27 weken zwanger, vroegtijdige weeën en nu menstruatiekrampen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miss Mommy, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#1 Miss Mommy, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
    Zoals de titel al aangeeft, heb ik sinds vorige week maandag last van vroegtijdige weeën.

Heb hier van de week mee in het ziekenhuis gelegen en mocht vrijdag avond met bedrust naar huis.

Zondag op maandagnacht heb ik weer een paar uur op de verloskamers doorgebracht, omdat ik weer om de 3 min weeën had, maar gelukkig bleek dat ik nog steeds geen ontsluiting had!

Daarom mocht ik dus ook weer naar huis, weer met bedrust.

Nu blijft alles maar behoorlijk onrustig... gelukkig volgen in rust de harde buiken/weeën zich niet constant om de paar minuten op.
    Maar zodra ik ook maar beweeg, me omdraai in bed of opsta heb ik continu achter mekaar opvolgend harde buiken/weeën.

Gelukkig moet ik vanmiddag bij de gyn op controle, dus ben s benieuwd wat ze zeggen!

Maar nu heb ik nog een vraagje, want voel me op t moment behoorlijk onzeker...

Heb vanaf gisteravond in toenemende mate ook last van een soort menstruatie krampen en stekende pijn van beneden...
    Het voelt heel anders aan dan de weeën die ik heb, dan trekt t ook, maar dit voelt toch anders en gaat niet echt gepaard met een harde buik zeg maar...
    De menstruatie krampen trekken ook echt door tot in mn rug, wat denken jullie dat dit kan zijn?
    Maak me namelijk behoorlijk ongerust...

Groetjes Miracles

2. mikki

mikki Actief lid

1 okt 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    BELLEN! Ik zou echt niet wachten, maar vragen of je meteen weer langs mag komen. Hoe langer je kindje in je buik blijft hoe beter en ik vind wat jij schrijft niet echt gerustellend klinken. Bij mij voelden de weeen namelijk aan als menstruatiekrampen....

3. Khadija81

Khadija81 Lid

15 aug 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap meegemaakt. Op 27 weken kreeg ik weeën en toen ik naar de gyn ging, zag zij dat mijn baarmoederhals erg kort was en 1.5 cm ontsluiting. Ik moest gewoon rustig aan doen. Twee weken later ging ik snachts naar het ziekenhuis omdat ik vreselijke weeën had elke 3 min. Ik moest een paar dagen in het ziekenhuis blijven, kreeg 2 spuitjes ivm longrijping van de baby, kreeg ook om de 8 uur een weeënremmer en moest platte rust houden. Ook mocht ik geen sex meer hebben, omdat het minste de bevalling op gang kon brengen. Op 36 weken mocht ik met de pillen stoppen en op 37weken werd mijn dochtertje geboren. Ze woog over de 3 kilo en deed het heel goed, dus moest ze niet in een couveuse.

Deel Deze Pagina