En meiden? Al iemand moeder geworden vannacht? Ben heel benieuwd!!! Spannend allemaal zeg. Vooral de wetenschap dat je zsm mama zal zijn!
hier nog niks hoor. wederom een rustige nacht (helaas)... ja het zal allemaal wel snel gaan gebeuren nu!
zoals het er nu naar uit ziet, word ik morgen ingeleid, dus ik hoop over een paar dagen hier te kunnen melden dat ik bevallen ben! andere dames alvast veel succes gewenst!!
Pinkelotje heel veel sterkte!!!! En succes!!! Dat alles maar voorspoedig mag lopen en we snel hier te horen krijgen dat je bevallen bent!!!
Hoi Pinkelotje, succes morgen! Waarom word je bij 41 weken ingeleid? Bij mij doen ze dat pas bij 42. Ik snap dat nooit, waarom dat zo verschilt. Ze willen bij mij eerst 2x strippen proberen in week 41. Alle voedingsdingen (bloemkool, ananas, tonic, bitter lemon) hebben niet geholpen. Vanochtend nog sex geprobeerd. Als dat ook niet werkt stop ik met de pogingen en houd ik het gewoon op wachten.
Dag dames, ik ben 17-04 met een keizersnede bevallen van een prachtige zoon,Hij heet Luca en weegt 3040 gram. Mama en Luca maken het goed en zijn sinds donderdag weer thuis , Het hele verhaal kom ik jullie nog vertellen! xxx
Hallo! Beetje late reactie maar ook ik ben inmiddels bevallen! Op 20-04-2010 is onze zoon Darko geboren middels een keizersnee. Hij woog 3500 gram en doet het geweldig. Ik krijg mijn ticker niet aangepast dus die moet je maar negeren