Wat een avond zeg, oma van Quinn kwam gezellig langs, en Quinn was zo blij dat hij rond rende in de tuin, tot hij struikelde, BOEM< BRULLEN BLOEDEN, SCHREEUWEN, hij was met zijn neus boven op de houtenzandbak gevallen!! Jemig een bloed ellende, stroomde tot en met, neit te stoppen meer QUinn aan oma gegeven en direct de ha post gebeld voor advies, we moesten direct langs komen. Quinn nog steeds over zijn toeren en zijn neusje werd ondertussen gekoeld, we zagen het neusje al snel dikker en dikker worden ook onder zijn oogjes! Ach ach wat had een kind een pijn!! Bij de ha post werden we direct geholpen, en gelukkig aleen een zwaar gekneusde of misschien gebroken neusje, verder was alles goed! Wat je goed noemt natuurlijk, Neusspray mee gekregen tegen de bloedingen, en we mogen hem een zetpil gegeven. MAar ohw hij heeft zo;n pijn ondanks de zetpil Net kwam al mijn emoties er uit, toen hij aan het huilen was, ik kon niet meer. Quinn wilde helemaal niks, schreeuwend wakker geworden, zo'n pijn. Wie heeft er ervaring mee? Hoelang mag het bloeden duren belangrijker hoelang duurd het tot het minder word Sorry voor mijn misschien warig verhaal maar moest het even kwijt
Hier ook (gelukkig nog) geen ervaring ermee maar vind het echt zielig voor Quinn en jou!! Veel sterkte en hopelijk heeft hij er snel geen last meer van!
Ahhh wat szielig zoiets hoop je niet mee te maken maar dat is bijn onmogelijk. Ik hoop dat je de nacht een beetje goed ben door gekomen. Het klinkt of hij vooral heel erg overstuur is probeer hem af te leiden bv op schoot met boekje of water ijsje tv erbij aan en mischien valt hij dan bij jou in slaap. Bij Sophie werkt dit het beste als ze ziek is of pijn heeft. Succes
Ach zat zielig! Hopelijk dat het nu een beetje beter met hem gaat en ook met jou! En als je ongerst bent zou ik gewoon de HA bellen! Gewoon het zekere voor het onzekere. Veel sterkte!
Heb zelf een keer een gekneusde/gebroken neus gehad en dat doet zo'n zeer! Ik zou niet weten hoe je moet helpen. Lekker bij je houden!
oh wat verschrikkelijk pijnlijk voor je mannetje ik hoop dat et nu wat beter gaat met hem en als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor beter een keer te veel als te weinig succes
o wat zielig zeg! Heel veel sterkte. Helaas geen tips voor je. En idd als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor.
Ach jeetje wat sneu voor hem! Ik heb verder geen tips voor je, behalve proberen af te leiden met was leuks. Hoe is het nu met hem?
Na een enorm onrustige nacht gehad. Hij heeft echt heel veel pijn gehad, zo verschrikkelijk veel gehuil. Heb de halve nacht op schoot gehad en geprobeerd te troosten. Heb hem eerder dan eigelijk mag (na 4 uur) zijn tweede zetpil gegeven omdat ik echt niet meer wist waar ik het zoeken moest, en Quinn al helemaal niet, uit eindelijk is hij diep in slaap gevallen en redelijk geslapen. Vanmorgen ging het weer redelijk met hem, de blauwe plekken zijn nog uit gebleven maar ohw hij ziet er uit Gelukkig is hij wel vrolijk vandaag