Ik was even nieuwsgierig. Wie gaat hem lopen? En hoeveel km. loop je? Wij zijn van plan de 15 of 20 km te gaan lopen. Mij lijkt de route van de 15 km alleen mooier. Ik heb zelf al eens de 11 km gelopen, maar ik vond die route niet de allermooiste. Iemand meer ervaring? En is er überhaupt al bloesem in de boomgaarden.
Ik ga hem niet lopen hoor, maar woon vlakbij geldermalsen en er staat al een hoop in bloesem hoor.... Volgens mij alleen nog niet alles
Mijn man gaat de 20 lopen voor het eerst de 15 heeft die al 8 keer gelopen. De Oost route is ook wel erg mooi hoor. Mijn oom en tante wonen eraan. En stuk rustiger lopen
Gelukkig maar mamavanmimi. Hopelijk is het zaterdag na dit mooie weer een bloemenzee. Was de vorige keer zo mooi. Kersenflap: Lekker eindje hoor 20 km. Wij vinden 15 wel mooi. Maar de vorige keer heb ik dus de oost-route gelopen maar die vond ik dan wel af en toe tegenvallen, je loopt dan een heel eind door een dorpje. Maar goed we gaan nu voor de west-route en zien het wel. We zullen niet zo geweldig vroeg zijn, want we moeten een uurtje rijden en eerst de kids nog naar de oppas brengen.
Leuk, ik woon vlakbij maar helaas kan ik niet meedoen omdat ik geen oppas heb. Mijn kinderen zullen het niet vol gaan houden.
Jammer momisake. Ik wilde de kinderen meenemen in de rugdrager, maar mijn schoonouders wilden oppassen en dat vond mijn man leuker. Even een dagje samen weg.
Verder niemand die gaat wandelen? Wij hebben de kaarten inmiddels besteld voor de 15 km. Zin in het wordt mooi weer
Ik woon ook in de buurt. Helaas bloeit de appel nog niet en de meeste boomgaarden zijn appelboomgaarden, dus dat is wel jammer! Peren en kersen bloeien al wel gedeeltelijk. Ik heb hem zelf nooit gelopen maar zie in het dagelijks leven ook al wel genoeg bloesem . Veel plezier in ieder geval!
Ik heb de routes even bekeken maar de westroute lijkt mij mooier en afwisselender. Het stuk van de oostroute ken ik ook maar dat is wel redelijk eentonig in die omgeving. West loopt oa over de dijkjes in Deil, dat is gewoon prachtig. Daar hebben wij onze trouwfoto's gemaakt
Nou mijn man heeft een jichtaanval kan helaas niet lopen baal vreselijk. Nu gaan mijn oom en mijn opa (78 jaar) samen.
Bedankt Eylem. We hebben inderdaad voor de west-route gekozen. Die van Oost liep zo'n eind door een dorpje, dat vond ik niet zo leuk toen. Jammer van de bloesem, maar goed we zullen vast wel genieten van de mooie omgeving. Weer eens wat anders als de Veluwe he?! Kersenflap: Jammer. Wie weet volgend jaar weer.