Ik wil in juli een nieuwe telefoon aanschaffen. Nu was ik helemaal gelukkig met de nieuwe samsung galaxy s5 en wou ik daarvoor gaan, maar toen kwam ik de LG G3 tegen die er toch ook wel heel aantrekkelijk uit ziet! Dilemma dus! Ik heb namelijk ook geen ervaring met LG als merk. Dus dames (en heren) hoe bevalt LG en hoe bevalt bijvoorbeeld de voorganger van de G3 de LG G2? Als je wilt vertellen hoe geweldig de samsung galaxy s5 is, hoor ik dat ook graag ps: geen Iphone spam aub
Ik heb sinds zaterdag een s5. Had hiervoor een S3 - die het nog prima doet, maar er zit een barst in het scherm en een barst voor de cameralens (eigen schuld, heb m 2 jaar, en er nooit een hoesje om gehad. Barst in scherm is pas sinds een poosje dankzij zoontje). Ik zat zelf nogal te twijfelen tussen een paar toestellen, waaronder dus idd de nieuwe iphone. Maar de heren in de winkel raadden mij aan om gewoon bij Samsung te blijven, aangezien ik die al jaren heb (en daarvoor een sony xperia). Toestel is iets groter dan de S3, Wel sneller en een veel helderder scherm (heb 'm nu op de helft staat qua helderheid, i.t.t. volledig bij de s3). De batterij is wat groter, maar daar merk ik nog niet echt heel veel van, maar in het begin ben je natuurlijk ook meer met je telefoon aan het spelen dan na een poosje. Camera doet t erg goed, zitten leuke functies op.
Samsung telefoons zijn wel erg huge aan het worden...te groot naar mijn mening..past niet meer in mn broekzak namelijk. Ik ben overgegaan op Sony...waarom? Dat zei de mevrouw in de winkel haha Deze kan ook tegen water etc...wel handig met mijn lompigheden.
Welke van sony heb je? Groot vind ik niet erg, heb nu de s3 die is ook al behoorlijk. Doe mijn telefoon ook nooit in mijn broekzak.
S5 kan geloof ik ook tegen water, max 30 minuten ondergedompeld ofzo? Zelf vind ik 'm ook te groot, maar verder is 't een heel mooi toestel!
Sony xperia compact. Mevrouw in de winkel had een heel verhaal bij de samsung...was iets naast het formaat waarom ik die beter niet meer kon nemen...moet zeggen dat de helft echt direct weer vergeten was. Ze had ook wat van LG laten zien maar die waren me ook veel te groot en daar ging ik niet echt mee op vooruit. Iphone was niet geschikt voor mijn lompigheden en dochter die telefoon steeds uit broekzak vist.. Moet zeggen dat ik wel erg tevreden ben. Kan nu 2 dagen op een accu doen Maar moet wel zeggen dat ik totaal niet hip ben...zal wel weer de loser telefoon gekozen hebben
Owja ik had volgens mij de samsung S2 + ofzo. Na update van de software irriteerde het ding me dusdanig dat ik heb in de winkel heb afgegeven om lekker te laten demonteren. Ding had de meest irritante kuren gekregen...kreeg er nog geld voor terug ook
IK heb een Lg g2. Een heerlijk toestel. Minpuntje is neem er wel een beschermhoes bij want van een keer vallen kan je meteen je scherm laten vervangen wat bij mij gebeurt is. Hij werkt snel veel opties. En de camera is ook top. Hier voor een samsung gehad die was wat kleiner en dunner daar van was de batterij snel leeg dat heb je minder snel met de Lg G2 batterij gaat wel zeker een hele lange dag mee en opladen is ook super snel. Dus ben fan geworden van de Lg. G2
Hahah, een loser telefoon . Ik heb em ook en vind het natuurlijk geen loser telefoon . Ik ben net overgestapt van de iPhone 5 naar de Sony Xperia Z1 compact (die jij bedoelt, neem ik aan). Een telefoon van normaal formaat (niet zo'n koelkast als die Samsung S5) en hij bevalt heel goed!!
Heb zelf nog een oudje van 2 jaar een iphone 4S daar ben ik erg gehecht aan, mocht een nwe uitzoeken maar ik heb het beeldscherm laten vervangen ivm een flinke barst en een nwe apple lader aangeschaft en stap over op een sim only
Ik heb zelf een Sony xperia Z, super ding, en kan ook tegen water. Ohja en hiervoor had ik een IPhone 4s maar die heb ik in een zere kwade bui tegen de muur van het huis kapot gesmeten
Iphone is gewoon niet mijn ding. Te klein, geen uitbreidbaar geheugen, Itunes gedoe etc. En ik heb voor de rest ook geen I-dingen. Ben supertevreden met android.
Iphone was volgens winkelvrouwtje ook niet geschikt voor als de telefoon wel eens valt...ding zou vrij breekbaar zijn en vervangen van zo'n schermpje zou erg prijzig zijn. Zou ook alleen voor appeltjes gedaan kunnen worden waardoor je ook je telefoon even kwijt bent. Niet geschikt voor iemand met een dochter die kan zakkenrollen...en telefoonhoesjes eraf krijgt...(en verstopt).
Jaa die heb ik Ben ik hip ?? Ik vermaak me stiekem iets te veel met de dino's en kabouters die je in je huis kan laten lopen