hey ik leg voor mezelf wel eens een kaartje.. wie doet dit nog meer ben benieuwt hoe anderen hier tegen aankijken ik vind het zelf wel interesant en kan me vaak ook wel vinden in de uitkomst..
een vriendin van me doet het. Ik vind engelenkaarten heel apart... erg persoonlijk ook. Ze heeft een keer voor me gelegd, ik vond het een bijzondere ervaring.
Ja hoor, ik leg ook wel eens kaarten, alleen heb ik geen engelenkaarten maar tarot. Ken je ook dezr mooie site: www.starmanproductions.com
hoi hoi ook ik leg engelen kaarten maar ik neem ook elke dag een dagkaartje het helpt mij persoonlijk heel goed te kijken naar de huidige situatie op die manier kan je altijd nog de toekomst veranderen en plannen maken groetjes nathalie
Wat zijn engelenkaarten precies? Kan een ander die ook voor je leggen fo kun je dat makkelijk zelf leren? Wat kun je ermee voorspellen? Ben heeeel benieuwd...
het zijn eigelijk een soort tarot kaarten. alleen dan met engelen. je schut de kaarten en onder het schudden stel je in je hoofd een vraag. waneer je gevoel aangeeft dat je moet stoppen stop je met scudden. je krijgt dan doormiddel van de kaar ten een antwoord meestal kan ik me er heel erg in vinden. je kunt het nooit fout doen de antwoorden zijn heel lief en je wordt er zelf bewust van. iedereen kan het. en je kunt het ook bij anderen doen