mama/papa motorongeluk aan t laatste draadje van zn leven, laten wie maar ff buiten de ingang rollen zodat familie nog afscheid kan nemen? Kan maar 1 ding bedenken, dit is weer bedacht door de bureauwerkers die geen stap op de werkvloer hebben gezet.
Goed dat ze dit gaan behandelen maar waarom nu en niet al jaren geleden. Dus ja ik vind het ergens ook wel raar. Neem een prik wand dan word je niet ziek ofzo. Een beetje dat wat ze laten zien in films vloeken mag niet ziek zijn niet en sex is via een vr bril. Hoop dat dat we mogen zijn wie wij zijn hoor zonder al die gekke dingen. Ziektes uitbannen gaat toch nooit lukken binnen 2 jaar kijk maar naar ebola waait ook al jaren rond. Maar ja we gaan wel zien hoe gek de wereld is.
misschien Engeland overwegen: LIVE | Engeland zet invoering vaccinatiebewijs toch niet door https://www.ad.nl/binnenland/live-engeland-zet-invoering-vaccinatiebewijs-toch-niet-door~a52a4287/
Nou dat wordt binnen 2 weken nog even een x uit eten met man voor we niet meer mogen zonder testen. Die 1,5m had van mij wel mogen blijven, vind dat best fijn dat ze niet zo in m'n personal space komen
Pfft nou ik ben benieuwd... wat denken jullie? Zullen er veel ondernemers zijn die hier 'nee' tegen zeggen en niet aan mee doen?
Ik vermoed dat je er nog van schrikt hoeveel ondernemers hier in mee gaan. Wat is de consequentie als ze geen toegangsbeleid houden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik denk ook dat ze liever ervoor kiezen volledig open te gaan, omdat de corona steun ook wegvalt. Goh wat toevallig he. Ik zal enorm teleurgesteld zijn als plaatselijke restaurant (ons favoriete) hieraan mee gaat doen. En ergens zal ik het ze dan ook kwalijk nemen ja.
Hier in Frankrijk lopen ze kans op dikke boetes, dus ze hebben geen keus - zeker nu de steunpakketten ophouden. En de Fransen zijn echt geen meegaand volk. Dus je mag ervan uitgaan dat je straks nergens meer terecht gaat kunnen zonder pas. Je moet wat overhebben voor je principes tegenwoordig...
Dat vier je dan toch gewoon lekker thuis? Lekker eten laten bezorgen en gaan met die banaan. Wij vermaken ons voornamelijk nog met vrienden in de privésfeer. Geen haan die kraait naar 1,5 meter, maskers, handen wassen oid...
Misschien kunnen we elkaar helpen? Juist kopen bij ondernemers die niet mee doen. Boeren in de buurt enz
Wij zagen dit al aankomen, dus ik ben gisteren heerlijk met mijn man uit eten geweest en gaan komende week met de kinderen naar de efteling. Na het eten waren we gisteren even in een kroeg hier in de buurt, de eigenaar vertelde ons dat hij momenteel alle corona regels overboord heeft gegooid, indien er controle komt, wordt dit namelijk van te voren aangekondigd. Dus het was ouderwets gezellig druk zonder vaste zitplaatsen en of afstand. Afhankelijk van of en hoe het beruchte groene vinkje straks gecontroleerd zal worden, zijn wij daar van harte welkom, desnoods via de achterdeur. Dus wij hebben straks hoogstwaarschijnlijk nog een kroeg waar we welkom zijn, en verder zullen we doorgaan met de thuisfeestjes. De eerste feestjes voor eind september en begin oktober zijn al gepland.
Ik denk dat in de UK nogal wat slagen achter de arm gehouden worden over eventueel nog te implementeren maatregelen en om eerlijk te zijn heb ik niet heel veel vertrouwen in de Britse (corrupte) regering en loze beloften - zéker niet na Brexit (wat overigens ook op veel andere vlakken allerlei andere problemen heeft gebracht). Daarnaast is het nu na Brexit niet meer zo simpel om even simpel naar de UK te gaan emigreren. Wij zijn niet zonder reden uit de UK vertrokken, en hoewel het het enige land is waar ik weer naar terug zou keren (voornamelijk vanwege de klik met de Britten zelf), zou ik die stap zéker nú niet licht zetten. Liever een paar jaar afwachten wat de werkelijke impact van Brexit gaat zijn.
Zullen alle maatregelen ook gelden voor het bedrijfsrestaurant? Of de horeca bij een onderwijsinstelling? Of bij een afdelingsuitje, met aansluitend bij een restaurant een bbq? Pfff, het wordt wat.
Nou inderdaad.... onduidelijk nog. Stel ik ga naar de intratuin, wil daar in het restaurant wat eten, maar mag niet want = horeca.. maar ik mag wel door de winkel lopen? de IKEA, ook zo'n plek met restaurant...
Vandaag nog met mijn moeder over gehad, ook omdat er bij een ander evenement erg strenge toegangseisen zijn, wat ze er mee aan moet.Ergens begint ze te twijfelen of ze toch een prik gaat halen...Ik kan het haar niet kwalijk nemen, de druk word steeds verder opgevoerd op de niet-gevaccineerden en dan nog het nieuws er bij dat kinderen ook gevaccineerd kunnen gaan worden....Ik geloof er ook echt niet in dat per 1 november alles opgeheven word ,toch weiger ik om die prik om die reden te gaan halen.ALS ik me wil laten vaccineren moet het om de juiste reden zijn namelijk om me te beschermen tegen een dodelijk virus....niet om uit eten te kunnen gaan, dan bestel ik wel online net als de laatste maanden.In november is er nog een evenement waar vooral mijn zoon heel graag heen wil en ik ben bereid om me, voor hem, 1x te laten testen maar verder niet.Ik kan niet wachten tot de winter voorbij is terwijl ik het normaal gesproken een geweldig seizoen vind maar nu...