Wie loopt er nog meer "overtijd"

Discussion in 'De bevalling' started by babystuff, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    @Schildpad: strippen zelf was niet echt lekker zullen we maar zeggen, maar had 't er wel voor over (als het gewerkt had tenminste;)) Daarna vooral gister avond veel pijn gehad ja, maar nu is het weer ongeveer over. Tja, en baad het niet dan schaad het niet! Beter dat het zo op gang komt dan dat je ingeleid word hoor!
    @Pebbles22: wat een lastig dilemma! Logisch dat je er ook wel tegenop ziet. Ik begin nu ook wel het gevoel te krijgen dat 'ie nu helemaal nooit meer door de uitgang past, terwijl ons kereltje bij 40 weken op ruim 5.5 pond geschat werd.
    Maar als ik de verhalen zo hoor is een keizersnede niet niks hoor! Ben benieuwd wat de gyneacoloog er van zal zeggen! Hopelijk is het dan al niet meer nodig!:)

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Dames,

Kom even melden dat ik maandagochtend ben bevallen van een heerlijke zoon: Toon.

Het was een ontzettend snelle bevalling en dus ook wel heftig. De vk was er nog net op tijd, vijf minuten later en mijn man had hem moeten opvangen!

Sterkte met de laatste loodjes!

3. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

Jan 2, 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Nijnja!!!
    Ik hoop nog steeds op een maart-kindje natuurlijk. Maar ga er maar vanuit dat ze hem met geweld moeten halen op 2-4 :)

4. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    Van harte gefeliciteerd Nijnja met jullie kereltje!
    @Pebbles: het kan natuurlijk nog makkelijk gebeuren hé, het is nog ruim een week! (alhoewel, dat zeiden ze bij mij ook allemaal en de tijd is nog niet helemaal voorbij maar het komt nu toch wel heel snel dichterbij!!!)
    Vanmorgen gestript om 11 uur, en alles is compleet rustig. Waarschijnlijk dus weer geen effect grrr.:x
    Krijg er werkelijkwaar een SIK van!!!!! Morgen naar ziekenhuis voor inwendig onderzoek en ctg en dan word er een datum geprikt voor inleiden. Waarschijnlijk begin volgende week.

5. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    O, Nijnja; met hoeveel weken en dagen ben jij bevallen?? En is Toon jullie eerste kindje? Even kijken of er nog hoop is;)

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Anna, ben je inmiddels bevallen? Ik hoop het voor je ;)

Hiero inmiddels weer 6 dagen overtijd en het helemaaaal beu. Dit voornamelijk omdat ik al loop te voorweeen vanaf vorige week zondag en vanaf dinsdag 1 cm ontsluiting heb en de slijmprop ben ik op woensdag verloren. Dus hoopte ik iedere dag dat het door ging zetten, maar nee hoor.

Nu heb ik vannacht menstruatiepijnen, die vooral pijnlijk zijn bij het omdraaien in bed en plassen. En nu sinds twee uur harde buiken die om de 3 a 4 minuten komen en een minuut aanhouden.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Pebbles en Anja hebben al een paar dagen niet op het forum geschreven, ik denk/hoop dat ze bevallen zijn en hoop dat alles goed gaat!

Boomer, bij mij begon het ook een beetje op die manier, alleen heb ik niet echt voorweeen gehad geloof ik, wel veel harde buiken die ook wel pijnlijk waren (maar dat zijn geen voorweeen toch? Zo voelde het voor mij in ieder geval niet). De slijmprop was ik ook stukje bij beetje aan het verliezen. En opeens kreeg ik dus wat pijnlijke harde buiken/hele lichte weeen om de 5/6 minuten, ze duurden alleen wel korter dan een minuut en het duurde vond ik vrij lang voor ze wat heftiger werden, zo'n 4 uur voordat ik het echt wel weeen kon gaan noemen, daarom twijfelde ik de hele nacht en een gedeelte van de ochtend of het nou begonnen was of niet ;). Dus ik hoop voor jou dat het bij jou hetzelfde het geval is! Als het dan net zo snel gaat als bij mij heb je vanmiddag je meisje in je armen! Ik hoop het zo voor je!

8. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    Ha dames!

Ik ben inderdaad bevallen hoor! Afgelopen zaterdag is om 15:23 ons zoontje Rens geboren. Alles is goed gegaan, en we zijn nu volop aan het genieten van ons mooie mannetje.
    Ik kan het natuurlijk niet laten om hem even te showen!!:D
    Voor degene die nog moeten: zet 'm op! Het is even heftig maar zoooo de moeite waard!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een schatje, gefeliciteerd hoor!

10. Milo

Milo Actief lid

Dec 21, 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,
    Had zo gehoopt dat ik voor de uitgerekende datum zou bevallen (was bij ons zoontje ook 8 dgn te vroeg). Maar helaas.
    Zijn er nog meer dames aan het wachten of zijn mijn voorgangsters inmiddels bevallen?
    Ik heb sinds 36 weken voorweeen en indalingsweeen. Heb toen ook aan de CTG gelegen. Maar niks doorgezet. Sinds donderdag 25 maart 1,5 cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond. Sinds zaterdag 27 maart de slijmprop verloren. En zondag 28 maart was ik dus uitgerekend. Ben zo nieuwsgierig naar de kleine :D. De gynaecoloog gaf al aan dat ze verwachte mij op de volgende controle niet meer te zien (1 april), maar ben bang dat ze ongelijk gaat krijgen.
    Groetjes milo

11. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom meekletsen. Morgen een week overtijd en ik mag dan gestript worden. Weet nog niet of ik het doe.

