De 1e was 3 dagen te vroeg, de 2e 8 dagen overtijd en de 3e 1 dag te vroeg, dus daar kan ik ook niets van op aan.
@ babystuff: dankjewel voor de lieve woorden. Het is zo lastig hè op het laatst; ik begin me ook een beetje te vervelen. Ik zit maar wat te forummen, dekentje te breien en dadelijk even een paar spulletjes opruimen. pompiedomdiedom ...
Babystuff hier nog steeds rustig wel krampen maar niet met regelmaat helaas mag van mij wel hoor ik heb het echt helemaal gehad... Bij jou??
Pfff, willen jullie het echt weten....? Ik ben het niet zat ofzo, maar word zo moe van dat wachten...:x Alles klaar en dan nog geen BABY...Grrrrrr.
Hihi dat herken ik helemaal. Dat bedje in de babykamer moet gevuld worden. Zo benieuwd naar de bewoner die negen maanden in je buik heeft gezeten
Goedemorgen meiden! Nou hier gaat het vandaag gebeuren hoor! Vanmorgen 6 uur zijn mijn vliezen geroken, nu beetje ongiegevoel en eens in het halfuur een hele lichte wee! Mijn man is mijn zoontje nu weg brengen naar het KDV, ik ga nog even snel mijn huisje aan kant doen en dan maar wachten he! Vind het inene spannend!!!! Zal het net zo gaan als mijn zoontje, ik weet nog steeds niet of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen..hihihihihihihihihi We lagen vanmorgen echt te giebelen in bed, van de zenuwen! Heel veel suc6 allemaal! kus miek
Zooooo Spannend mieke!!!! Ben nu wel een beetje jaloers op je Nou zet hem op en heel veel succes. Liefs
Hallo dames ik mag me weer afmelden! Zaterdag is inderdaad mijn zoontje Nathan geboren!!!! Hij is kerngezond en heel snel ter wereld gekomen. Om half drie smiddag is hij geboren, dus heb echt een korte bevalling gehad! Ik wens jullie veel succes. Miekie, zo te merken zal vandaag jouw grote dag zijn? veel succes!!! en alle anderen natuurlijk ook! Ik spreek uit ervaring: het is fantastisch!!!
Vanaf morgen kan ik ook met jullie mee doen. Tenzij ze besluit om nu direct te beginnen natuurlijk. Wat duurt dat wachten lang zeg. Had beetje verwacht/gehoopt dat ze eerder zou komen. Amy kwam met precies 40 weken. @Mieke zet hem op hoor. @ nelizz Gefeliciteerd met je zoontje.
Mieke spannend zeg ben benieuwd hoe het nu met je is. Succes meid... Nelizz gefeliciteerd met je mannetje... Hier ook nog steeds de baby in de buik morgen weer naar de vk ben benieuwd wat ze doen...
ik ben vandaag ook 1 dag overtijd, het rommelt wel.. slijmprop verloren... bloedverlies gehad en heel erg sterke voorweeen. Baarmoedermond is half verweken en 2 cm ontsluiting tot gisteravond. ben benieuwd wanneer mijn eigenwijze nijn eruit komt Zowiezo deze week, want wordt volgende zondag ingeleid als ze niet vanzelf komt
ooooh, hier ook iemand jaloers op Miek! Zet hem op meid Nelizz, gefeliciteerd en fijn om te te lezen dat het zo goed is gegaan. Faouzia : volgens mij komt het wel goed met je, aan de signalen te horen Hier is er nog niets gebeurd, word er zoooooo ongeduldig van, maar we moeten maar weer wat knutselprojecten gaan doen. Te beginnen met tanden poetsen en lenzen in doen (ja, ik houd van slaaaaaapen, dus neem het er nog maar even van)
HoiHOi Even een update! Om half 1 had ik 3cm. Weeen worden nu erger, gaat echt opschieten nu! Weeen doen flink zeer, moet nog even een goede manier vinden om ze op te vangen, maar het is nog te doen! Straks naar het ziekenhuis, ga daar bevallen. MIjn zoontje kan dan namelijk gewoon hier thuis zijn ritme verder aan houden me oma! Tot snel! kus miek
Hoe gaat het dames? Hier is het nog steeds rustig, grrrr. Ik hoop dat het Miek en de kleine goed gaat.
Hier ben ik! Maandag 8 maart om 16.47 is onze dochter LARA AIMÉE geboren! Het is een gezonde Hollandse meid van 8 pond! Ze doet het goed! De bevalling is goed gegaan, gewoon een hel, maar zeker de moeite waard! Heel veel suc6 jullie allemaal! Zet hem op, het is zwaar om overtijd te lopen, maar die kleintjes komen echt! (Zeg ik nu stoer na een week wachten!) dikke kus miek
Hier ook nog rustig. Maandag de hele dag harde buiken en 's avond pijn erbij, dacht echt dat het door ging zetten, maar 's morgens was alles over. Gister op controlle geweest, ze ging even kijken of ze kon strippen, maar helaas was dit nog niet mogelijk! Nu Dinsdag weer op controlle, gaat ze weer voelen en als er dan nog niets is gebeurt wordt ik doorgestuurd naar ziekenhuis voor inleiding, hier leiden ze je altijd in voor de 42 weken, dus daar ben ik dan wel weer blij om. Nog maximaal 1 week en 2 dagen dus!! Hoop natuurlijk dat het nog gewoon uit zichzelf gaat beginnen voor dinsdag.