Hoi meiden, moet t ff kwijt hoor. na mijn Mk vorige maand dacht ik dat t eigenlijk lang zou kunnen duren voor mijn menstruatie weer goed zou lopen maar hij loopt weer precies gelijk. Hebben jullie er ervaring mee? Ik heb voor mijn ei een opgeblazen buik, steekjes in borsten en meer witvloed... en ben erg moe.. dit heb ik niet eerder gehad.. ja toen ik zwanger was dan.. maar dat merkte ik in de week na mijn ei pas...Dus ik vind t een beetje vaag. Wel balen, kwam vandaag een nicht tegen van mijn vriend.. na 1,5 maand te zijn gestopt zwanger en dan meteen goed ook!Ben wel blij voor hun hoor maar aaaargh wat frustrerend. Liefs Bri
Hey Brig! Wat naar dat je een mk hebt gehad, lijkt me verschrikkelijk... Maar fijn dat je wel weer snel ongesteld bent! Ik heb bijna zeker weten afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. Voor mij is dit de eerste ronde. 15 jaar aan de pil geweest en dit eigenlijk nog nooit ervaren! Had echt steken in mijn onderbuik en mijn borsten zijn ZO gevoelig!!! Donderdag en het weekend goed geklust, dus zou leuk zijn als het raak was... maar probeer nuchter te blijven dat het maar weinig voorkomt de 1e ronde... maar het zou ZO leuk zijn, ben er echt aan toe! Dus gezellig samen wachten?
hai hai, Gezellie! Houd je mij op de hoogte.. dan houd ik jou op de hoogte Ik hoop dat t gauw raak is voor je meis maar houd er idd wel rekening mee dat t ook nog een ffies kan duren. Ik had ook verwacht of meer gehoopt, dat we zo zwanger zouden raken maar we hebben toch 7 maanden moeten wachten.. en nu dus weer afwachten. Ik duim voor je..gek he dat je nu je ei zoveel meer voelt... wel heel goed dat je je eisprong zo goed hebt gevoeld! Dat is harstikke positief! Nu maar afwachten hihi Voel je nu trouwens nog het een en ander?Nog last van je borsten of steken? Liefs
Hey! Jeetje, jij dus al langer dan 7 maanden aan het hopen... Ben je er dan ook nog steeds zoveel mee bezig ik je koppie? Ik betrap mijzelf er namelijk op dat ik er elk uur wel aan denk, van hoe zou het zijn... en zit maar op dit forum te lezen! Kan me voorstellen dat het erg frusterend is als je hoort dat andere zo zwanger zijn, maar positief blijven, ook bij ons komt die dag dat we het van de daken mogen schreeuwen! Ik wilde al veel eerder beginnen met kids, maar bij manlief moest het echt een plekje krijgen. Nu hebben we nieuwjaarsnacht besloten dat ik zou stoppen (had eigenlijk die avond weer moeten starten met de pil). En je wil niet weten hoe druk hij er nu ook mee bezig is! Erg leuk! Ik wilde wel graag mijn clyclus weten dus de eerste maand met condoom gedaan en zowaar gelijk een goede cyclus van 28 dagen! Mijn buikkrampen zijn nu voorbij, maar mijn borsten! Zó gevoelig!!! En ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar mijn temp blijft steeds bij de 37, terwijl ik voorheen altijd net op de 36 zat... Wacht jij op je nod met testen of die je dat eerder? Ga ff lekker Nothing Hill kijken, heerlijk die romantische films!
Haai, geweldig, die fillm heb ik ook gezien! Hij is zo romantisch! Wel spannend hoor meis dat je temp zo blijft... wanneer kan je eigenlijk testen? Misschien hoor je wel bij de lucky ones hoor en ben je ook misschien wel zo zwanger... Tja, ik vind t wel es moeilijk omdat t je dan gaat denken de rest raakt zo maar zwanger.. dan neem je je voor t niet te denken en dat die mensen er waarschijnlijk ook moeite voor hebben moeten doen en t waarschijnlijk ook wel es mis is gegaan.. maar als ik t dan vraag blijkt echt dat ze zo zwanger zijn geraakt! Na bijv 1,5 maand... tja dan is je geduld ff ver te zoeken hoor Maar goed.. we gaan samen wachten goed? Leuk trouwens dat je vriend zo positief is nu.. hij moest waarschijnlijk eventjes aan t idee wennen.. een derde persoon in jullie gezinnetje..haha je zult zien zometeen is hij degene die staat te trappelen van ongeduld. Liefs