Wie laat zich niet vaccineren?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Helicryse, 1 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    of mensen zoals ik die er gewoon anders tegenover staan, het niet zien als manipulatie. Die evengoed kritisch zijn, want ik heb niet voor niets een universitaire studie gedaan zodat ik heb geleerd om kritisch te kijken naar informatie.
    En ik snap echt terughoudendheid hoor bij ouders absoluut :)

(En ik zou ook niet zomaar testen voor een feestje denk ik, dan moet ik wel echt heeeeel dol zijn op diegene die t feestje geeft haha want zo dol ben ik niet op de test)

bulakgirl, GossipGirlxoxo, Butchke en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Wish05

Wish05 Actief lid

5 apr 2020
    281
    635
    93
    Omg net Hugo op de radio over het Janssen vaccin: 'met 1 prik klaar dus dan ben je klaar voor de zomer, festivals etc. Dansen met Jansen.'

Wat walgelijk. Wat een nare man

citroenrasp, tuc en Rosa Canina vinden dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik begrijp ook oprecht niet dat zijn vrouw nog naast hem in bed kan liggen. Wat een walgelijke vent.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Wie zegt dat deze man niet knettergek is?

Helaas kunnen geleerden ook flink wat steekjes los hebben.

(van heel dichtbij helaas meegemaakt)

Ik zou voorzichtig zijn met dit soort filmpjes. Doodeng.

Zara75, GossipGirlxoxo en Butchke vinden dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Verbaasd me niks. :confused:
    In Oostenrijk gaat het nog wat verder; 'De Oostenrijkse hoofdstad Wenen wil jongeren die zich laten vaccineren belonen met zogenoemde 'vaccinatiefeestjes'. De feestjes staan begin juli gepland en gevaccineerden van tussen de achttien en dertig jaar kunnen zich er vanaf woensdag voor aanmelden'

7. tuc

tuc Niet meer actief

Walgelijk is idd de juiste benaming. Echt alles is fout aan die man

citroenrasp en Rosa Canina vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Omdat iemand op zijn werk heel anders is dan thuis? Mijn vader was thuis een zacht ei die zelfs niet de kleur op de muur mocht meebepalen , maar op t werk zat hij in t bestuur van een heel groot bedrijf. Zakelijk en privé kunnen mensen natuurlijk wel anders zijn.

(Als mijn man die stoere mannenpraat thuis had die hij op zn werk heeft, was de lol er van mij ook snel vanaf haha)

Leesteken, GossipGirlxoxo en bijnamoeder vinden dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Dat kan zeker, en mijn man mag op zn werk best anders zijn dan thuis. Maar als hij een publieke functie had en zulke walgelijke uitspraken deed dan had hij een echtscheiding aan zn broek.

10. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Dit idd en hij praat ook niet namens zichzelf maar namens de regering. Persoonlijk vind ik het heel erg als mensen politici persoonlijk aanspreken voor beleid, acteurs voor rol die ze spelen etc. Zou wat zijn als je het niet eens bent met de juf en je haar thuis op gaat zoeken of zo...

Zara75, Suzy85, Syane en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Ik zou op niet op hem stemmen als hij zich verkiesbaar zou stellen, maar ik vind dansen met janssen wel hilarisch bedacht (even los van dat ik vaccineren met lokkertjes oid niet helemaal oke vind). Ik had Hugo niet zo creatief ingeschat iig :p

Zxcvb, prjbt, GossipGirlxoxo en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Nou hè ben ik toch niet gek.
    Vacineren voor een feestje gek zeg.

Ach ja laat het ze maar doen miss laten ze de kinderen met rust.
    Maar zoals zo vaak eerst opschudden dan glad strijken en dan liggen.
    Oftewel eerst verkondigen dat ze kinderen willen vacineren dan zeggen ze nu niet nodig maar aan het einde van de rit gaan ze het toch wel doen.

Wat ik wel raar vind het zag er naar uit dat we tegen de herfst alle volwassenen minimaal de eerste prik zouden hebben of krijgen.
    Maar het lijkt nu wel een wedstrijdje zo snel mogelijk en landen die open gaan.
    Niet meer in 10 dagen wachten bij thuiskomst etc.
    Of testen.

Waarom gooien ze alles open als ze bang zijn voor delta en een nieuwe golf.
    Waarom moet er zo nodig toch naar het buitenland.
    Kunnen we niet beter wachten met kerst en dan gezellig bij familie zitten die als ik mag geloven velen niet zien.

Rosa Canina en tuc vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Tja, ik niet. En niet alleen om deze uitspraak hoor, het is een optelsom van. Ik krijg echt kotsneigingen als ik hem al zie.

Rosa Canina vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

All about the money.

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Ja dat geloof ik graag .

We hebben wel weer mensen nodig om de kas te spekken maar zoals vorig jaar zaten wij met de gebakken peren.
    Ach ja we gaan het zien denk en hoop dat het mee gaat vallen.

tuc vindt dit leuk.
  16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah ja. Zeggen de pro vaccers dat ook over Rutte? Of de jong? Over van dissel? Andere mensen die zich publiekelijk uitdragen dat het goed is wat er nu gebeurd?

deze man werkte bij Pfizer. Tot afgelopen jaar. Toen werd hij altijd geloofd. Deed goed werk. En omdat hij nu zich uitspreekt tegen het hele vaccin is hij misschien wel gek?

haha tuurlijk. Dat is wel wat ze je willen laten geloven ja ;)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Dat gebeurd met artsen ook. Huisartsen of artsen in ziekenhuizen die altijd veel vertrouwen wekten die zich nu uitspreken tegen de gang van zaken wordt ook zo negatief gedaan.
    Nu hebben ze ineens nergens verstand van.

MariekeRox en Rosa Canina vinden dit leuk.
  18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Absoluut. Tuurlijk vertolkt hij een soort van rol.

maar; de dingen die hij zegt zegt hij echt niet enkel en alleen omdat het moet. Ook omdat hij dat geloofd. Omdat dat is waar hij achter staat. En dat, is ook ‘gewoon’ wie hij is.

Mijn man is op zijn werk ook lomper dan thuis. Gegarandeerd. Maar wanneer mijn man zulke uitspraken deed, in publiek of niet (want je zult dat echt wel merken hoe iemand denkt en doet zonder publiek) dan is dat wie hij is.
    in dat geval, zou ik ook echt niet (meer) getrouwd kunnen zijn met mijn man. Wanneer we qua denkwijze zo ver van elkaar af zouden staan.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Exact. Dat is idd wat ik bedoel.
    Zolang je met de mondjes mee praat maakt het geen f*** uit wat je functie is. Ben je kundig genoeg.
    Maar o wee als je je uitspreekt. Dan maakt het geen f*** uit hoe geleerd je bent, hoe hoog je in de zorg werkt. Dan ben je een domme debiel die niet geloofd mag worden.

Oh oh. En dan ben ik de gek. Dat mensen dit oprecht geloven verbaasd me.

Rosa Canina, MariekeRox, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Dat klopt idd. Daarom had ze ook al met hem een huwelijk voordat hij Hugo de grote werd. Lijkt mij wel vreselijk hoor een man hoog in de politiek... iedereen heeft wel een mening over hem, jij ziet hem misschien wel vaker op tv dan thuis op de bank... even los van hem als politicus... lijkt mij echt niet makkelijk

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina