Wie laat zich niet vaccineren?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Helicryse, Jun 1, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,272
    8,717
    113
    Female
    Ik ga denk ik maar laten prikken op antistoffen. Lees overal dat dat ook goed is.

2. tuc

tuc Niet meer actief

En dat vind ik dus het belachelijke. Je laten inspuiten mag gratis, maar als je eerst je titer wil bepalen moet je dat zelf betalen.

Riverdale87 likes this.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,272
    8,717
    113
    Female
    Is ook belachelijk. Maar doe dan liever dat dan dat ik die rotzooi laat inspuiten.

tuc likes this.
  4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Precies wat je zegt, heb lief. Dat geldt dan toch andersom ook?

Lovely83 likes this.
  5. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

May 26, 2013
    735
    522
    93
    Ik snap best da
    Ik snap best dat mensen hier vrij willen schrijven. Ik ben geen hokjesdenker en wil ook graag anderen begrijpen. Ik heb mijn eerste vaccinatie maar daar zeker niet over gejubeld. T is een afgewogen keuze van mij maar had t liever niet gedaan.
    Ik schrijf ook zeker niet in andere topics lelijke dingen over niet vaccers, ben wel geïnteresseerd in t waarom niet (wellicht veranderde mijn mening daarom) en ben vrij om dat hier te doen. Als er dan zo’n lelijk bericht komt reageer ik daar keurig op, maar ook ik ben van het ‘ben lief’ en ik vond dat bericht verre van lief. Niks over niet-vaccers gezegd maar wel over dat bericht, de stelligheid en de woordkeuze!

Neuzeke, Mamafiets and Emilie69 like this.
  6. Elizah

Elizah Niet meer actief

Nou inderdaad. Ik snap best dat je een topic opent om met gelijkgestemden iets te kunnen delen. Maar t lijkt nu meer op galspuwen....

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Wat is er dan aan valsheid in geschriften gebeurd?, ben benieuwd

8. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Wij laten ons ook niet vaccineren. We zijn jong en gezond. Waarom een prik nemen zodat je minder ziek wordt.
    Het is niet dat je het niet kunt krijgen of door kunt geven. Je doet het niet voor een ander maar voor jezelf.

En gaat het mis na een vaccinatie neemt niemand verantwoordelijkheid, niet de overheid niet de fabrikant. Geeft wel iets aan in mijn ogen.

De families respecteren onze keuze, en sommige leden nemen hem ook niet.

Loufoque and Rosa Canina like this.
  9. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

Nov 15, 2020
    520
    662
    93
    Female
    Er zijn twee wetenschappelijke artikelen geschreven ergens in mei 2020 dat het absoluut onmogelijke was dat het virus uit een laboratirium kwam en iedereen die dat wel dacht werd danig door het slijk gehaald en deze artikelen werden ondertekend door 12 welbekende wetenschappers waarvan nu blijkt uit de "Fauci mails" dat die allemaal onder een hoedje speelde om het maar bij de vleermuizen te houden.

Daarnaast is natuurlijk elke overledenen met een positieve test aan cojona overleden en niet aan de onderliggende klachten of een ernstig ongeval.

Iedereen die overlijd kort na de prik is echter overleden aan zijn onderliggend lijden ;)

Dan de zwendel van de PCR test welke helemaal geen infectie kan vaststellen en daarmee het debacle van de "symptoomloze super spreaders".

En dan hebben we natuurlijk nog het wandelen van waar het beleid op gebaseerd is: Eerst waren het de overledenen, toen kwamen ze ineens met massaal testen en waren het de positieve tests (die dus helemaal niks zeggen en ook nog eens met veel te veel cycli ingezet zijn, op het hoogtepunt met 45 cycli en in januari na het prikbegin terug gezet naar 35 wat nog steeds teveel is), toen naar bezette IC bedden waarmee in Duitsland in elk geval niet eerlijk is geteld ivm extra geld voor meer dan 75% van de bedden per ziekenhuis bezet en nu inmiddels wordt het gebasseerd op hoeveel mensen er geprikt zijn... Snap jij het nog?

Dan de propaganda van onze Hugo over de prik welke "uit en te na getest zou zijn", nou ja, dat is niet mogelijk op zo korte termijn....

En zo kan ik nog wel even doorgaan en er zal nog veel meer gevonden worden in deze beerput.

