Wie lijkt het leuk is af te spreken zuid holland

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Shirleytje26, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Haai dames.. waar komen jullie allemaal vandaan? ik ben net een verse 26er en trotse mama van een dochter van ruim anderhalf

2. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ja daar rijdt het boemeltje ook... :D
    Ik zit niet veel in dat treintje, maar heb er wel eens ingezeten... ;)
    Hoe oud is jouw zoontje?

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @flowergirl: ik kom uit D.ordrecht :) en jij?

@Mama4life; mijn zoontje is nu 14.5 maand

4. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kom uit rotterdam vandaan.. :D

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ook lekker dicht bij :D hier hebben we een heeeeele mooie kinderboerderij :p
    zo wordt het wel een leuk, steeds groter wordend, groepje :D

6. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Oh vertel? is er een al een meet datum bekend? :p

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat gezellig allemaal!
    mijn dochter is bijna 16 maanden. ik ben zelf sinds een maandje alleen, maar yanna heeft wel en super papa, dus even goed afspreken dit soort dingetjes ;) is nog even wennen allemaal.
    er is nog geen.datum, willen even wachten op beter weer denk ik?

8. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik was echt al heel lang niet bij de kinderboerderij geweest maar die is zeker mooi geworden. Kvraag me alleen af waar je nou het beste kan parkeren.

Ik heb een jaartje in leerdam gewerkt dus ik ken het wel. En ga daar nog 1 of 2 keer per jaar naar een aquarium daar want daar viert schoonfam de verjaardag.

En een datum tja wordt het ooit mooi weer??? Hahaha

Anders onder voorbehoud vrijdag 22 februari of 1 maart of 8 maart? Of pas later?

Groetjes

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    op zich wel leuk om al snel te meeten, toch? Als het droog is, zijn de kids goed in te pakken. En niet-lopers gaan toch nog niet de speeltuin in lijkt me (de mijne in ieder geval niet ;))
    je kunt in de wijk achter het station gewoon gratis parkeren, dan zet je de auto aan de krispijnse weg of die weg langs het park (die naam weet ik even niet). Dan hoef je ook echt niet ver te lopen.
    Ik vind het een leuk idee!

10. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    ik had hem nu daar bij de wolwinkel gezet daar mag je 2 uur staan. die weg langs het park was vol en moest toch even die winkel in.

die van mij loopt ook nog niet hoor haha nog lang niet denk dat dat nog heel lang gaat duren. en idd zolang het droog is en we pakken ze goed in. alleen even kijken hoe het gaat met de zwangere dames :p

dus zeg het maar wie kan wanneer? ik kan eigenlijk elke vrijdag

11. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    klinkt erg leuk! ik zou ook mee willen!

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hey meiden, die van mij loopt ook nog niet hoor! Dus die gaat lekker mee in de kinderwagen :) Ik kom trouwens met de trein, woon ik een paar minuutjes vandaan en dan op centraal eruit. Paar minuutjes dan ben ik er al.
    Ik kan alleen de komende weken op vrijdag niet ivm nu nog héél misselijk en eerste week maart vakantie :D . Halverwege maart kan ik als het goed is wel weer? :D alleen heb ik tot half 11 wel muziek op schoot, maar daarna helemaal beschikbaar elke vrijdag :)

13. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    ow wat leuk vakantie!! ik ga eind maart. waar gaan jullie naartoe? doen we het toch in de week na je vakantie? en dan kan ik mooi even smorgens mn post bezorgen als jij naar de muziek gaat pleak. wat is dat eigenlijk voor iets muziek op schoot? ik neem aan dat het met je knullie is?

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    15 maart kan ik weer? :) Muziek opschoot is van stichting to be.. idd met mijn kleine mannetje. haha. Ik weet nog niet hoe het precies is.. 8 maart eerste les, alleen ben ik dan net weg. Maar iets van liedjes zingen en muziek maken met dreumesjes vanaf 1 jaar.
    we gaan een weekje naar cp Zandvoort. Zijn we al eerder geweest. Zo lekker makkelijk met een kleintje en er toch even helemaal uit :)

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    15 maart afspreken? In de loop van de ochtend?
    Weet niet of jullie heel precies zijn met slaapjes, ik maak tegenwoordig gewoon mn plannen en Yanna pakt haar slaap wel als ze het nodig vindt. maar ze slaapt ook niet altijd meer overdag.

pleak CP is zo lekker he :D

is t nuttig om een apart dordt-topic te maken? Dat niet alle andere zuid-hollanders last hebben van ons geleuter ;)

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Misschien wel handig..;)
    Datum is prima.. alleen kan ik wel pas op zijn vroegst om 11.00 bij de kinderboerderij zijn.. neem ik een boterhammetje voor mijn zoontje mee (hij eet altijd rond die tijd ;))

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
  18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wil een meeting in R'dam haha:p

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Meeting in R'dam zou idd leuk zijn!

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    22 ... getrouwd dochter van 2 .... zwanger en wonend in overschie ( vlak bij blijdorp )

Deel Deze Pagina