Ik denk dat ik bij boekenvoordeel (waar de ECI inzat) het boekje haal van Pappa. En dan samen met een rompertje en fopspeen met Allerliefste pappa. En dan even onder de kerstboom. Met nadruk op even...hihi
We hadden het onze ouders verteld door ze een cadeautje te geven...het voorleesboek voor opa en oma. Totaal onverwacht...mooie reacties. Broers en zusje hadden we het ook verteld door voorleesboekjes van mijn eerste woordjes te geven. Wederom emotionele momenten. Mijn broertje hadden we een speelgoed autootje gekocht in het mom van...daar kun je straks met iemand samen mee spelen. Echter duurde het best lang voor het kwartje viel
He dat zijn ook leuke ideetjes ja! Die van die autootjes kan ik ook wel gebruiken voor mijn oudere kinders. Met een briefje erbij wordt het samenspelen met deze auto of een pop.... zoiets...ideetjes nog steeds welkom! Ik heb bij prenatal ook echt kei leuke dingen gezien voor mijn man. Weet je ik vind het gewoon zo speciaal he, dat hij pappa wordt. Kijk ik word opnieuw mamma maar hij wordt gewoon pappa, ik vind dat zo speciaal (zullen de hormonen wel zijn, ik blijf baselen)
Iemand zei tegen me, heel normaal maar toch ohhh zo bijzonder dat er leven in je groeit. En als je het eindelijk kunt gaan delen, is het alleen maar nog leuker! Ik vond vertellen erg bevrijdend. Mede door behoorlijke misselijkheid, had ik eindelijk een hele goede reden