Wie laat zich niet vaccineren?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Helicryse, 1 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Niet alleen flauw, maar ook respectloos. In elk topic is iedereen halleluja over de vaccinaties. Maar 1 topic waarin dat niet is mag gewoon niet.

Zelfde met fb, als je foto's plaatst van je vaccinatiebrief ben je goed bezig, maak je diezelfde foto met de envelop in de prullenbam ben je provocerend:rolleyes:

zonnetje2015, Cin85, citroenrasp en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

knap dat je zo blijft reageren op dergelijke berichten. Je staat er duidelijk boven, wauw!

Ally2020 en Wish05 vinden dit leuk.
  3. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Lekker die fb de deur uitdoen, dat lost ook een hoop problemen op! :D (Al jaren geleden gedaan, grote opluchting)

Roosje35, Syane en tuc vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

O ik irriteer mij er niet aan hoor, maar vind het wel opvallend;)

Lafayette vindt dit leuk.
  5. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    In dit stuk is maar één iemand respectloos! Prima dat je in dit topic liever praat met alleen niet-vaccers maar dan moet je wel-vaccers net zo goed in hun waarde laten. Die post over brainwashen en degelijke was pas echt respectloos!

Emilie69 en Amberxx vinden dit leuk.
  6. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Knap dat ze mensen zo hard bekritiseerd en als mensen daarop terug vragen ze gewoon nog blijft afkatten?? Snap niet wat daar knap aan is. Geen probleem met haar keuzes of ideeen maar dan moet je ook niet gaan oordelen over de mijne! Ik heb me heel goed ingelezen dus brainwashen is t zeer zeker niet.

Emilie69 vindt dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Sorry met bepaalde handelingen en uitspraken ben ik het ermee eens dat sommige mensen gehersenspoeld zijn hoor. Er zijn een aantal mensen die heel erg ver gaan.

Ally2020, Roosje35 en Wish05 vinden dit leuk.
  8. Wish05

Wish05 Actief lid

5 apr 2020
    281
    635
    93
    Maar dit topic is voor mensen die zich niet laten vaccineren.. wat kom je hier doen dan? Rellen?

zonnetje2015 en tuc vinden dit leuk.
  9. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Nee zoals ik al eerder heb aangeven probeer ik breed informatie te halen. Ik reageer niet meer omdat dat gevraagd is maar als er dan zo’n relaas komt over hoe debiel mensen wel niet zijn vraag ik me af hoe je tot die mening komt?
    Wellicht zijn er aantal mensen met andere ideeen maar zo kwaad spreken over grote groepen mensen en daarbij aangeven dat je je richt op binnen ipv buiten klopt mijns inziens van geen kanten.

Mamafiets vindt dit leuk.
  10. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Sommige mensen idd maar zo staat er duidelijk niet.

11. Wish05

Wish05 Actief lid

5 apr 2020
    281
    635
    93
    Waarom lees je hier überhaupt nog?

12. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Je mag best je mening geven maar brainwash gaat wel erg ver dus dan kun je reactie verwachten

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.121
    1.825
    113
    Doet het zeer?
    Op je teentjes getrapt.

En ja heel veel zien het als een vrijbrief.
    Lekker na het buitenland feestje noem het maar op nou die zijn denk toch wel fout of niet dan.

14. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik kan mij goed voorstellen dat mensen zich aangesproken voelen door de oorspronkelijke post van @Ally2020

Ik vind het ook niet fair hoe zij dat geformuleerd heeft. Het is niet dé waarheid, het is slechts haar waarheid en ik begrijp het dat gevaccineerden daar op reageren. Om te zeggen dat alle mensen die zich laten vaccineren gebrainwashed zijn klopt gewoon niet. Overigens denk ik dat zij haar post anders bedoelde maar dat doet er niet toe.

Maar wat ik ook jammer vind is dat vervolgens weer mensen die zich niet willen laten vaccineren op de hak worden genomen. Dat één iemand het verkeerd verwoordt hoeft toch niet te betekenen dat we allemaal maar weer met modder moeten gaan gooien?

Laten we ajb proberen elkaar in ons waarde te laten. En als er een punt van discussie in dit topic is dat we daar dan met respect over kunnen praten.

[ moeder theresa heeft gesproken ] :p

juf1987, Leesteken, BliksemSter en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

15 nov 2020
    520
    662
    93
    Vrouw
    so? dat mag ik toch zeker vinden? Als jij vind dat dat niet zo is dat is dat voor jou toch niet zo? Daar slaat de stelling toch ook op.

16. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Natuurlijk mag jij dat vinden, alleen was het denk ik handiger en duidelijker geweest als je dat ook zo geschreven had. ‘Ik vind dat sommige mensen echt gebrainwashed zijn…’ klinkt anders dan ‘Mensen zijn gebrainwashed’.

17. Baloei

Baloei Niet meer actief

Iedereen heeft het recht om te vinden wat hij vindt. Maar je mening ventileren als je daarmee anderen kwetst is niet netjes. En niet nodig. Denk dat dat is wat bedoeld wordt.

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.382
    30.687
    113
    Vrouw
    Waren geen reacties op vaccins he.
    Waren reacties op dat we geregeerd worden door tirannen en psychopaten. Maar dat we dat niet door hebben omdat we allemaal zijn gebrainwashed.

Dat het off topic ging klopt. Maar denk dat ook vele niet-vacineerders toch op zijn minst een wenkbrauw hebben opgetrokken bij die post.

19. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Ma
    Maar dan mag ik daar toch zeker ook op reageren! Het is een openbaar forum, niet dat dit topic verboden is voor mensen met een vaccin

20. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Doet zeker geen zeer, ik ga niet eens naar een festival of buitenland. Maar ik mag volgens mij reageren als ik daar behoefte aan heb, net zoals anderen hun mening mogen ventileren

Deel Deze Pagina