humeurig!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yasje, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hallo iedereen!

nou mijn hormonen zijn niet altijd in het voordeel jeeetje wat ben ik humeurig zeg. het ene moment ben ik vrolijk en blij en het andere moment kan ik iedereen wel schieten! het was vandaag zelfs zo erg dat me vriend maar even weg is gegaan hihi:)!! hebben jullie daar nou ook zo last van en zo ja wanneer en op wat voor moment?

xxxxjes

2. Elevi

Elevi Lid

11 okt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Elevi, 20 nov 2010
    Laatst bewerkt: 20 nov 2010
    Hai,

Hou op schei uit !! Heb er ook zo'n last van.... Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger van mijn tweede en ik heb er vooral last van als mijn dochtertje vervelend :x begint te doen, dus dan moet ik echt even naar een andere ruimte of tot 100 tellen hahahaha... Verder durf ik ineens veel meer mijn gevoel te uiten, om van alles te zeggen tegen iedereen hahaha ook heel raar :(. Hormonen ?!?!?!

groetjes Elevi

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Nou daar heb ik ook last van sinds deze week. Wordt in één keer boos om niets. Alleen ik ben (nog) niet zwanger. Dus heb eigenlijk geen excuus. Vind het wel vervelend dat ik zo een wisseld humeur heb...... Hadden jullie daar ook last van voor je wist dat je zwanger was?
    Liefs Alleentje

4. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    @ elevi
    jaaa ik zeg ook alles wat ik denk ,deed ik voor me zwangerschap ook wel maar nu is het nog erger zonder schaamte hhahahah!! en bij mijn andere 2 kids herken ik ook wel dat ik heel ongeduldig ben moet ik ook altijd even tellen hahaha

@ Alleentje
    ja dat waren bij mij 1 van de symptomen voordat ik wist dat ik zwanger was hahah heel raar allemaal!

5. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hoi Yasje,

Nou ik heb het inderdaad gisteren de hele dag gehad, mijn vriend werd helemaal gek, hahaha! Werd om niks boos, en een moment later was ik weer heel blij. Ik ben dan ook erg benieuwd of ik zwanger ben...!

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

Pff jullie ook ik word echt moe van mezelf Haha ben ook van het een op het andere moment erg boos op alles en iedereen en kan ik iedereen wel uitschelden reageerde het net nog op mun telefoon af whaha slaat helemaal nergens op vriendlief moet er gelukkig wel om lachen en maakt dan een opmerking waardoor ik weer moet lachen en dan ben ik weer vrolijk Haha erg raar allemaal. Naja het hoort erbij he.:p

7. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hey lette !
    nou laten we hopen dat het een teken is op een zwangerschap! was bij mij in ieder geval wel zo! spannend zeg laat het me weten! wanneer is je nod? xxx

8. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hahaha ja maar ik vind mezelf ook een vervelend mens worden gister was de rij te lang bij de blokker en ik gooi zo de spullen terug in het rek en loop zuchtend de winkel uit!! naaa echt brutaal gewoon hahaha :) en laatst in de bus ik ergerde me dood aan de chauffeur die kon echt niet rijden gewoon....had de neiging naar voren te stappen en het stuur over te nemen hahah!

9. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Haaa! Herkenbaar... Hier ook zeer snel geirriteerd. Gelukkig niet elke dag hoor. Zijn idd de hormonsters denk ik... Zie trouwens dat wij precies even ver zijn Yasje... toevallig!

10. Ik kan jullie allemaal de hand schudden.
    Hier precies het zelfde.......

11. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    hahaha,

Inmiddels ben ik weer met beide voetjes terug op aarde, maar het leek effe of er zaterdag een duiveltje in mij zat :D!
    Ik zit nu op 12 dpo, en heb als het goed is zaterdag a.s mijn nod. Ben echt heel benieuwd, want wil het liefst vandaag al testen. (volgens een vriendin gaat dat nog niet omdat ik een cyclus van 34 dagen heb, ze kan het weten want ze is verloskundige :)!) Dus moet deze week zo goed mogelijk zien door te komen (en wanneer ik toch eerder ongesteld word heb ik natuurlijk al antwoord, maar daar hoop ik niet op).

