Ik twijfel. Bij de oudste altijd de Flip it gehad maar zag nu ook de flexi. Iemand ervaring met beide? Welke raden jullie aan??
ik heb de nuby rietjes beker gehad, denk een maand of 2, toen had mijn zoontje het rietje kapot gebeten en lekte de beker dus. ik heb toen de rietjes beker van hema gekocht, ik geloof 3 of 2 euro en hij is na een half jaar nog steeds heel! de flip it geen ervaring mee
Ik heb nuby weet niet welk model maar gaat dicht met rietje vouwen. Is ideaal hier vanaf 11mnd lekt niet
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar ik ben erg enthousiast over de rietjesbeker van Difrax. Lekt niet en dochterlief drinkt er erg makkelijk uit.
Hema hier ook Ja wat is antilek? Soms bij het openen van de flipdop spuit er een restje uit en als de beker over de grond rolt ook een beetje vocht eruit. Er zit altijd wel iets in het rietje nog maar is verwaarloosbaar
hema is ook anti lek ja. alleen spuit er wel soms wat uit als je hem open maakt. maar dat had ik bij nuby ook. omdat een nieuw rietje van nuby al ruim 4 euro kost vond ik dat toen te duur, dus toen hema beker gekocht, en bevalt heel goed!