Tuuuurlijk we maken een nieuw vaccin want dat is goedkoper dan de medicijnen die we al hebben…. Sorry ik volg je niet
Ik als pro vaccin wil geen tunnelvisie door alleen maar met gelijkgestemden te zitten, ik vind het juist boeiend om een ander geluid te horen. Lijkt mij raar dat dat niet zou mogen in een vrij land
Voorkomen is goedkoper dan genezen. Onze zorg is gewoon duur. Mijn vriendin heeft long covid: week aan de beademing (kassa), fysio en ergotherapie uit de basisverzekering, voor het werk missen ze nu heel veel weken een werknemer: moeten extra persoon inhuren. Kun je een hoop prikken voor zetten.
Dus jij gaat een prik nemen omdat je je gedwongen voelt….? Er zijn er heeeeeeeel veel die geen prik gaan nemen… en dan heb jij die prik… voor wat? We gaan straks toch weer in lockdown, zit je dan met je prik en in lockdown. vertrouw je gevoel, jouw gevoel was niet doen…. Jouw prikje maakt echt niet dat we geen lockdown krijgen blijf bij je gevoel!
Oh dat mag je prima, maar ga dan geen prikken promoten…. Wij, als niet gevaccineerden, denken er anders over, over de prikken, de complottheorieën en alles… dus als je andere inzichten wilt hebben lees dan gewoon alleen
Idd, voorkomen is beter, dus als iemand niet het virus had gemaakt, evt een ander had losgelaten was er helemaal niets aan de hand geweest en alles voorkomen
Tsja het maakt me niet meer uit…. Ik kom hier omdat ik mij niet laat vaccineren…. En ik zie genoeg mensen die zeggen ‘ja maar’…… nee, gewoon wegwezen, ga maar in het topic zitten waar ze wel vaccineren Daar kan je verder vertellen hoe geweldig een vaccinatie is (niet persoonlijk naar jou)
Als er nog Nooit iets is verander kwa vergoeding mbt rokende, drinkende, drugs gebruikende, obesitas door gewoon teveel etende mensen, waarom zou dat dan nu na 2 jaar wel moeten door Corona?
Ik promoot helemaal geen prikken? Ik geloof dat in dit topic mensen die zich niet vaccineren, niet automatisch dus maar allerlei complottheorieen volgen, net als niet elke pro vaccin klakkeloos alles aanneemt van de overheid en blaft als Rutte dat vraagt. Er zit ook nog een middenweg. Van alleen maar lezen kom ik weinig tot inzich, door discussie aan te gaan en open staan voor anderen leer ik wel. Zou toch raar zijn als je censuur wil toepassen en andersdenkenden bewust buiten wil sluiten....
Ik voel me gedwongen om mijn kinderen te beschermen. Tegen de idioterie die er in deze wereld bestaat nu ja. En tegen de idioten in Den Haag die bepalen wat mijn kind wel en niet mag. Mijn reden tegen het vaccin is meer recalcitrant zijn aan die oelewappers daar. De reden dat ik het wel doe is dat de vaccins wel degelijk werken tegen ernstige COVID en ook de Deltavariant. Ik Doe er alles aan om mijn kinderen een zo normaal mogelijk leven te laten hebben. En ja dan maar een prik waar ik vraagtekens bij heb. Zonder die achterlijke regels had ik het niet gedaan maar nu voelt het als kiezen tussen 2 kwaden. En dan kies ik ervoor om wel een vaccin te nemen om mee te werken aan hopelijk een nieuwe lockdown te voorkomen. Ik zie gewoon geen andere weg eruit meer. En blijf bij je gevoel? Waarom zou dat niet mogen veranderen?
Wil je dat over andersdenkenden en censuur even aan onze overheid doorgeven? misschien komen we dan ooit achter de waarheid
Is er al een vaccinatie tegen de deltavariant? misschien val je over 10 jaar wel dood neer door die prik die je voor je kinderen hebt genomen…. En dan zijn er kinderen zonder moeder omdat er word gechanteerd vanuit de overheid
Dat maakt me niet meer uit? Dat is wel een beetje egoïstisch. Ik snap ergens je reactie want sommige komen hier alleen maar om de moraal ridder uit te hangen en vaccins de hemel in te prijzen. Maar ook jouw reactie kan anders.
T idd zo bagger dat het in china is gebeurt wat dat betreft, is nou niet bepaald een lekker open land qua info...
Dat heb ik in mijn omgeving idd ook al 2 keer meegemaakt. Vriend van een oom had terminale kanker en is daaraan overleden. Moeder van een vriend is overleden aan ouderdom/orgaanfalen. Bij beide op de overlijdensakte bij oorzaak covid.
Maar wat mogen je kinderen dan niet als jij je niet vaccineert? Hier weet ik op school van een aantal ouders dat zijn geen vaccin willen, maar dat maakt verder voor hun kinderen toch niks uit?
Helaas mijn lobby blijft beperkt bij een cda lid van een gemeenteraad van een kleine gemeente die hooguit kan zorgen voor een jeugdhonk daar Als ik iemand in den haag had had ik gesmeekt of t irritante spotje wat minder mag haha