heb m net achteruit laten leggen bij de bruna jammer genoeg niet in pocket hoop dat ie echt leuk is. ben namelijk net in een boek begonnen die had ik bij albert h in de reclame gekocht,van de schrijfster van "sex in the city"maar vind er geen klap aan ik hou van boeken die je niet weg kan leggen..
heel leuk idee! lees op het moment eigenlijk alleen de boeken van virginia andrews en ik heb er nog zoveel te gaan!
Wanneer beginnen jullie, ik wil wel mee doen, lijkt me leuk, alleen wel als ze de boeken bij de bieb hebben liggen!
Werkelijk... @bigdream: Het zou mooi zijn als we maandag kunnen beginnen. Maar aangezien iedereen een eigen leestempo heeft maakt het niet zo heel veel uit of je nu maandag begint of iets later.
Hoe zit het dames? Ik heb het boek in huis en ben er helemaal klaar voor, hoe spreken we het nu af........ Groetjes, Anakin.
Ik zou zeggen; we gaan gewoon beginnen en bespreken hier wat we van het boek vinden. Ik heb hoofdstuk 1 gelezen en herken het chaosgedeelte van werken en huishouding nu al, hihi...
Ik heb het boek net uit de bieb gehaald, zal zo snel mogelijk het eerste hoofdstuk uitlezen! Liefs bd