Wie loopt er nog meer "overtijd"

Discussion in 'De bevalling' started by babystuff, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Miekie gefeliciteerd met je dochter, lekker genieten nu.

Hier ook nog niks.
    Gister bij de vk nog geen ontsluiting, wel verweekte baarmoedermond maar ja zegt niks natuurlijk.
    Als er volgende week woensdag nog niks is, stuurt ze me door naar gyn.
    Hier ook voor 42 weken inleiden dus nog ff geduld, hoop natuurlijk dat ze zo snel mogelijk komt.

2. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Gefeliciteerd Miek! Flinke meid en mooie naam :). Leuk dat je het hebt laten weten!

Als ik vandaag door de bevallingshel mag, ben ik ook heel blij :D. Ik heb vannacht een paar harde buiken gehad, maar daar houdt het ook mee op. Zucht. Nou ja, saampjes moeten we maar wat geduld hebben.

3. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai alle overtijd dames!!

vandaag precies 4 maanden en 2 weken geleden plaatste ik ook een dergelijk bericht...ik liep ook overtijd en wilde dat delen. Het werd een heel leuk clubje en ik het er veel aan gehad.

uiteindelijk is het bij mij een inleiding geworden met 41+6, dan heb je wel je reservepotje geduld nodig hoor ;)

Ik hoop voor jullie dat jullie lekker kunnen kletsen en belangrijker: dat de bevalling snel begint! Zet 'm op!!

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Nog overtijd mama's...? of is iedereen inmiddels bevallen....

5. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    ik loop er ook nog steeds!! Helaas

6. Baby82

Baby82 Actief lid

Nov 25, 2007
    120
    0
    0
    Hoi!

Ik ben ook "overtijd". Vandaag 40 weken en 4 dagen.
    Wat wordt ons gedult op de proef gesteld he ;) Vind het leuk om met jullie de laatste loodjes te delen!

Groetjes Baby82

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Hoogvliet
    Nou hier nog steeds niks hoor.
    Volgens mij moet ze gehaald gaan worden.
    Heeft het veelste goed daar binnen.

8. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Vandaag wel al 7 keer naar toilet geweest, diaree! Heb een vreemd gevoel en harde buiken, zit niet echt regelmaat in. Hoop echt dat het door gaat zetten vanavond of vanacht.

9. Baby82

Baby82 Actief lid

Nov 25, 2007
    120
    0
    0
    Hoop dat het door gaat zetten voor je Moons! Vaak is diarree wel een "voorteken" van de bevalling....

Hier ook al hele dag harde buiken, zelfs elke 10 minuten, maar ze zijn niet erg pijnlijk dus heb niet teveel hoop dat het wat gaat worden vandaag. Morgen weer een dag.

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Fijn dat jullie er zijn meiden... Kan soms wel een klankbord gebruiken. Had vandaag echt een baaldag maar heb mezelf tegen het einde van de middag van de bank af gehesen en ben in de tuin gaan werken!!! Belachelijk ik weet het en ik wordt al gestraft wat ik heb weer pijn in mijn schaambot en ben superstijf! Maar ik vond het zoooo fijn om even wat nuttigs te doen (ons tuintje is ook maar heel erg klein hoor) ik hoop dat deze extra beweging iets gaat doen maar voor alsnog voel ik nog steeds helemaal niets. Morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn urine (heb blaasontsteking en moest dus vanavond 24 uur urine inleveren) gisteren zat ik nog potdicht verwacht morgen niets anders....

11. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Hoop voor je dat er door het werken in de tuin toch iets is veranderd down under Johannal! Hier nog steeds harde buiken en soms heel erge steken van onderen. Hoop dat het vanacht gaat doorzetten.

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Hoop het heel erg voor je moons zeker omdat je ook al even rommelt. Weet je eigenlijk of er al iets van ontsluiting of verweking is? Maw of het gerommel niet voor niets is geweest...

