Wie loopt er nog meer "overtijd"

Discussion in 'De bevalling' started by babystuff, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0
    Hoi,

Zoals jullie zien loop ik 2 dagen "overtijd"!
    Zijn er nog meer dames die hier over mee willen praten en de spannende dagen een beetje willen vullen?

2. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey babystuff hier nog eentje hihi

3. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0
    Hey channes!!!

Ja nu word het toch wel spannend he..?
    Raar idee, dat het toch elk moment kan gebeuren:(

4. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Heel raar idee maar het mag van mij wel beginnen hoor ik ben wel heel erg benieuwd naar de bewoner in me buik...

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Ja hier nog 1!
    Vandaag 40 weken en 5 dagen! Pfff...
    Heb ook niet het idee dat het er nog vanzelf uit komt! hahahahahah

De eerste is met 39.6 geboren, dus had dit stiekum nooit verwacht!
    Ben het zat, mijn bekken gaan zeer doen!

Hebben jullie nu ook elke avond voor je gaat slapen dat gevoel van: Zal dit dan de laatste nacht met dikke buik zijn? Zal het dan morgen gebeuren??

suc6 meiden, kus miek

6. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Vanaf morgen hoor ik er ook bij. Toch hoop ik dat het vanavond gaat beginnen(punctueel kind, zou goede eigenschap zijn haha).
    Het rommelt al even, dus het zal sowieso niet lang meer duren.

Wat doen jullie terwijl jullie de tijd zitten af te wachten? Ik heb gisteren in 1 dag een legpuzzel gemaakt van 1000 stukjes en deze week tientallen sudokupuzzeltjes opgelost. Het huishouden doen word steeds minder, aangezien het te vermoeiend en zwaar voor mn rug word. Verder veel op internet(met name hier) en tv kijken.
    Wat doen jullie?

7. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mieke hier net zo elke avond zullen we morgen met ons drieen zijn maar helaas die van ons heeft er nog geen zin in wel voorweeen enzo maar het echt werk laat hier nog ff op zich wachten

Nelizz hier ook vervelen pff maar heb geluk dat mijn mannetje in de ziektewet zit is geopereerd aan een hernia 1feb dus we hebben afleiding aan elkaar verder veel slapen puzzelboekje en internetten:D

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Neliz: Ik probeer zoveel mogelijkd e deur uit te gaan! Anders komend e muren op mij af! Mijn man heeft ploegendienst dus overdag veel thuis, heb ook een zoontje van 2,5 rond lopen, dus overdag genoeg te doen. Hier treed vooral savonds de verveling en frustratie op!

Channes: Jij voelt tenminste nog wat, ik heb nog geen 1 voorwee gehad! hahahaha Helemaal niks kwa rommelen!

Ik heb net mijn eerste frustratie huilbui gehad! Ben er zo klaar mee! Werd inene heel misselijk en kreeg een kopstoot van mijn zoontje (tand door mijn lip!) en tja, toen kwamen de tranen (toen zoonje op bed lag!) Ben het gewoon zo beu!

Hoest met jullie???
    kus miek

9. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hier ook (bijna) overtijd, morgen uitgerekend. Stiekum hoop ik dat hij gewoon op de uitgerekende datum komt. Onze 1e was 3 dagen te vroeg (op een vrijdag) onze 2e 8 dagen te laat (op een zaterdag) onze 3e 1 dag te vroeg (weer op een vrijdag) dus als ik de trend wil voortzetten zou deze op een zaterdag moeten komen. Dus doe dan maar morgen, haha.

Ben benieuwd en succes allemaal met wachten.

10. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0
    @Mieke: Dat gevoel heb ik ook hoor.. Dat het niet uitzichzelf aandient.
    Voor ons word het de 2de, de 1ste is al bijna 5, maar toch weer echt heel spannend.

Zal het idd vannacht wel of niet aan de gang gaan..?
    Ook hier nog helemaal niets te bekennen, geen krampen, geen slijmprop, geen voorweeën alleen maar wat harde buiken.

Maar meis, heb nog even geduld!!

@Nelizz: Rommelt het al lang bij je..?
    @Channes: Kunnen jullie het samen wel volhouden zo..? Zitten jullie niet bij elkaar op de lip als je allebei thuis zit?

11. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Nou, het is er vannacht echt niet uitgekomen, dus ben officieel overtijd ;)
    Het rommelt sinds dinsdag elke avond, maar toen waren het ook vooral pijnlijke bewegingen van mijn kind. Die kan nog behoorlijk beweeglijk zijn!