Iedereen die al bevallen is. Gefeliciteerd!!!

12. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

Jan 2, 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Ik ben met precies 41 weken bevallen van zoon Jens!!
    Op vrijdag 26 maart om 1.10 uur begonnen de weeën. Ik dacht nog "Zou et nu dan toch eindelijk, of is het nu weer vals alarm?' Na de tweede wee dacht ik... "hmmm" Bij de derde was het zeker!! Ik had alleen bloedverlies, dus als een gek naar het ziekenhuis. Daar zijn uiteindelijk mijn vliezen doorgeprikt. Ik kreeg daarna niet eens een weeënstorm, maar een weeënHEL. Ik had 0 minuten pauze tussen de weeën. En ik weet niet eens meer hoeveel keer ik heb gespuugd. De artsen vroegen me of ik een ruggenprik wilde. Ik kon niet eens meer antwoorden, dus deed mijn man dat maar. Bij 4 cm ontsluiting is rond twaalf uur 's middags de ruggenrpik gezet.
    Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen. Om 15.00 uur werd ik wakker en had gelijk volledige ontsluiting. De ruggenprik werd gestopt, om 15.55 mocht ik beginnen met persen en om 16.29 uur was Jens er dus! En ook nog eens 4100 gram!!!!!

Omdat Jens én in het vruchtwater had gepoept, én ik koorts had tijdens de bevalling én het een vacuüm was, moesten we in het ziekenhuis blijven. 31-3-2010 mochten we naar huis.

Hoewel ons kleine mannetje nu net 1 week oud is, slaapt hij al bijna de hele nacht door!!!!!!!!!!! Alleen die darmkrampjes hè..... Zo zielig. Druppeltjes tegen de kramp werken net niet lang genoeg naar de volgende voeding toe. Dus nu maar weer troosten.

13. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Hier ook 1...

14. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Gefeliciteerd Pebbles met jullie zoon!!!

Ik behoor nu ook tot de "overtijd" club!

Het wachten ken ik. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 16 dagen te laat! Ik word woensdag voor het eerst gestript, ik hoop dat dit net zo goed "werkt" als bij mijn dochter.

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik kom me hier ook maar melden ;).
    Vandaag alweer 6 dagen overtijd, pff overtijd gaan is echt niet leuk :(.
    Ben al een paar dagen flink aan het rommelen, vooral in de avond veel krampen/steken. Ook veel last onderin m'n buik, soort van spierpijn.
    Het lijkt vandaag weer wat heftiger te worden..
    Heb vanaf het begin 7 april in m'n hoofd, zou het morgen dan gebeuren?
    Pff word er een beetje hopeloos van, hebben jullie dat ook?

En hebben jullie ook zo'n last van de omgeving?
    Van het weekend flink gehuild, elke keer als ik een berichtje kreeg van waar ze blijft ze nou & je laat ons wel in spanning etc etc werd ik helemaal verdrietig. Net of IK er wat aan kan doen.

Liefs

16. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    7 April is onze dochter geboren!:D

17. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Mariyelle!! van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet ervan!!

18. pinkelotje

Dec 10, 2008
    44
    0
    0
    hier nog eentje die overtijd loopt... ben vandaag 40 weken + 4 dagen. gisteren gesprek gehad in zkh ivm inleiden en ben toen gelijk gestript. helaas geen resultaat. als de baby er voor zondag niet is, dan gaan ze me inleiden, omdat ik dan precies 41 weken ben. ik mag kiezen tussen de gel of een ballon, maar ik ben er nog niet uit. hopelijk komt de baby toch uit zichzelf voor zondag, want dan kan ik thuis de weeën opvangen en da's toch relaxter dan in het zkh "vastgebonden" op een bed ;)

19. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik kom me ook hier melden, ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger. Ons kindje is nog steeds niet ingedaald, vorige week een bekkenonderzoek gehad, maar dat was allemaal normaal. Morgen naar de gynaecoloog en dan krijg ik een echo en word ons kindje nog eens opgemeten of het mischien daar aan ligt dat hij niet indaalt. Verder iemand die dit ook meegemaakt heeft? Want word er een beetje onzeker van :(

20. pinkelotje

Dec 10, 2008
    44
    0
    0
    michelle; ik zie dat we even ver zijn, leuk! nouja eigenlijk niet, gezien de termijn, maar goed...
    bij mij is de baby ook nog niet ingedaald. heb ook vorige week onderzoek gehad + groeiecho. alles was normaal.
    het schijnt dat ie tijdens de bevalling nog kan indalen, dus ik maak me er niet zo druk om. als er echt complicaties zouden zijn, dan neem ik aan dat ze dat al hadden gemeld aan je, toch?
    hebben ze verder nog niet met je gesproken over inleiden/strippen oid?

Share This Page