Allemaal met geld te maken natuurlijk. Er wordt veel geld verdient aan toeristen, zeker in zuid Europa. Blijkbaar meer winst dan dat er uit gegeven moet worden aan steun als het dicht blijft...
Net zoals wij in dit topic geen zin hebben in mensen die continue blijven herhalen waarom je moet vaccineren? Ja je hebt gelijk, dat is idd irritant.
Maar hebben je kids dan geen enkele snotneus gehad? Hoe heb je anders uitgelegd dat ze niet naar school mochten?
Denk wel dat de potjes leeg zijn. Veel landen hebben t toerisme echt wel nodig. Zeker na alle kosten die gemaakt zijn.
Ja die stress idd. Wij hebben allebei een cruciale baan. Dat geregel als er weer eens snot of quarantaine is
Hier zijn ze met een snotneus (niet heel heftig, maar wel wat snot) gewoon naar school gegaan en nooit naar huis gestuurd.
Ik zie het bij sommigen ook als falend ggz beleid. Ik heb 1 kennis, die van vredelievend mens die enorm links georiënteerd was zien veranderen naar diehard trump fan, gelooft in verkiezingsfraude, FvD is helemaal top (en hij stemde voorheen of groenlinks of pvdd), 5g, magnetisme, new world order, chip, bestuurd worden door bill gates, genocide door vaccinatie, hij steunt bloemleggingen op Bodegraven etc Door de lockdown kwam een kwetsbare man alleen nog in aanraking met internet. Als je al heel gevoelig bent en super goedgelovig, dan trekken de hardste schreeuwers het meeste aandacht. Ondertussen zit hij in een psychose, alleen weet hij dat zelf niet. Ik vind het zo triest dat hij aan het begin alle stabiliteit, dagbesteding etc moest missen dat dit het directe gevolg is. Zijn familie kan hem niet bereiken, want die zijn niet wakker. Die jongen zal komende tijd nog wel in zn waan zitten. Als je zijn berichten leest denk je: potver wat een enge wappie.maar als je hem hebt gekend denk je: jeetje jongen... wat ben je ziek
Dan hadden ze nooit gekund, want ze komen altijd al met een snotneus aan na het fietsen. (20 min op de fiets). Gelukkig doen ze hier dus niet moeilijk.
Jeetje, ik snap je wel hoor. Hier gaat het echt heel anders. Zou er ook hee anders in staan als ze zo met de kinderen omgaan. de juf knuffelt hier “gewoon” met onze jongste dochter bijv. Dat heeft ze nodig om de dag door te komen en de juf zegt; nou dat “risico” neem ik wel hoor
Onze oudste idem, zoon 2 heeft darmproblemen en als hij ook maar iets oppikt stopt hij weken met eten dus we zijn wel voorzichtiger. Komen hier geen externe kids over de vloer met verkoudheid. Mijn man laat zich puur inenten om ons.
Ja bij dochter (groep 8) waren ze een stuk relaxter. Eerst goed je neus leegsnuiten en dan kijken we het een uurtje aan, als het erger wordt of hoesten enz dan moet je naar huis. 1 juf van zoon was ook niet zo moeilijk, de ander wel. Toen is hij een keer weggestuurd voor hij zn jas uit had.
Oh jawel hoor, en dan zijn ze ook thuis geweest. En hoeveel is de school open geweest? Zo een beetje het hele snot seizoen waren ze dicht of was er vakantie.
Ik weet overigens van iemand dat de juf belde dat hrt kind gehaald moest worden ivm snotneus en dat de moeder heeft gezegd, ja om 14.45 haal ik ze op .
Hier dus wel. 2x gebeld dat we der op moesten halen. En een keer in quarantaine ivm positief klasgenootje
Corona zou Nederland ook niet bereiken... degene die dat riep wordt ook nog steeds gelooft Wat de vaccins doen zal de tijd uitwijzen.
Dat het onzinnig is om boos te worden op iemand, omdat die iemand blij is met iets wat hij heeft gekregen.
Dat je op je werk je dient te gedragen naar andere collega's. Heel erg boos worden op iemand in het bijzijn van anderen valt onder onprofessioneel gedrag waarop je kunt worden aangesproken. Komt nog bij dat die collega wel bijdraagt aan bescherming van zichzelf en zijn collega's/klanten en die ander dat niet doet. Er zijn genoeg werkvelden waar werkgevers dit ook gewoon van personeel verwachten (maar dit terzijde). Geen enkele werkgever zit te wachten op een schreeuwende wappie op de werkvloer.