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Trouwens wil je je steken eens omschrijven? Je hebt dus steken ipv Krampen dat kan dus ook? Weet je wat voor steken het zijn? Ik heb hier ook steken maar op die 5/6 harder buiken van gisteren na helemaal niets qua krampen

14. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Voelt net alsof ze met een mes erin steken van onderen, heb dit niet constant hoor, maar soms als ik moet hoesten, au au.

Weet niet of er al verweking is, afgelopen dinsdag kon de vk nog niet strippen, dus toen nog geen opening.

De kleine is nu trouwens ontzettend druk, jeetje niet normaal meer.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Oh van die messteken heb ik dus ook maar bij mij dus hoogst waarschijnlijk van de blaasontsteking. Wanneer moet je weer naar de vk? Misschien is er toch wel wat gebeurt de laatste dagen...? Ik heb juist het idee dat die van mij de afgelopen 3 dagen echt een stuk rustiger is. Voel hem nog wel vaak genoeg maar minder en juist rustiger....

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Wat ik me soms wel afvraag is of dat ik een krampje heb of dat het toch mijn baby is die dan ergens tegen aan port, bijv die ontstoken blaas???

17. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is ie eruit hoor! Ook begonnen met diarree en krampen in de onderbuik, en binnen 5 uur was ie (een jongetje :)) er, supersnel. Het was een droombevalling, thuis in bad. Dus het kan zomaar ineens gebeuren. houd moed!

18. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

May 20, 2008
    261
    0
    0
    hi hi ik benijd jullie niet.
    Hoewel het alweer dik vier maanden geleden weet ik het nog zo goed. Ik ben uiteindelijk ruim 10 dagen overtijd gegaan. Ik was er zo klaar mee. Ik was ook al aan het puzzelen geslagen.... uit ultieme verveling en onrust. Toen de puzzel bijna klaar was (2e van 1500 stukjes) kreeg ik ineens het gevoel dat de puzzel klaar moest zijn voor de baby zou komen..... ja hoe kom je erbij...... vreselijk. En al die telefoontje en smsjes.... is de baby er al??? pfff
    Maar op het moment dat ik het even niet kon gebruiken (kat aangereden en overleden) begon het en was onze dochter er snel.
    Achteraf heb ik wel gedacht dat ik er misschien te veel mee bezig was en doordat ik even helemaal ergens anders mee bezig was kwam het op gang....
    En ja het is geweldig! Wat genieten. Ze groeit zo snel.
    Succes allemaal.

19. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Hoogvliet
    Zelf vermoed ik die pijnscheuten die er af en toe zijn dat de kleine ff ergens tegen aan zit.
    Hier ligt ze al aardig ingedaald dus als ze draait dan voel ik dat heel goed.
    Echt geen lekker gevoel en zeker als ze daar mee bezig is heb ik helemaal zoiets van kom eruit nu.

Maar dat wachten is echt niet leuk meer, getver zeg.
    Had het ook helemaal niet verwacht aangezien de eerste netjes op tijd kwam.
    Valt dus ff tegen, heb nu wel het gevoel dat ze gehaald moet worden en dus niet uit haar zelf gaat komen (hoop het niet natuurlijk).

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Krijg alleen maar berichten van mensen die inmiddels al bevallen zijn. Hier op het forum haalt iedereen me in. Vanmorgen stuurt mijn moeder een bericht dat een oude schoolvriendin 3 wk. Te vroeg is bevallen. Kom ik in het ziekenhuis zie ik iemand van de cursus, ook al bevallen..... Verder duurt het ook nog eens Heel erg lang vandaag, ben al drie kwartier van de ctg af maar ik heb nog niemand gezien.... Nou ben best wel benieuwd naar de uitslag van mijn 24 uur urine (heb ik nu zs vergiftiging of ben ik nog steed gezond???) zou verder wel een groeiecho willen want die kleine groeit ook maar door en werd ook al 7,5 à 8 pond geschat een tijd geleden... En ik zou wel willen weten of dit zo nog rustig 2 weken door kan gaat. Ons elke keer weer oppeppen voor een rondje ziekenhuis en triage. Dit is de 7e x in 2,5 weken. Pfffff

Share This Page