Wie lijkt het leuk is af te spreken zuid holland

Discussion in 'Jonge moeders' started by Shirleytje26, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    dat word binnenkort meeten bij de kinderboerderij in dordt kan niet anders :p

2. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    pleak: Ik had ook wel thuis-blijf-mama willen zijn, maar ik verveel me snel, dus het is prima dat ik werk ;) Houdt me bezig.
    wat leuk dat er een 2e op komst is :D

pugga: dat denk ik ook.
    ik ga ook met iemand uit een andere lijst een keer een kinderboerderij-meet doen in dordt, dus misschien een combi? We kijken wel, als het weer wat lekkerder weer is ;)

3. daaniejj

daaniejj Actief lid

Feb 19, 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Ik werk part-time, ben gastouder en mn kindjes gaan dus mee naar mn werk.

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    kinderboederij is wel leuk om af tespreken als het mooi weer is

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hey, wat leuk, nog iemand uit Vlaardingen! Mijn zoontje is ook bijna 2 :D
    In welke wijk woon jij? :)

6. Salila

Salila Niet meer actief

Jaa gezellig haha! Ik woon in het centrum en jij?
    Misschien kunnen we keer met Raissa uit het andere topic afspreken? Naar de jungle met de kids gezellig.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik woon vlakbij station Oost! Lekker hoor, in 't centrum wonen :)
    Keertje afspreken vind ik een heel goed idee, lijkt me gezellig!

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik zit nog op school.
    Na mijn studie wil ik beginnen met 2 dagen werken.

9. Salila

Salila Niet meer actief

Daar zit de lekkerste patatzaak van Vlaardingen :p . Ik stuur je even een pbtje.

10. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    wat is het stil hier, ik vond het babbelen wel gezellig ;)

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik vind de kinderboerderij ook wel een goed idee (als het weer lekker weer is natuurlijk ;))

Ik begrijp je wel hoor dat je je te snel verveelt om thuis te zijn.. ik moet er ook nog een beetje mijn draai in vinden.. maar afspraakjes zoals deze werken positief mee aan een wat minder saai leven :p (grapje hoor, zo saai is het nou ook weer niet)

12. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kan me voorstellen dat je je op zich niet verveelt.
    Mijn relatie is net over, dus nu vind ik een vrije dag echt een zee van alleen-heid (eenzaam klinkt wel heel zielig vind ik, zo erg is het voor mij nu ook niet).
    Maar als ik een groot gezin + man zou hebben dan zou thuis blijven echt wel een goed idee zijn!

maar een playdate met de kids, dat vind ik echt gezellig :D

13. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Ik vind het echt heerlijk thuisblijfmama te zijn. Maar komt denk ik ook omdat ik nog wel iets doe. En ik kan gewoon geen genoeg krijgen van mn ventje. Al mag tie na anderhalve week spoken snachts wel weer eens doorslapen haha. Kheb vanmorgen volgens mij tegen mn man gezegd toen hijnopstond om naar zn werk te gaan en kleine man weer begon, gevraagd of hij hem wilde halen en aub mee wilde nemen naar zn werk ik wilde slapen haha

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    @Sahi, ja dat zou voor mij denk ik ook wel verschil maken hoor.. zeker als je nog moet wennen aan de nieuwe situatie kan ik me voorstellen dat je je er eenzaam door kan voelen. Dan is werk toch wel erg lekker voor de sociale contacten en afleiding.
    Playdate klinkt goed :D haha lekker Amerikaans ook :p

@Pugga, dat zou voor mij denk ik ook perfect zijn, al is het maar 1 (of half) daagje in de week, maar ach de tijd zal het leren.
    Haha ik wil die kleine van mij ook wel eens met papa mee geven hoor zodat ik een beetje bij kan slapen. Hihi ze zien hem aan komen op werk (hij werkt op een petrochemisch lab)

15. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    hihi, ja speelafspraakje klinkt zo stom vind ik :p

ik ben echt nog zo vreselijk een 2-eenheid met mijn dochter, ze kan me niet heel vaal zo irriteren dat ik dr liever even wegbreng.
    vandaag voor het eerst eigenlijk, ben bang dat ze haar willetje aan het ontdekken is.
    ach, kan er ook wel om lachen, de kleine driftkikker.

16. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    ik wil Bruce ook niet wegbrengen hoor :p maar was toen zo moe! en dan ligt tie na het eten weer zo lief naar me te lachen en ben dan alles weer vergeten mn lekker ding.

nou Dordtse dames, Bruce en ik hebben even de kinderboerderij geinspecteerd. is echt flink veranderd sinds de laatste keer dat ik daar was. maar ziet er goed uit :p en de oudere kids kunnen daarna nog even naar de speeltuin voor het play uit de playdate. dus wie neemt zn leuke dochter mee voor Bruce voor de date hahaha.

sorry ben btje melig :p

hoe gaat het met de dames? hier alles goed. Bruce slaapt weer beetje door dus we zijn tevreden niet meer 4 keer per nacht maar 1 of 2 keer.

groetjes

17. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    mijn dochter heeft altijd interesse in mannen ;)
    Ik hou wel van een beetje meligheid, gezellig :p :D
    Wie roept er een leuke datum op een vrijdag, zaterdag of zondag? En dat het weer ook nog een beetje aangenaam is?

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Haha Sahi, mijn zoontje juist altijd in vrouwen.. lief lachen, volledig inpakken ;) :D haha zijn we onze kinderen nu al aan het koppelen :p Mijn zoontje was al een soort van voor zijn geboorte uitgehuwelijkt aan het dochtertje van vrienden haha..

Lekker weer zou wel lekker zijn ja! Maakt het wat leuker om naar de kinderboerderij te gaan :D was je lang niet geweest pugga? Mooi is het nu he!! Nog een paar maandjes, dan zijn er ook weer kleintjes :D (ik moet dan alleen een beetje uitkijken omdat ik zwanger ben volgens mij)

Haha ik wou typen, gaan jullie van het weekend nog iets leuks doen, bedenk me alleen ineen dat het maandag is :) :)

Zijn jullie wel eens naar de 9 mnd beurs geweest? Ik wil missch gaan maar twijfel nogal..

Oja en wegbrengen bedoelde ik ook niet echt hoor, maar soms 's nachts zo weinig geslapen dat ik wel heel erg uit zou willen slapen ;) maar ik zou'm na een paar uurtjes al missen hoor! Ik mag van mijn man op zondag altijd uitslapen, maar als ik 'm hoor kwebbelen beneden, ga ik er meestal ook maar uit, veelte leuk om bij te zijn ;)

19. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, mag ik ook met jullie meekletsen? En wie weet ook daten? :D

Ben 28, mama van een prachtig jochie van bijna 14 maand en woon in L.eerdam. :cool:

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    gezellig! (heel erg, maar moest even googlen waar L.eerdam ook al weer ligt, haha, slechte topografische kennis. Bij jullie komt toch ook de merwede-lingen lijn trein? ik zit veel in dat treintje :D)
    Jouw zoontje is iets jonger als mijn zoontje.. :)

Share This Page