en in de meest drukke shopsteden zoals, 's hertogenbosch, Eindhoven, Amsterdam. Ik heb altijd een parkeerplekkie. Je zou zeggen, das toeval. Maar dat kan toch niet, iedere keer als ik een parkeerplek nodig heb dan is er een. Mijn moeder wil altijd met mij shoppen omdat ik altijd een plekkie heb.
heb ik ook, en ik geloof dus niet in de secret! maar gewoon in geluk, toeval, vastberadenheid, doorzettingsvermogen en meer dan die dingen die een parkeerplaats garanderen!
Ik leef er niet echt naar, maar zonder dat ik het in de gaten had, kwamen toch dingen me toe waarvan ik gedacht had, oh ja, daar ga ik ook eens voor sparen, want dat heb ik nog nodig. Zo kreeg ik een printer/scanner/kopieermachine van mijn moeder (een week eerder aan gedacht), en gister nog, ik dacht, goh ik wil ook wel zo'n bolero (zo'n korte trui), en ik was mijn zolder aan het opruimen en kwam een zak met zwangerschapskleding tegen van mijn schoonzus (voor als ik hopelijk snel zwanger word) en daar zat er 1 in!! Ik wist echt niet dat die erin zat! leuk he? Maar vooral positief denken is heel belangrijk merk ik. Dan trek je ook positieve mensen en dingen aan. Eigenlijk is het ook niet-materialistisch bedoeld, want je krijgt toch wat je moet krijgen in je leven. Ziekte, geld, geluk enz.
gelukkig! was al blij dat ik hier een rel zou ontketenen met mijn mening, maar blijkbaar zijn we allemaal so posiLief dat we dat niet afroepen!