zwaar gekneusde (gebroken) neusje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke1981, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat een avond zeg, oma van Quinn kwam gezellig langs, en Quinn was zo blij dat hij rond rende in de tuin, tot hij struikelde, BOEM< BRULLEN BLOEDEN, SCHREEUWEN, hij was met zijn neus boven op de houtenzandbak gevallen!!

Jemig een bloed ellende, stroomde tot en met, neit te stoppen meer :(

QUinn aan oma gegeven en direct de ha post gebeld voor advies, we moesten direct langs komen.
    Quinn nog steeds over zijn toeren en zijn neusje werd ondertussen gekoeld, we zagen het neusje al snel dikker en dikker worden ook onder zijn oogjes!

Ach ach wat had een kind een pijn!!

Bij de ha post werden we direct geholpen, en gelukkig aleen een zwaar gekneusde of misschien gebroken neusje, verder was alles goed! Wat je goed noemt natuurlijk,

Neusspray mee gekregen tegen de bloedingen, en we mogen hem een zetpil gegeven.

MAar ohw hij heeft zo;n pijn ondanks de zetpil :( Net kwam al mijn emoties er uit, toen hij aan het huilen was, ik kon niet meer. Quinn wilde helemaal niks, schreeuwend wakker geworden, zo'n pijn.

Wie heeft er ervaring mee? Hoelang mag het bloeden duren belangrijker hoelang duurd het tot het minder word :(

Sorry voor mijn misschien warig verhaal maar moest het even kwijt

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Kan je niet helpen, maar wat verschrikkelijk voor hem en jou zeg! Sterkte!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hier ook (gelukkig nog) geen ervaring ermee maar vind het echt zielig voor Quinn en jou!! Veel sterkte en hopelijk heeft hij er snel geen last meer van!

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ahhh wat szielig zoiets hoop je niet mee te maken maar dat is bijn onmogelijk.
    Ik hoop dat je de nacht een beetje goed ben door gekomen. Het klinkt of hij vooral heel erg overstuur is probeer hem af te leiden bv op schoot met boekje of water ijsje tv erbij aan en mischien valt hij dan bij jou in slaap. Bij Sophie werkt dit het beste als ze ziek is of pijn heeft.

Succes

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ach zat zielig! Hopelijk dat het nu een beetje beter met hem gaat en ook met jou! En als je ongerst bent zou ik gewoon de HA bellen! Gewoon het zekere voor het onzekere. Veel sterkte!

6. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    :( :(

Heb zelf een keer een gekneusde/gebroken neus gehad en dat doet zo'n zeer! Ik zou niet weten hoe je moet helpen. Lekker bij je houden!

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    oh wat verschrikkelijk pijnlijk voor je mannetje
    ik hoop dat et nu wat beter gaat met hem
    en als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor
    beter een keer te veel als te weinig
    succes

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    o wat zielig zeg! Heel veel sterkte. Helaas geen tips voor je.
    En idd als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor.

9. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ach jeetje wat sneu voor hem! Ik heb verder geen tips voor je, behalve proberen af te leiden met was leuks.
    Hoe is het nu met hem?

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Na een enorm onrustige nacht gehad. Hij heeft echt heel veel pijn gehad, zo verschrikkelijk veel gehuil. Heb de halve nacht op schoot gehad en geprobeerd te troosten.
    Heb hem eerder dan eigelijk mag (na 4 uur) zijn tweede zetpil gegeven omdat ik echt niet meer wist waar ik het zoeken moest, en Quinn al helemaal niet, uit eindelijk is hij diep in slaap gevallen en redelijk geslapen.
    Vanmorgen ging het weer redelijk met hem, de blauwe plekken zijn nog uit gebleven maar ohw hij ziet er uit :(
    Gelukkig is hij wel vrolijk vandaag

11. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Gelukkig meid, en nou maar hopen dat het snel geneest!

Knuffel van deze kant!

Deel Deze Pagina