Vannacht had ik denk ik voorweeen, Van 12 tot 2 om de 10 minuten wakker geworden van kramp in mn onderbuik. Daarna heb ik weer redelijk geslapen, misschien om het half uur nog een krampje.
    Vanochtend ben ik toch echt mijn slijmprop verloren en de krampen beginnen weer, echter beetje onregelmatig...
    Dus misschien zal ik dan niet zo ver als jullie overtijd lopen...

Heeeeeel veeeel succes meiden! Bedenk: Hoeveel dagen het er ook zullen zijn, elke dag is er 1 dichterbij je kindje!

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    O Neliz, dat klingt spannend! Ben benieuwd, zet hem op he!

Hier nog steeds een dikke buik! Mijn zoontje zei net: "baby wil er niet uit he mama???"

Vind die nachten best zwaar, mijn liezen doen heel erg zeer, dus draaien gaat moeilijk en de eerste stappen uit bed doen zeer!
    Maar weer een nact overleeft en nu weer een gezellig dagje! Overdag voel ik me prima!

kus miek

13. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Babystuff valt wel mee we hebben het best gezellig met z'n tweetjes mijn ouders ondertussen ook aan het verbouwen dus daar zijn we ook veel. Lekker afleiding.

Moons hoi hoi!

Neliz dat klinkt goed meid spannend!

Mieke dat van de nachten herken ik ook pff wil je je omdraaien word je weer wakker van de pijn in je lies als ik uit bed kom moet ik ook eerst op gang komen met lopen.

14. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Mijn dochter (2jr) was destijds 17 !!!!!! dagen te laat. Vanaf week 37 zat ik helemaal startklaar, wachten duurde erg lang....

Nu zwanger van nr. 2, ik blijf huiverig dat ook deze op zich laat wachten. En ik wil zo graag thuis bevallen!!!

Maar ja, het cliche klopt weer als een bus: Je geduld wordt beloond.

Succes meiden!

15. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    pff, hier ook bijna overtijd. Nou vind ik dat op zich niet erg, maar wat ik wel vervelend vind, is dat ik 0 tekenen van een aankomende bevalling hebt. Kindje is niet ingedaald, ik heb geen slijmprop gezien, zeker geen voorweeën gehad en nog maar 4 harde buiken in mijn hele carrière als zwangere. En anderhalve ananas in 24 uur, inclusief hartje heeft ook niet gewerkt.

Ik word ongeduldig! En ik verheug me zo op de thuisbevalling in bad. Het laatste wat ik wil is naar het ZH oim ingeleid te worden.

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Meldplicht! hahaha
    Nog steeds een dikke buik!

Vandaag 41 weken! Das best lang he??? Morgen moet ik naar de VK, ik vraag me eigenlijk af wat ze dan gaan doen. Hoe werkt dat, wat is het beleid??

Ik heb altijd gezegt bij 41 weken MOETEN ze me helpen, dit ivm hoogte sterftecijfers van babies in NL, maar geen idee of ze dat doen! Ik had nooit verwacht dat ik na moest gaan denken over eventueel inleiden. Laten we maar gewoon hopen dat ons meisje zich vandaag nog aankondigt!

Verder niemand bevallen????
    Wat gaan jullie doen vandaag???

kus miek

17. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hier vandaag ook officieel overtijd! Balen, maar ja, afwachten maar.

18. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0

Maak je eigen niet te druk, het kan zo ineens gebeuren.. Dat is het mooie van een bevalling;)
    Ik heb net als jou, geen voorweeën, geen slijmprop oid gezien.
    Alleen wat harde buiken die dus niet pijnlijk zijn.

Wat betreft de annanas? Dat werkt echt niet, is echt een fabeltje.
    Ik hoop ook voor je dat je nog thuis kan bevallen, het kan gewoon elk moment gebeuren!!
    Heb nog ff geduld meis.

19. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0

Hier ook nog steeds babyloos!!
    Gelukkig kan ik nog heel goed slapen:D en heb ik niet echt een hele zware zwnagerschap, maar toch zou het best mogen komen hoor.

Hier weten we ook niet echt wat we gaan doen, vriendlief gaat zo even sporten, die is dan rond 12 uur terug.
    Dus nog maar even iets bedenken voor onze eerste van 5.

Verder is hier alles op en top klaar en begint de verveling toch ook wel toe te slaan.

20. babystuff

babystuff Actief lid

May 20, 2009
    180
    0
    0

Haai Moons!!

Je hebt er al 3 zie ik..
    Ben je bij de andere 3 nog niet overtijd geweest?

Share This Page