Wij betalen hem elke maand gelijk af en dan heb je geen rente. Leningen zou ik verder niet aan beginnen.
ja als je hem gelijk afbetaalt is het opzich ook geen probleem toch ,je geeft dan geen geld uit wat je niet hebt en dat doe je bij een lening wel!
Nee idd, wij hebben hem vooral voor vakanties, parkeren en manliefs zn werk , dan kan hij declareren, voordat we het echt betalen.
ik geloof inderdaad als je binnen 21 dagen betaalt je geen rente betaalt dus gaan wij ook doen met onze vakantie
ooooo doe het niet, geloof me, je kan hier zo vreselijk door in de shit raken dat je achteraf bezien liever 3 jaar op kapotte sokken had rondgelopen dan hier ooit aan toe te geven. Krijg je spijt van... Als je inkomen te weinig is om van te leven, zoek dan nu al hulp daarvoor en ga geen gat met een gat vullen... Ook al vraag je hier niet om, zeg het toch.
ooh bij ons staat het er standaart bij we krijgen zelfs een mailtje als de 16 dagen bijna voorbij zijn!
Oke dan zijn de voorwaardne bij visa card gewijzigd, ik heb hem geloof iets van 1,5 jaar geleden aangevraagd en was daar al bekend ivm anwb pechhulp. Hoefde helemaal geen salaris gegevens door te geven oid. Grotere aankopen doen wij altijd met visacard dan is het geloof ik namelijk ook voor 60 dagen verzekerd. Het afbetalen is hier ook geen probleem, dus ja die rentes enzo dat zal allemaal wel het staat er eigenlijk altijd binnen die drie weken weer op. Als ik je een tip mag geven TS, zat een advertentie op marktplaats voor schoonmaakster en zoek tijdelijk wat adresjes zodat je uit de schulden blijft. Alletwee met een uitkering is gewoon zwaar shit en je moet echt ernstig je best doen om gewoon rond te komen en op die manier kan je vaak net daarvoor zorgen. Al is het maar voor je boodschapjes. Suc6 ermee
is ook niet hellemaal eerlijk he een uitkering krijgen omdat je ziek bent en dan wel zwart werken in mijn ogen klopt dat niet hellemaal !
nee precies en niet nodig, als je kan zwart kan werken kan je ook gewoon een baan zoeken en zo je geld probleem oplossen....
dankje voor je tips, ik zal het zeker allemaal goed nagaan voor ik ergens aan begin. vandaar ook het openen van dit topic.
nee idd, dat zwart werken is ook niet helemaal mijn ding. ben inmiddels al heel lang opzoek naar werk met het UWv, maar omdat het 'aangepast' moet worden vinden ze maar niks..
Ik heb iets gemist denk want kan nergens iets vinden over zwart werken. Maargoed als je dan zwart werkt kun je daar misschien wit gaan werken.
Nee we hebben geen idee nee.. Maargoed als jij zegt dat jullie beide bijna geen inkomen hebben en geld willen lenen moet je toch ook toegeven dat dat een beetje raar overkomt of niet