hey allemaal, ik ben bezig met van die gratis pakketten aan te vragen maar vroeg me af wat er allemaal is? misschien dat iemand nog iets weet wat ik nog niet ken.. je heb natuurlijk: -etos -prenatal (blije doos) kruidvat -babydump iemand verder nog leuke pakketten?
Ik denk dat je alles al hebt eigenlijk.. Bij sommige supermarkten kun je na de geboorte met het kaartje een doos/tas ophalen met producten erin.
Ik heb op mijn website ooit eens een overzichtje gezet, zal hem er ff bijzoeken.... gratis tijdens de zwangerschap
Die van de baydump is er niet meer geloof ik? er kwam nu zo een zelfde bon maar danmet een bewaardoos ofzo.
Bij nestle kun je inderdaad zo'n knuffeldoekje (blauw beertje) bestellen. Van moeders voor moeders kreeg ik een badcape die veel zachter aanvoelt dan die uit de winkels, maar dan moet je daar wel aan mee doen natuurlijk.
Handig! Daarstraks al die why zwangerschapsagenda besteld, heb de bon in mijn postvak. Dus ff uitprinten eerdaags en ophalen bij de JUMBO (doe ik dan in de plaats waar ik werk, want in dit dorp weet meteen iedereen het) Ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders. Heb ik met de andere twee boeven ook gedaan