Riverdale87, mutskuh and MariekeRox like this.
  10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Aha, bedankt voor je uitgebreide antwoord. En al deze punten zijn inderdaad genoeg stof tot nadenken en discussie.
    Het heeft alleen niets met valsheid in geschriften te maken

Ter info, mocht het je interesseren:
    https://www.wetrecht.nl/valsheid-in-geschrifte/

Mamafiets and bijnamoeder like this.
  11. Baloei

Baloei Niet meer actief

O zoo! Sorry nu zie ik het. Nouja, je moet in openbare ruimtes een mondkapje dragen. Die andere persoon was waarschijnlijk angstig. Ik zou dan toch gewoon even een mondkapje opgedaan hebben omdat die andere persoon dat prettig vind. Lekker belangrijk voor die twee minuten lift.

Mamafiets, Fuddey and Nellie4 like this.
  12. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Ja dat heb ik ook ergens gelezen, weet jij toevallig hoe lang zo'n bewijs dan gebruikt mag worden? Een PCR test mag meestal maar max 72 uur oud zijn, maar dat zou voor een antistoffen test wel heel kort zijn. Aangezien je niet in een paar dagen je antistoffen kwijt zal zijn.

Ik vind sowieso dat er bar weinig info vrijkomt over het Corona paspoort, onder welke voorwaarden je een groen vinkje kan krijgen, de gratis pcr test die vanaf 1 juli beschikbaar zou zijn voor alle vakantiegangers. We zitten inmiddels in de tweede helft van juni.

13. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

Nov 15, 2020
    520
    662
    93
    Female
    aha, interessant. En als een wetenschappelijk stuk, met als doel iedereen te misleiden om de waarheid te verdoezelen wordt opgesteld is dat toch in elk geval "liegen met voorbedachte rade"? En als professoren dat ondertekenen kan dat voor mij wel door als valsheid in geschriften ;)

14. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

Nov 15, 2020
    520
    662
    93
    Female
    Daar is toch nu een onderzoek naar gedaan in de USA dat de antistoffen na het doorlopen van een besmetting veel langer aanhouden dan het half jaar wat ze wilde doen geloven? Dus eigenlijk zou het tot je dood moeten gelden.

https://medicine.wustl.edu/news/good-news-mild-covid-19-induces-lasting-antibody-protection/

https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9

15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Niemand kan nog weten of je die antistoffen levenslang houdt, maar ook Sanquin doet dit onderzoek al sinds Corona in Nederland is en daaruit blijkt dat de mensen die vorig jaar als eerste Corona hadden nog steeds antistoffen hebben. Dat is dus goed nieuws.
    Hoe lang mensen antistoffen houden, zal de tijd ons leren.

16. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

Nov 15, 2020
    520
    662
    93
    Female
    Naja, ik vraag me dan af waarom zou het bij dit virus weer anders zijn dan bij andere virussen. Maar ok, ze willen er ook alles aan doen dat iedereen zich laat prikken ;) mutaties etc zijn altijd een aanwezig risico evenals bij de griep. Koffiedik kijken dus.

17. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Wat ze wilden doen geloven? Of bedoel je wat ze in eerste instantie hadden gedacht. Er is nog zoveel wat ze niet weten en waar ze nu door onderzoek achterkomen. Niet alles is een complot of een leugen… ze hadden gewoon niet meer informatie beschikbaar destijds…

18. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Is het niet doodvermoeiend om zo achterdochtig te zijn…

Zara75, Anan, suus1983 and 3 others like this.
  19. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

Nov 15, 2020
    520
    662
    93
    Female
    nee eigenlijk niet, het heeft me geleerd meer op mijn eigen waarneming, intuïtie en zelf te vertrouwen. Dat vind ik eigenlijk een heel groot goed.

mutskuh likes this.
  20. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,121
    1,825
    113
    T is natuurlijk wel gek.
    Als we de geschiedenis in gaan is dit natuurlijk niet de eerste keer.
    Dat een hele wereld op zijn kop staat.
    En vaccineren was toen niet vanzelfsprekend.

En ja denk dat het wel een toekomst gaat zijn er zitten nog wat ziektes verstopt en door de opwarming zullen die denk ik ook vrij komen.
    https://www.nu.nl/klimaat/6036171/28-onbekende-virussen-ontdekt-in-smeltende-tibetaanse-gletsjer.htmlhttps://www.nu.nl/klimaat/6036171/28-onbekende-virussen-ontdekt-in-smeltende-tibetaanse-gletsjer.html

En om nu voor elke ziekte een prik te halen is best wel onzinnig.
    Tenzij ze nu goed aan kunnen tonen wat dit met ons doet in de toekomst.
    En aangezien dat het een wellis niettus is bedank ik en laat ik het voorbij gaan.

mutskuh likes this.

Share This Page