Ik vraag me oprecht af wat je nou precies met je berichten duidelijk wil maken? Ik zie hier over en weer berichten van voor en tegenstanders van vaccineren. Maar op de een of andere manier vallen die van jou extra op. Het lijkt wel of je hier gewoon goed op gaat ofzo? Lekker stoken in een topic. En de ene keer hoor je dit en de andere keer dat. Ik krijg het idee dat je een hoop uit je duim zuigt...
Dat doet ze ook hoor Haar doel hier is vooral om twijfelaars bang te maken en dat doet ze door met spookverhalen te komen die idd uit haar duim gezogen zijn.
Ben even terug gaan lezen en ze kent idd wel een hoop mensen, verhalen en situaties die toevallig allemaal dezelfde kant op staan
Precies. Exact wat ik een tijd geleden al zei. Toen was het een of ander vaag verhaal over een school waar Corona goed rondging en dat de school overweegt enkel gevaccineerde ouders toe te laten. Echt doe normaal. Dat is allemaal gelogen en bangmakerij.
En nogmaals: een verplichting voor zorgmedewerkers in NL?? Gaan die kantoorpikkies die dat bedenken zelf aan het bed staan dsn?
Zoiers valt ook gewoon op en is niet geloofwaardig. Je kan eens een verhaal hebben dat gelijk loopt maar geen 100 keer
Bij ons vulde de huisarts dat in, covid konden we wel overslaan, dit was zuiver als gevolg van kanker icm longontsteking (dat was de finale klap, die ook verwacht was). Hij was een aantal weken ervoor in t ziekenhuis wel negatief getest, maar dat had daarvoor geen enkele waarde meer. Ik heb t formulier wel gezien, hij wilde mij laten dubbelchecken en als ik nog iets zag wat niet klopte of niet volledig was moest ik dat aangeven. Corona stond niet gemarkeerd, begrafenisondernemer moest t ook weten ivm evt maatregelen, kon ook gewoon rustig zn werk doen.
Ja, maar als de roddelaars @Cin85 niet taggen in hun bericht weet zij dus niet dat men over haar loopt te achterklappen. Gebeurt wel vaker hier op ZP. Heel irritant.
Tuurlijk. Want als je eens een losse opmerking over de buurvrouw maskt tegen je man, dan bel je haar ook gelijk even om te vertellen wat je zei. Pffff. Je kan het ook ingewikkeld maken hoor.
Een losse opmerking tegen je man is niet voorgoed in het openbaar op internet terug te lezen. Is niets ingewikkelds aan.
Negeer knop...werkt fantastisch. Je mist ook eventueel zinnige opmerkingen maar dat is een risicoafweging die je dan even moet maken. Ook in te zetten als pauze knop, als je tolerantiegrens bereikt is.
Dit dus. En daarbij @Mamafiets een opmerking over je buurvrouw tegen je man is vaak niet over een discussie zoals die hier gaande is. Niet te vergelijken dus.
Ik las in dit topic dat iemand een ongevaccineerde verpleegster min of meer de schuld gaf dat een terminaal iemand uiteindelijk overleed aan Corona.