Ja het ging meer om je ‘water is gratis’ Sorry ben geïrriteerd haha overigens vind ik ongezonde frisdrank en sap veeeeeel lekkerder als water, ik vind water vreselijk, daar bespaar ik zelf dan weer een beetje op
Daar zullen misschien ook video’s van te vinden zijn. In elk geval wel mensen die niet anti vaccineren zijn, maar wel hun vraagtekens zetten bij bijvoorbeeld het Mrna vaccin. (Bioloog en immunoloog Professor Dr. Theo Schetters)
Ik ben hier niet op doorgegaan, omdat er dan van alle kanten gezegd word, dat het achterhaald is. Maar toch laten de studies anders zien. En de boetes werden inderdaad pas uitgedeeld aan artsen als ze het voorschreven aan patiënten als middel tegen Corona. Maar ik heb geen zin om de discussie aan te gaan hierover. Iedereen verneemt nieuws via verschillende media.
Ze hadden dat geld beter kunnen besteden aan opschaling van de zorg. Ik ben ook heel benieuwd wat het Mrna vaccin gaat doen. Bepaalde biologen denken dat juist díe gevaccineerden in de herfst besmet zullen raken en zieker zullen worden. Omdat Mrna een auto immuun reactie geeft. Dat zagen ze ook bij de proefdieren.
In Nederland is het inderdaad te doen. Maar in bijvoorbeeld Amerika (waar mijn zus jaren heeft gewoond) is er wel een significant verschil in de prijs tussen gezond en ongezond eten. Een broccoli kost bijvoorbeeld al 4 á 5 dollar tegenover een zak patat, dat nog geen dollar kost.
Dat jij ze niet hebt gezien wil niet zeggen dat ze er niet zijn hè Ik neem veel programma’s op en spoel de reclames door, maar daar zitten dus zeker die spotjes tussen.
Dat kan natuurlijk dat er meer aandacht aan gegeven moet worden. Maar mijn post was een aanvulling op een andere post die een reactie was op iemand die zei dat er niks aan wordt gedaan. En dat is niet waar. Net zoals er vaak wordt gezegd dat er niks aan het verbeteren van geestelijk welzijn wordt gedaan of het oplossen van wachtlijsten voor hulp en zo. Er worden zeker oplossingen voor gezocht, op grote schaal, zowel lokaal, regionaal als landelijk. Ook wordt daar veel geld door het rijk voor vrij gemaakt. Er is echter wel al een achterstand door eerder beleid maar ook door de aanpak/opstelling van zorgaanbieders, de (te) brede wetgeving en dergelijke helaas. Er wordt snel naar de overheid gekeken en gewezen dat er niks gebeurd maar onze maatschappij/het systeem zit zo ingewikkeld in elkaar dat het erg lastig is en daardoor ook langzaam gaat om dingen aan te pakken. Hier in dit topic werden er al een paar voorbeelden van gegeven bijv de tabaksindustrie, producenten van ongezond voedsel, enorme winsten, etc etc. Neem daar nog bij de mens die zelf wel even zal bepalen wat goed voor hem is. Die zien het idd als betutteling als de overheid daar iets aan doet.
Van deze post neem ik echt afstand. Er zijn allerlei redenen te bedenken waarom iemand (nog) niet wil vaccineren. Dat betekent absoluut niet dat je dan ook anders denkt over “de complottheorieën en alles”. Mijn persoonlijke reden is dat ik als jurist ontzettend veel moeite heb met het beleid, de juridische keuzes die gemaakt worden en welke enorme effecten dit heeft op (grond)rechten. Dit gaat echt in tegen alles waar ik voor sta. Ik vrees dat we ons op dit vlak op een glijdende schaal bevinden. Eenmaal verworven macht is moeilijk terug te geven, en met macht bedoel ik ik dit geval dus de macht om bepaalde (grond)rechten in te perken. Hier in ieder geval geen 5G, magnetische, Klaus Schwab redenen om niet te vaccineren. Ik zie geen wij/zij. Ik zie alleen individuele mensen die op basis van hun eigen zijn een keus maken. Ik veroordeel niemand om zijn/haar keuze. Wel kan ik verdrietig worden van hoe gemakkelijk iedereen het normaal en oké lijkt te vinden op welke manieren wij momenteel beperkt worden. Want het was niet normaal, ondenkbaar zelfs, en ik ben persoonlijk van mening dat het ook niet normaal zou moeten zijn/worden.
Ben je op de hoogte van het huidige nieuws? De vaccin beschermen op dezelfde manier tegen delta als tegen A B en C alleen in mindere mate. mijn kind mag niet naar school met snotneus zonder dat ze getest is, als het zo doorgaat met paspoorten, vaccinatie of test bewijzen dan mag je in de winter niet naar een openbare binnen locatie let maar op. Hier begon het vorige week al, hebben jouw papa en mama een coronaprik gehad?
Dat zeg ik ook niet... ik zeg dat er mensen zijn die niet veel geld hebben maar ook de kennis/zin of de weet ik veel wat hebben om zich te verdiepen in gezond, goedkoop eten. Deze kinderen die altijd vragen wat voor groente ik aan het snijden ben, zijn toevallig net de kinderen die ook altijd met een ijsje of andere meuk op straat lopen, die vaker over friet, pannenkoeken en knakworsten praten dan over die wortels, waarvan de hele familie in onze straat woont (echt. Opa en oma, overgroot oma is onze buurvrouw, ooms en tantes Allemaal op een rij) en ze roken allemaal als een ketter. Dat zijn mensen met een klein budget, die “de verkeerde” keuzes maken (als je dat al zo kunt noemen) qua gezonde levensstijl. En ik wijt dat dus meer aan kennis dan dat het eten echt zo duur is
Heb je hier een artikel over? Ik heb dit nog nooit gehoord namelijk maar als het klopt helpt het niet mee in mijn twijfel over vaccineren.
https://www.blckbx.tv/videos/massa-vaccinatie-onnodig-en-roekeloos?rq=Mrna Hier wordt helder in uitgelegd hoe mRNA werkt.
Hier zou ik ook wel graag een artikel over willen lezen. Het filmpje hieronder vind ik niet direct geloofwaardig. Ik denk, ik vind. helaas zijn er nog steeds weinig wetenschappelijke artikelen hierover
In het filmpje legt een Amerikaanse viroloog en ontwikkelaar van vaccins uit hoe mRNA werkt. Dit wordt volledig onderschreven door bioloog en ontwikkelaar van vaccins Professor Dr. Theo Schetters. Overigens is mRNA geen vaccin, maar gentherapie. Het klopt dat er nog geen wetenschappelijk onderzoek is voor wat betreft mRNA op mensen. Dit is namelijk alleen nog maar op dieren getest. En die stierven of kregen een auto immuun ziekte, uitzonderingen daargelaten. Ik had misschien niet moeten zeggen dat mRNA een auto immuun reactie geeft, maar wel dát het kan gebeuren. Iets genuanceerder dus. Ik raad je aan het hele filmpje te kijken en dan je eigen conclusie hieruit te trekken.
Het is wel een vaccin, want dat is hetzelfde woord voor entstof. Het is geen klassiek vaccin, wat wil zeggen dat er geen verzwakt virus ingespoten wordt maar een genetisch gemanipuleerd antigeen. En dat laatste is waar angst voor is. Hoe meer ik lees hoe minder bang ik eigenlijk wordt voor het vaccin. Genetische manipulatie bestaat al zo veel langer. Is het goed voor de wereld is een andere discussie. Een andere uitweg dan met vaccineren zie ik inmiddels niet meer. Dus het blijft kiezen tussen 2 kwaden. Waar ik banger voor wordt is de maatschappij van nu. Dwang, lockdown, grondwetten die opeens niet meer gelden, geen democratie meer hebben, Chinese taferelen, onderdrukking, chantage etc.
dit dus.. https://www.nu.nl/politiek/6143105/interview-de-jonge-het-heeft-iets-decadents-om-vaccin-te-weigeren.html
Dit is dus de bangmakerij en manipulatie ten top: Eerst dit artikel: https://www.gelderlander.nl/binnenland/ziekenhuizen-bijna-alleen-maar-niet-gevaccineerde-coronapatienten~affed7db/ De kop is natuurlijk lekker sensationeel. Maar dan dit bekijken: wel 5 opnames in het hele land! https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/ziekenhuis-opnames En dat cijfer wordt nog interessanter als je niet alleen de kop bekijkt maar het hele artikel leest. Want die 5 opnames per dag moeten nog onderverdeeld worden: -Er zitten ongevaccineerde mensen tussen - er zitten volledig gevaccineerde mensen tussen - en volledig gevaccineerden met een immuunprobleem - en gedeeltelijk gevaccineerden met een immuunprobleem. Lang leve de manipulatie
Ach, die man is al zo ver over zijn houdbaarheidsdatum heen. Hij zegt steeds de verkeerde dingen. Hij heeft ook al afgedaan in de culturele sector door te zeggen dat mensen die het theater missen maar een dvd’tje moeten gaan kijken. Het is een mening, meer niet.