Wie laat zich niet vaccineren?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Helicryse, 1 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

Even een zijpad: ik zat laatst Moordtieten te kijken en die siliconevulling is echt vergif en toen vroeg ik me ineens af, hoeveel vrouwen zouden er zijn die een borstvergroting hebben gehad en zich niet willen laten vaccineren omdat ze geen troep in hun lijf willen......

Typicalme en amdaa vinden dit leuk.
  2. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.885
    5.831
    113
    Vrouw
    Ja das een goeie inderdaad.

3. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Daar heb je gelijk in. Ik had dit hier niet moeten brengen. Bedankt om dit op een fijne manier te zeggen!

Ik vind het alleen zo jammer dat er zo snel in 'groepen', 'kampen', 'gelijkgestemden' wordt gedacht. Terwijl iedereen maar één ding wilt en dat is 'uit deze pandemie' geraken. Ik denk dat (bijna) niemand naar een dictatuur wil, dat (bijna) niemand mensen wil vervolgen of levenslang uitsluiten .... Maar we willen wel allemaal uit deze pandemie geraken. Ik denk persoonlijk dat de maatregelen op dit moment nodig zijn. Maar ik geloof ook dat het maar tijdelijke noodmaatregelen zijn, die vanzelf zullen afzwakken of verdwijnen eens de pandemie afzwakt of regulier wordt (cfr. Griepvaccinatie). Anderen zien de maatregelen als het begin van de dictatuur en vervolging. Juist daarom moeten we naar elkaar luisteren zodat we kunnen nuanceren.

En bedankt voor het medeleven!

Mim89, NiekeKris en Saartje33 vinden dit leuk.
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Sowieso kun je om allerlei redenen niet vaccineren. Ik moet zeggen dat ik niet alle mensen die ervoor kiezen als 'gelijkgestemd' zie. :oops::roflmao::| Hoewel de 'uitkomst' anders is, herken ik meer in hoe @Emilie69 er in staat.

Emilie69 vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben bereid glashard te liegen dat ik gevaccineerd ben. Het soort voorbeelden dat jij noemt die mogen niet om je corona paspoort oid vragen.
    En als mensen zo debielig blijven doen dan vragen ze erom belazerd te worden.
    Ik zou er glashard om liegen, met een uigestreken gezicht.

Typicalme, Liliane92, Rosa Canina en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Tja, tegen die vrouwen is vooraf gezegd, door artsen, dat silicone geen vergif is en geen kwaad kan in je lichaam. Net zoals ze nu bij de vaccins zeggen trouwens..

Ik wil niet zeggen dat deze vaccins vergif zijn hoor. Maar ze weten er weinig over op de lange termijn (net als bij die borstvergrotingen) dus ik wil het risico niet lopen.
    Ik ben een gezonde vrouw, leef gezond, beweeg veel, zorg goed voor mijn lichaam, ik wil t risico niet nemen. Loop liever t risico op Corona, als ik het niet al gehad heb.

Ik zal t minder erg vinden als ik wat van Corona krijg dan van een zelf genomen vaccin.

Mim89 vindt dit leuk.
  7. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Eerlijk gezegd kies ik daar wel zelf voor. Of ik het eerlijk vind is een heel ander verhaal natuurlijk. Ik denk dat apartheid ook een beetje een verkeerde woordkeuze is want ook dat gaat over etniciteit/ achtergrond en niet over een keuze die iemand vrijwillig maakt.

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Ik heb deze ook gehad samen met vriend.
    En ja vraag mij ook wel eens af of iets daarvan de oorzaak is.
    En wie heeft beide gehad hoor je ook niets van (mexi en nu dus de corona)

Daarom nu echt nee.
    Het ging nu goed en wat als deze toch nog weer een extra trigger geeft als je snapt wat ik bedoel.

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    .

10. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.885
    5.831
    113
    Vrouw
    Mijn oudste zoon en ik hebben ook de inenting tegen mex griep gehad. Gelukkig geen narcolepsy aan overgehouden. Of moet er nog iets anders niet goed gaan met dat vaccin?

11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Ik vind dat ook heel jammer hoor, dat er zo'n verdeeldheid heerst. Ik respecteer ieder zijn keuze.

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Ik ook gelukkig niet maar wat als deze dan dat toch gaat versterken.

Ik heb een te grote twijfel.

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Wel jammer hoor die discussie.
    Alsof je een raar wezen bent.
    En er zijn genoeg ouders die beslissen dat een kind een bepaalde prik niet gaan krijgen of gewoon helemaal niet.
    En dat is dan oké.
    En wij volwassen zijn dus nu gewoon vies ofzo.
    Je word nog net niet zo aan gekeken blijf weg.
    En ja ik merk het ook heel erg in de omgeving waarom nee echt doen hoor is goed.

Ik vraag me werkelijk waar af hoeveel ze betaald krijgen om dit zo te promoten.
    Laat iedereen toch en ja wie weet stoten wij onze hoofd maar misschien ook wel hun die wel prikken.

Mim89 vindt dit leuk.
  14. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Ik laat me nog niet vaccineren. Misschien ooit wel, maar nu sta ik er absoluut niet achter. Dit om het snelle vaccin wat op de markt is gekomen en het gedram van de overheid om je te laten vaccineren want dat zou de oplossing moeten zijn. Maar een dag later zie ik weer bericht dat in het najaar weer een grote griepgolf eraan zit te komen. Oh ja, griep bestond ineens niet meer en nu mensen zich laten vaccineren is het zeker weer terug?

Ik vind het allemaal maar vreemd en vaag en wil eerst dus afwachten. Mijn kinderen zijn ook niet gevaccineerd en dat zal ik ook pas doen als ik denk dat het veilig voor hun is (omdat er wordt gesproken om in de toekomst verplicht kinderen te vaccineren).

in mijn omgeving, in de stad waar ik woon zijn heel veel mensen niet gevaccineerd voor de basis entingen en nu ook niet voor Corona. De mensen die wel vaccineren zal ik echt niet anders behandelen of er telkens over beginnen ofzo. Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar laat mij dan ook met rust.

Ik zou het prettig vinden als iedereen zijn keuze om wel of niet te vaccineren, overwogen maakt. Niet omdat ze anders “straks niets meer mogen en niet op vakantie kunnen”. Dan neem je de prik naar mijn idee toch echt om de verkeerde redenen. ( die “” zin heb ik de laatste weken écht heel gehoord )

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Amen!
    Die regel mag wat mij betreft blijven.

Mamafiets vindt dit leuk.
  16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Waarschijnlijk lieg je dan niet eens, want je bent vast wel ergens voor gevaccineerd :D

Ik ga volgende week een reisvaccinatie halen en overweeg serieus om er een foto van te maken en die de wereld in te slingeren met 'Joepie ik ben gevaccineerd' zoals iedereen dat tegenwoordig doet. En dan laat ik achterwege dat het om DTP gaat :roflmao:
    Ben ik wel in één klap van het gezeur af.

Zxcvb, Dress, Muisje2016 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik wil je een pb sturen, maar je account staat op privé, kan je mij een bericht sturen?

18. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha idd:roflmao:

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Maar dat Is altijd wel zo
    Een topic over alleen flesvoeding kan niet er is altijd wel iemand die over Bv moet beginnen en zo is dat met bijna alles wel zo

Mapje en tuc vinden dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Dat klopt idd

Deel Deze Pagina