Ik kijk naar de staat van dienst. Ik heb een zeer gerenommeerde prof gehad, maar die man bleek een enorme fraudeur. Was groot nieuws ook. Kijk, zijn mening neem ik dan ook niet zomaar aan omdat hij zelf onderzoek heeft gefaked. Hij heeft letterlijk data verzonnen. Dus dan wantrouw ik hem sowieso al. Dus ala hij nou een fanatieke anti vaxxer zou zijn zal ik wel debkeb mwaaaaaaah niet de meest betrouwbaarste bron
Hij heef er gewerkt maar wat was zijn functie daar dan? Voordat ik iemand zomaar geloof wil ik meer achtergrond. Kun je mij vertellen waarom ik deze man wel moet geloven en andere mensen niet? Ik kan namelijk niks over hem vinden. Wat kun je mij over hem vertellen?
Hoe denken jullie hierover? Ervanuitgaande dat deze cijfers dus echt zijn? 40% is nu waarschijnlijk niet veel maar zien jullie dit als een bedreiging?
https://www.nu.nl/coronavirus/6141259/nu-al-40-procent-van-besmettingen-in-amsterdam-door-indiase-variant.html
Ja dat is het lastige van politiek en al die tig partijen. Misschien wel teveel keus, teveel gesplinterd, teveel meningen waardoor het beleid wel eens wat dronken werd en heen en weer zwaaide. Omt zegt A, demissionair kabinet B. Even later... o nee we moeten toch A doen, nee we zijn al bij C. Risicogroep moeten we eerder prikken! Nee we schuiven ze op, we schuiven ze weer op en o nee we halen ze toch maar naar voren. Het helpt niet met het vertrouwen
Ligt aan het aantal. 40 procent van 10 is niet veel. 40 procent als er 1000 zijn zijn wel veel mensen. Ligt aan het perspectief
Ik hoor hier net iemand op kantoor helemaal boos worden. Een collega vertelde in het algemeen enthousiast dat ze net haar prik heeft opgehaald... Vervolgens wordt een collega helemaal boos op haar. Sorry, dat vind ik ook niet helemaal noodzakelijk. Ik dacht dat dit alleen online gebeurde.. maar nee toch echt in RL
Laat maar. https://www.reuters.com/investigates/special-report/health-coronavirus-vaccines-skeptic/ Enge man dus. Irritant dat dit soort fake nieuws hier weer terecht komt. Als je je niet laat vaccineren echt je goed recht. Maar als je het aan de hand van deze onzin niet doet dan ben je wat mij betreft verkeerd bezig.
Hij was daar de vice president. Ipv dat ik hier alles voor je ga knippen en plakken; Google ; michael yeadon dan ga jij lezen wat ik gelezen heb
Het is geen fake nieuws. Jij wil alleen dat het dat is, dus is het dat voor jou. misschien toch eens tijd om jezelf te verplaatsen naar een ander topic waar je veel gelijkgestemden vind?
Heb je hem al eens goed gegoogeld? Ongelofelijk Ik kan me niet voorstellen dat alle mensen die niet vaccineren hierin geloven. Volgens mij weet je helemaal niks van dit draadje
Nee ik weet niks. Ik snap er he. Le. Maal niks van. Ik ben dom. Denk niet na en kan niet lezen fijne dag bosi
Hij heeft herhaalde dingen geroepen die bewezen onjuist waren. Ook bv in mei 2020 dat er absoluut nooit een tweede golf zou komen in de UK, alles viel reuze mee. De tweede golf kwam en was erger dan de eerste. Eenmaal immuun zou je volgens hem ook immuun zijn voor varianten - gewoon niet waar. En hij roept zonder fundering dat het vaccin zorgt voor onvruchtbaarheid bij vrouwen. Totaal geen bewijs voor.
Makkelijk om je er zo vanaf te maken. Als je moeilijke vragen krijgt is het ineens dat je een slachtoffer wordt van de schaapjes die je toch wel niet zullen geloven. Erg makkelijk.
En jij hebt nooit de verhalen gelezen waarin kranten en hoog aanstaande mensen toegeven dat ze meer angst hebben gezaaid dan er was? Misschien bij nagedacht dat de tweede ‘golf’ inderdaad minder heftig was dan dat word beweerd? het hele Corona gedoe draait om angst. Paniek. Mensen die doen wat ze worden opgedragen. Er zijn ondertussen al zooooveel mensen die toegeven dat er meer angst is gezaaid dan dat er eigenlijk nodig was. Immuun voor alle varianten van c betwist ik ook. Ik hoef het ook niet met letterlijk alles eens te zijn. Er zijn ook dingen die ons kabinet doet waar ik het wel mee eens ben. er is nog geen sluitend bewijs voor. Omdat het vaccin nog te kort loopt. Toch komen er steeds meer bewijzen dat het inderdaad niet goed is voor je vruchtbaarheid. En zelfs miskramen of vroeg geboortes veroorzaakt. Als het inderdaad zo heftig is; komt dat bewijs vanzelf.
Nee jij gedraagt je weer zoals je altijd al doet. Je doet denigrerend en blaft als een hond. Ik heb daar heel heel weinig behoefte aan. dus besluit ik om daar verder niet op te reageren. Jij verdoet mijn tijd en energie