De echte bon is de site van de ema he. Dat is ook de site waarnaar De echte bron is de site van de ema he. Die hun ook gewoon benoemen en de link van delen op de site. Als ze er allemaal zo zeker van zijn, dan kan het toch al worden bevestigd?
Ik lees al een poosje mee hier en reageer nu toch maar eens en geef mijn mening. Ik laat mij niet vaccineren, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Twijfelde er vanaf het allereerste begin al aan…toen er nog weinig bekend was over het virus werd er al heel snel gezegd dat een vaccin de enige uitweg zou zijn. Toen er in no time verschillende vaccins ontwikkeld werden had ik nog meer bedenkingen.( Nieuwe techniek die niet eerder goed gekeurd is, lange termijn effecten niet bekend etc). Gezond leven, sporten, vitamines ed wordt weinig tot geen aandacht aan geschonken. Zelf heb ik positief getest met (3) zelftesten een paar maanden geleden. (week nadat man positief testte via sneltestcentrum). Dit omdat mijn geur en reuk afnamen, toen wist ik natuurlijk al genoeg, met een positief geteste man. Netjes GGD gebeld en moest maar komen voor een pcr test. Ik heb vriendelijk bedankt, begreep ze uiteindelijk maar zou dan puur voor de statistieken zijn. Daar werk ik niet aan mee. Mijn geur en smaak kwam na 2 dagen terug en dit waren ook mijn enige ‘klachten’. Geen snotneus, keelpijn, kuchje of wat dan ook. Toen wist ik voor mezelf definitief zeker dat ik niet gevaccineerd wil worden. Aan alle kanten wordt vaccineren opgedrongen (en nu voor de kinderen, wat ik nog erger vind) en dit voelt niet goed. Ik het buitenland loterijen, auto’s, geld etc om het vaccin maar aan de man te brengen. De mainstreammedia is zeer eenzijdig, aan alle kanten wordt angst de wereld in gebracht via het nieuws, praatprogramma’s, jeugdjournaal (walgelijk hoe de kinderen angst wordt ingeboezemd) en de censuur op social media is absurd. Ik heb absoluut geen vertrouwen in onze demissionair kabinet. De maatregelen zijn gebaseerd op pcr testen, die zonder symptomen geen enkele waarde hebben. Ze meten niet of je levende virusdeeltjes bij je hebt of dode virusdeeltjes. Ze meten dus geen besmettingen. Inmiddels is daardoor een hoop kapot gegaan in onze samenleving. En de verdeeldheid vind ik vreselijk. De medische apartheid, mensen die het normaal vinden dat ongevaccineerden ‘niks’ meer mogen of worden buitengesloten. Ik respecteer een ieder, wel of niet gevaccineerd maar hoop dat het andersom ook gebeurd. Ik hoorde vanmiddag nog dat er ergens een bedrijfsfeestje werd georganiseerd waar alleen gevaccineerden welkom waren. Sorry hoor, maar dan kan ik wel janken. Waar gaan we naartoe met z’n allen!? Maar nogmaals nee, ik laat mij niet vaccineren! Ik wil geen Corona app op mijn telefoon! En ik werk niet mee aan een testsamenleving! Blij te lezen dat er meer mensen zo denken. Oeps, mijn verhaal is langer geworden dan ik had bedoeld, maar na weer een stijging van de ‘besmettingen’ (positieve testen dus) zit het me tot hier .
weet je dat je extract hetzelfde zegt als dat ik doe? Het staat geregistreerd onder geneesmiddelen maar het is geen medicijn maar een vaccin. En daarmee totaal verschillend. Alleen schaar je je eigen reactie boven die van een ander.
Heb je de rest van het topic ook gelden? Dan begrijp je waarschijnlijk wel waar deze vraag vandaan komt.
@alle leden die wel ontopic blijven en het willen hebben over niet vaccineren. Is er een mogelijkheid om een besloten club oid te maken? Zo niet ga ik dit topic verlaten..
Je kan toch zelf ook bedenken dat ze bijvoorbeeld nog niet weten of een vaccin 1, 3 of misschien wel 15 jaar werkt? Dat moet opgevolgd worden. Net zoals dta bijvoorbeeld nu nog met de HPV-vaccins gebeurt. Die zijn veilig en zeer effectief gebleken, alleen weet men nu, na 15 jaar, nog niet hoe lang ze precies werken. We weten nu dat het minimaal 15 jaar is, maar verder wordt het nog opgevolgd.
Mag ik daar ook aan toe worden gevoegd? Ik reageer nauwelijks meer in dit topic, omdat je alles dat je zegt steeds moet verantwoorden.
https://www.nu.nl/coronavirus/6144512/vaccinmaker-pfizer-gaat-vs-om-goedkeuring-voor-derde-coronaprik-vragen.html Ben benieuwd hoeveel prikken er na de 3e nog gaan volgen. Maar nee, het is geen verdienmodel hoor.
Net zo gepast als 'welk voorbehoedsmiddel gebruik je?'. Maar als je dat zegt, dan is dat vaak totaal niet te vergelijken.
Klopt. Hoeveel vragen ik wel niet krijg van: "laat je je vaccineren" . Nee? "Waarom niet?" "Ja maar als" Ik vind het zo vervelend. Echt waar. Collega's op mn werk lopen te joelen dat ze eeeeindelijk hun prik krijgen en dat ze zooo blij zijn. Dan denk ik, oke... Tis maar waar je enthousiast om kan zijn zeg... En wat jij zegt ook, met alleen gevaccineerden welkom. Die mensen snappen het echt niet he. Gevaccineerd of niet je kan gewoon ziek worden en het verspreiden. Dus of je nou 30 gevaccineerde of 30 ongevaccineerde hebt, de risicobesmetting is precies hetzelfde.