Wie laat zich niet vaccineren?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Helicryse, Jun 1, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Mijn vriend is heel erg nuchter overal in. Hij zei dat hij totaal geen spanning had en zich ook niet druk maakte. Hij is ook niet bang aangelegd en niet bang voor naalden.

Ze gaven daar aan dat hij het aan had moeten geven dat hij flauw kon vallen. Mijn vriend antwoordde daarop dat hij nog nooit bij zoiets flauw was gevallen. Dus dat hij dat vooraf niet had kunnen weten.

Vriend is vanmorgen wel gewoon gaan werken en zei nog dat juist goed had gegeten vantevoren. Hij komt dus lijkbleek thuis, gaat douche, komt daarna in zijn werkkleding naar beneden en zegt dan ga ik weer. Hij is dus gewoon weer in zijn bus gestapt om te gaan werken.

Ik zelf ben dus wel best bang voor prikken. Bloedprikken of verdovingsprikjes heb ik al een hekel aan. Bij het trekken van mijn verstandskiezen viel ik al bijna flauw. Ook bij de vaccinatie om naar Turkije te reizen ging ik ben van mijn stokje. (Weet even niet meer welke het was). Dus ja, ik schrik hier dus wel van en begin nog meer te twijfelen.

2. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,315
    8,809
    113
    Female
    Geweldig :D:roflmao::D:roflmao:

Helicryse likes this.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    #1703 GroeneBomen, Jun 28, 2021
    Last edited: Jun 28, 2021
    Had ik ook, was veel te warm daar. Meerdere werden niet lekker. Kwam niet door t vaccin of spanning. Maar lang wachten en te warm en te weinig frisse luchtstroom. Koud glaasje water hielp mij en nog 1, andere vrouw ging met de rolstoel weg om ff bij te komen bij de ehbo. Bij de eerste prik was het stuk koeler en had ik nergens last van, toen ook verder niemand wit zien wegtrekken of zien zweten. Bij tweede prik was bijna.iedereen aan t zweten.

Niets bijzonders verder. Ff locatie uitkiezen die minder warm of afspraak maken als het koeler is

4. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Klinkt heel logisch. Als ik mij niet lekker begin te voelen bij zoiets dan heb ik inderdaad frisse lucht nodig. Ik ga pas na de zomervakantie mij laten vaccineren waarschijnlijk. Dan zal het misschien al wat koeler zijn.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    Ja grote kans dat het beter is dan :) Je weet dat het te warm is als zelfs de 80plussers het zeggen, pfff zuchten en wapperen haha

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Hier staan gigantische industriële ventilatoren de hal in te blazen, ik zat er heerlijk met een briesje :D Zonder is echt niet te doen!

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Wel apart dat ventileren dé norm is en daar waar we staan te vaccineren beperkte frisse luchtstroom is...o_O mag toch hopen dat er wel flink ventilatie was maar de weersomstandigheden t op dat moment onhandig maakten.

Ik heb in elk geval vervoer want met 100/70 heb ik al niet veel nodig om KO te gaan, soms gaat t goed en soms keldert t ineens komt compleet willekeurig voor. Ik en lokale verdoving bij de tandarts met adrenaline zijn ook al zulke vriendjes. (laatste keer met een andere gedaan, dat ging gelukkig wel goed) Laat ik dan maar niet in de auto achter t stuur stappen, vindt de rest van de bestuurders op dat traject vast ook een beter idee. :roflmao:

einad, Rosa Canina and Kleintjuh85 like this.
  8. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Hier was het enorm warm bij de 2e prik, ook benauwd naar mijn mening. Terwijl er toch echt wel een duidelijke luchtstroom was. Toen mijn man ging is er ook iemamd onderuit gegaan, maar dat was al tijdens het prikken. Die persoon stond voor mijn man en waarschuwde al naar hem dat het kon gebeuren. Maar hij schrok er toch van, dus snap je reactie wel.
    Overigens kan de spanning etc ook heel onbewust zijn, ik had bij de 2e prik ook niet het idee dat ik gespannen was, maar achteraf merkte ik wel dat ik toch spanning had gehad.
    Na de 1e licht benauwd geweest een dag later, bij de 2e ook maar vond het zelf niks bijzonders. De griepprik reageer ik heftiger op ;)

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Hij zei dat hij geen spanning had. Maar misschien onbewust toch wel.

