wie leeft er met een samengesteldgezin?

Discussie in 'De lounge' gestart door jet75, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hallo allemaal,

Graag zou ik ervaringen uit wisselen met mensen die ook een samengesteldgezin hebben.
    Ik zelf voed de kinderen van mijn huidige man op omdat hun moeder dat niet meer wilde wonen ze vanaf de scheiding bij mijn man.
    Wie heeft er ook zo'n soortgelijke situatie? Graag wil ik weten hoe jullie dat ervaren en met bepaalde zaken omgaan.
    Stuur mij anders een PB .

liefs
    Jet

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jet. Ik zit nog niet in die positie maar dat gaat wel met een jaartje veranderen. Me vriend heeft een zoon van 7 jaar en die zit nu in een soort internaat omdat hij uit huis is geplaats bij zijn moeder omdat ze drugs en alcohol verslaafd is. We zijn aan het vechten voor voogdij. Ik vind het heel moeilijk om voor z'n ventje te moeten gaan zorgen. Ik wil niks liever dat hij bij ons in huis komt maar hij heeft al zoveel mee gemaakt. Ik weet dat hij nu goed begelied wordt en dat hopelijk als hij hier is goed er mee om kan gaan. We kunnen alleen maar hopen dat we voogdij krijgen en het goed komt met hem. Als het zover is wil ik zeker ook weten hoe jij er mee om gaat. Misschien kan ik wat van jou leren. Liefs Jolie

Deel Deze Pagina