Dit heb ik toevallig net gekocht! Vergeleken met normale melk net zoveel suiker. Maar geen zoetstoffen idd, prima dus. Mn dochter lust (nog) geen gewone melk, dus vond het wel ok om te proberen. Enige is dat er geen vet in zit. In sojamelk met een smaakje zit dat wel. Net zoveel suiker als in gewone melk ook, en ook geen zoetstoffen. Maar de Puur was goedkoper, haha. Dus om te testen die meegenomen. Weet zelf eigenlijk niet zo goed of er wel vet in MOET zitten?
Waarom? Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zeker niet tegen zuivel, maar ik ben allang niet meer overtuigd dat je melk nodig hebt. Je krijgt er in elk geval geen sterkere botten van, dat is al onderzocht.
Van mijn 3 kinderen drinkt er maar 1 melk en dat is lactosevrije melk. De andere 2 lusten het net zoals ik niet. Eerst moesten ze het gewoon drinken maar dat was altijd een gevecht. Nu drinken ze gewoon water. Optimel zit ook weer van alles in
Volgens de verpakking alleen yogurt vruchtensap en natuurlijk aroma.. Dat laatste is natuurlijk vaag.. Ik geloof ook dat volwassenen geen melk nodig hebben... Kinderen onder de 4 denk ik wel... Borstvoeding als je anti koemelk bent... Maar dat krijgen ze hier niet meer sinds ze 1 zijn ... En ik denk eigenlijk dat ze dan wel een vervanging nodig hebben... Koemelk of ander soort melk... Maar ben ook geen expert ofzo natuurlijk...