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,255
    12,631
    113
    Female
    Hier was bij beide prikken warm in de sporthal, maar ook buiten was benauwd regenachtig weer beide keren

11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,681
    18,754
    113
    Female
    Hier kan je zo zaken melden en dan ga je in de wachtruimte van 30 minuten zitten ipv de 15 min.

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    T is wel geventileerd en ruimte zelf is mega hoog maar er kwam warme lucht in een super geïsoleerd pand, met allemaal hokjes, dikke hoge gordijnen om afscheidingen te creëren en warmte die al lang opbouwde en bleef t hangen. Zonder al die hokjes en hoge dichte gordijnen is het daar al warm in de zomer. Beetje de warmte die ik in huis zou hebben als ik vergeet de gordijnen in de ochtend dicht te doen en de deur open laat staan. Er komt wel verse lucht binnen maar t is gelijk bloody hot en doordat het huis goed geïsoleerd is, verdwijnt t ook niet zomaar.

De locatie is uitstekend voor grote groepen mensen en t is echt top geregeld maar gewoon niet ideaal met warmte :p vandaar ook de gekoelde watertaps ineens haha, die had ik bij ronde 1 niet

Vero0504 likes this.
  13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind het toch ff grappig hoor, dit onderwerp waar het nu over gaat en dan juist in dit topic :D:p

14. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

Nov 6, 2015
    1,675
    807
    113
    Uhh dit is toch het topic niet vaccineren…

Mim89 likes this.
  15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Nouja, kleine detour...

Hanneke likes this.
  16. Helicryse

Helicryse Fanatiek lid

Jun 8, 2020
    1,159
    869
    113
    Female
    Zullen we weer on topic gaan? ;)
    Niet vaccineren, wie ook? Ik heb inmiddels de brief met de uitnodiging gekregen. Hij ligt ongeopend in de kast. Leuk voor later als herinnering :roflmao: Die van mijn man trouwens ook. Hij heeft heel lang getwijfeld, is op onderzoek uit gegaan, heeft veel gelezen en heeft besloten om het niet te doen. Ben blij dat we er nu hetzelfde in staan. En onze kinderen krijgen ook geen prikken.

Rosa Canina likes this.
  17. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

Nov 6, 2015
    1,675
    807
    113
    Ik wordt zo verdrietig van het advies van dr Gezondheidsraad om kinderen te vaccineren

Wish05, Cin85, SAARC and 4 others like this.
  18. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,273
    3,239
    113
    Female
    Ik ook… begrijp er echt niets van.

SAARC, tuc, MariekeRox and 3 others like this.
  19. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geeft voor mij ook niet. Vond het wel grappig, kwam ff bijlezen en las alleen over de temp in priklocaties :D.

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Voor de niet vaxxers: Wat vinden jullie van het rapport van de Rockefeller Foundation uit 2010 waarin staat dat Covid-19 zal worden uitgerold in 2019? En waarin ook staat dat China het eerst aangepakt zal worden met beperkende maatregelen? (Er staat ook in dat het 13 jaar duurt voordat men in de gaten heeft wat er gebeurd is)

Misschien denken jullie dat ik een complotdenker ben, maar dit is een document uit 2010 waarover Baudet kamervragen wilde stellen. Maar dat wil de rest van de kamer niet (waarom niet?) daarom is het afgewezen.

Het baart mij echt zorgen. :(

Biny likes this.

Share This Page