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

12. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had dit ook, vooral in het begin!
    Denk dat het komt omdat je hormonen zo in de war zijn in het begin. Ik heb nu alleen dat het me soms allemaal een beetje teveel word, dan zet ik een boze toon op. Verder ben ik wel liever dan voor ik zwanger was volgensmij, lol..

13. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hahah ja leuk!
    hoe gaat het met jou zwangerschap?
    mijne wel goed was vandaag bij de gyn mijn hcg was 3400! dus lekker gestegen.
    ik had net alleen bij het afvegen gelige afscheiding met volgens mij een heeeeeeel klein beetje bloed.ik maak me niet zo druk aangezien ik bij mijn 2e zoon erge bloedverlies had met stolsels en al tot 20 weken en hij is er ook haha!

hoe voel je je verder ben je misselijk ofzo? xxxx

14. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Oooh ja!

Ik ben juf en kan momenteel erg weinig hebben van de kinderen hoor! Wel erg zielig voor ze. Moet maar veel goed maken de komende tijd.
    Het is bij mij wel met ups and downs, maar ben ook niet postief getest. Morgen pas echt testen. Maar ik heb zo'n voorgevoel....

15. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hahah ja kinderen kunnen soms ook lastig zijn.
    nou ik ben benieuwd! hopen dat je een mooie positiefe test in handen heb ! xxx

16. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hier gaat het prima hoor! Niet misselijk of zo. Wel verschrikkelijk moe en soms snel geirriteerd dus... Was bij mijn eerste ook zo, dat ik zo weinig symptomen had. Soms baal ik er wel van, het is nu daardoor nog zo onwerkelijk he? Echt zorgen maken of zo doe ik echter ook niet. Ennuh, ervaringen met bloedverlies had ik in mijn vorige zwangerschap ook. Goed dat je je dus niet te druk maakt: en ik denk altijd dat je zelf ook wel aanvoelt of het "goed" zit. Dat gevoel had ik vorige keer heel sterk en nu eigenlijk ook wel weer... (hoewel dat niet wil zeggen dat ik niet af en toe onzeker ben natuurlijk, toch ben ik ervan overtuigd dat we in juli een mooie baby mogen krijgen).

17. Marijeroos

Marijeroos Nieuw lid

23 nov 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe hou op... Kan echt het ene moment volledig uit mijn slof schieten! En dan uiteraard om helemaal niets.... Ben nu 5 wkn en 6 dgn zwanger en vandaag vliegen die hormonen enorm door mijn lijf. Verder alleen pijnlijke borsten maar verder (gelukkig) geen andere kwaaltjes.

18. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik was de hele tijd chago!!! Het was zelfs zo erg dat ik chago van mezelf werd en daar wordt je dan zo moe van hahaha Bij mij is het bij 10 weken weggetrokken... Ingeruild voor misselijkheid hahaha

19. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi!!

Ik had gisteren echt een dag dat ik er helemaal doorheen zat... Alles was voor mij teveel en alles kwam aan als een doodslag... (ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel maar ik was ontzettend depressief) En ik weet niet eens of ik zwanger ben.. hahaha ook nog zoiets.

Mijn NOD is de 30ste en zondag en maandag heel veel last gehad van steken in mijn onderbuik

nu heb ik geen last meer van steken en ik heb ook geen bloedpropje ofzo gesignaleerd!...

dus ik heb geen idee wat er met me aan de hand is. Ik hoop dat ik zwanger ben maar ja.. zo niet... mag ik niet klagen want dit is voor mij pas ronde 2

20. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Het is hier inderdaad niet alleen sneller geirriteerd, maar ook sneller emo... Gisteren Harry Potter deel 7 nog eens gelezen: tranen met tuiten bij dat boek. Vind je dat nog niet zo raar: net in de trein ook tranen met tuiten zitten huilen omdat iemand iets onaardigs tegen me zei. Was maar klein dingetje, dus echt absurd dat ik daar zo depri van werd... Ben echt een weekdier... Dat belooft wat voor de komende maanden :$

Deel Deze Pagina