Nee daar gaat het niet om. Wappies/media/mensen roepen van alles, daar kun je van vinden wat je wil, maar ik geloof er niet in dat er gesjoemeld wordt met dat soort dingen. Bovendien is dat zo na te gaan.
Ik denk niet dat ze rechtstreeks zeggen dat jij liegt. Alleen dat het niet is omdat jij niemand in jouw omgeving hebt die zich laat vacinneren met als reden op reis kunnen gaan/uitgaan, dat het daarom niet wilt zeggen dat die mensen er niet zijn.
Dat beweer ik verder ook niet dat jij er daar 1 van bent, je hebt 2 kinderen zelfs in die leeftijd straks toch. Maar toch heb ik deze al vaker voorbij horen komen, bij school, op straat en ook online.
Nee er wordt hier door meerdere mensen al gezegd dat mensen zich alleen laten vaccineren om op vakantie te gaan en als ze zeggen van niet, dan liegen ze blijkbaar.
Op vakantie kunnen is gewoon een dikke onzin. Want er is geen hond die het controleert aan de grens. Een collega van mij is zonder enige controle naar FR en België geweest die zogenaamd oranje zijn. Nu terug in NL uiteraard zonder te testen en quarantaine. Vandaag een lachwekkend bericht op het NOS: Duitsers kunnen nu wel naar Groningen Friesland en Zeeland. En wie gaat het controleren? Juist.
Nee er word gezegd dat er heeeeel veel mensen die reden opgeven en een handje vol het echt doet voor de vaccinatie zelf
Ik zeg helemaal niet dat die er niet zijn, die zijn er genoeg. Ik zie het probleem daar ook niet zo van. Als niet vaccineerders het hier zelf mogen weten, dan mogen mensen die zich wel laten vaccineren toch ook weten waarom wel? Ik zeg alleen dat er ook genoeg zijn die zich laten vaccineren om een reden anders dan een vakantie
Ok, dat zal idd zo zijn. Dat ontken ik niet. Maar ik krijg het gevoel dat je je misschien te veel persoonlijk aangesproken voelt en heel misschien, gewoon een suggestie, is het beter om dit topic even links te laten liggen? Net zoals er ondertussen gevaccineerden zijn die alle niet gevaccineerden over dezelfde kam scheren, gaan er omgekeerd ook zo zijn. Zolang je zelf weet dat het zo zwart wit niet is, zou de mening van iemand op een forum toch niet mogen uitmaken?
Dan hier een Theresa met familie en vrienden die de vaccinatie echt niet om die reden hebben gedaan. Ze zijn nog niet eens klaar als ze op vakantie gaan, dus ze hebben er op dat gebied helemaal niets aan. Zij moeten alsnog testen, én ze hebben God knows what ingespoten gekregen, het is eigenlijk echt heel oneerlijk.
Ik val hier niemand aan hoor. Ik vind het gewoon interessant om te weten waarom mensen andere keuzes maken. Ik vind daar ook niks van, moet iedereen zelf weten, maar als je respect wil voor je keuze, moet je dat ook voor iemand anders op kunnen brengen. Wat iemand van mijn keuze vindt, zal mij een wordt wezen, maar beweren dat ik lieg schiet mij wel in het verkeerde keelgat.
Waarom moet ik met een oplossing komen? We hebben het hier over de reden om te vaccineren omdat je perse op vakantie wil naar het buitenland of om naar een festival oid te kunnen? Je vaccineert toch om jezelf en je omgeving te beschermen tegen een potentieel ernstige ziekte of overlijden? Toch niet om op vakantie te kunnen?
Ik niet. ik denk namelijk dat er een heel ander plan achter het vaccineren zit. Dat er ernstige bijwerkingen aan dit vaccin zijn is ondertussen al heel duidelijk gebleken. Het is een experimenteel vaccin, met gentherapie. mijn gedachten gaan nog wel wat verder. Maar om verdere heftige discussies te voorkomen ga ik dat maar niet meer delen